Visi komentāri - Audi Latvijā uzrāda būtisku pārdošanas apjoma pieaugumu

Audi Latvijā uzrāda būtisku pārdošanas apjoma pieaugumu 12

 

Foto: Audi

Audi | 19.jūlijs 2023 10:07

Šogad jaunu Audi premium automobiļu pārdošanas rezultāti jūnijā uzrāda iespaidīgu 228% pieaugumu. Arī pirmā pusgada pārdošanas rezultāti ir vērā ņemami – salīdzinot ar šo pašu laika posmu pērn, 2023. gada pirmajos sešos mēnešos pārdošanas apjoms pieaudzis par 143,2% un klientiem Latvijā līdz šim piegādāti jau 377 jauni Audi automobiļi.

Ar 21,3% tirgus daļu premium segmentā šī gada pirmajā pusgadā Audi rūpnīcas pārstāvji Latvijā optimistiski raugās uz zīmola pozīciju arī turpmāk. Ilgvars Ļubka, Audi zīmola vadītājs Lietuvā un Latvijā, prognozē, ka pieprasījums pēc jauniem premium klases spēkratiem mūsu tirgū būs augošs.

Audi pirmā pusgada pārdošanas rezultāti liecina, ka zīmols Latvijā šogad ir ierindojies stabilā otrajā vietā premium automobiļu segmentā. Jūnijā vien klientiem nodoti jau 82 jauni Audi automobiļi, sasniedzot 228% pieaugumu, salīdzinot ar pērnā gada jūniju. Klientu pastiprināto interesi par jaunu Audi automobiļu iegādi viennozīmīgi veicinājuši pievilcīgi populārāko modeļu piedāvājumi.

"Mēs ļoti mērķtiecīgi esam strādājuši pie pārdošanas rezultātu veicināšanas. Konkurētspējīgi piedāvājumi Audi populārākajiem modeļiem un īsāks piegādes laiks ļauj turpināt veiksmīgi palielināt pārdošanas apjomus. Apvienojumā ar mūsu mazumtirdzniecības partneru Audi centru Møller Auto Rīga un Møller Auto Lidosta profesionālo darbu tik straujš pieaugums pret iepriekšējo gadu ir likumsakarīgs. Tāpat arī vispārējās tirgus tendences, tostarp premium segmenta pieaugums Latvijā, ir papildu impulss, kas veicinājis Audi veiksmīgos pārdošanas rezultātus Latvijā,” komentē Audi importētāja Møller Baltic Import pārstāvis Ilgvars Ļubka.

Audi rūpnīcas pārstāvis atzīmē, ka Latvijā pirmajā pusgadā populārākie modeļi ir tie paši, kas līdz šim ir bijuši līderu pozīcijās – Audi Q7 un Q5, kā arī Audi A6. Turpat pieprasītāko modeļu klāstā ir arī kompaktais Audi Q3. Tāpat ir stabils pieprasījums pēc jauniem Audi elektroauto. To īpatsvars no kopējā pārdoto auto skaita ir 15%. Šī gada pirmajā pusgadā klientiem visvairāk ir piegādāti Audi e-tron un Q4 e-tron automašīnas. Savukārt interese par jauno Audi Q8 e-tron ir augoša un arī šie elektroauto drīzumā aizvien vairāk būs manāmi Latvijā.

Iepriekš minētie Audi elektroauto ir populārākie arī pasaules mērogā. Pirmajā pusgadā pasaulē tika pārdotas 48 000 Q4 e-tron un 19 500 Q8 e-tron automašīnas.

2024. gadā Audi plāno vairāk nekā 10 ievērojamas debijas tirgū, tostarp gaidāmi gan jauni elektroautomobiļi, gan modeļi ar iekšdedzes dzinējiem. Tāpat arī vairākiem populārākajiem modeļiem gaidāmas modernizētas versijas.

 
Visi komentāri
 
Ome 19.jūlijs 2023 11:50
1 1 Atbildēt

Penzionāri sasparojās!

650 19.jūlijs 2023 11:59
0 1 Atbildēt

Hm, bet droš vien ir vēl kur (iz)augt. Jo nieka 228% ir nieks, piem.,salīdzinot/ar tekoši tekošajā gadā 220reiz pieaugušo lietoto auto tekošo apgrozījumu starp krieviju un arrmēniju.

Un kas notiek ar lietotajiem (audī prēmium) auto, kuru īpašnieki to vietā (sev) iegādājas jaunos (audī prēmium) auto.Vai kāds vispār vairs pērk (tos izlietotos audī prēmium auto) šitajā te tā saucamajā audī dēbijas tirgā (tirgū).

Vai (mums,prēmium Lohiem) nebūt laiks (laika) pieņemt kādu tādu līkumu, ka pie jauna (prēmium) var tikt tikai tad, kad ir utilizēts jau esošais (prēmium).Jā..

Davidich 19.jūlijs 2023 12:59
0 2 Atbildēt

Ar tiem piepirstajiem Audi tagad brauc latvieši-praktiskie! Iespējams, viņi ir nopirkti un nolikti novecināt līdz vidējiem 15 gadiem. Tad vilks ārā un ar pirkstiem gaisā gāzīs uz Rimi pēc akcijas makaroniem.

GTD2 19.jūlijs 2023 13:30
0 0 Atbildēt

kapēc premium mašīnas būtu jautilizē, kas ir kvalitatīvākas par lētākām mašīnām, un ja visas utilizēs, tad mums autoparks vēl vairāk novecos, no aptuveni 700tūkst. pie mums reģistrētiem auto, ik gadu jauni tiek nopirkti tikai 15tūkst. Sakarā ar to ,ka visiem uzspļaut uz ekonomisko situāciju valstī, maz ticams,ka jaunmu auto skaits varētu būtiski palielināties. Tāpēc mums vienīgā iespēja ,kā atjaunināt autoparku ir ievest lietotos, ko arī aktīvi dara. Izvēloties lietotu auto tomēr izvēlās kvalitatīvākas markas, kas paredzētas lielākam nobraukuma resursam, tapēc arī lietoto auto tirgū ir populāri tie paši premium audi, bmw,, ka ari izturīgākie un lētāk remontējamie volvo, vw , opel. un citi līdzīgi . Savukārt jaunu auto tirgū dominē citas markas, kas nav populāras otreizējā tirgū, jo bieži to ressurs jau iet uz beigām ,jeb arī ļoti dārgs to remonts.

Davidich 19.jūlijs 2023 13:36
1 2 Atbildēt

Lietots premium ir kvalitatīvāks par lietotu lētāku??? Ko dzeram? Jeb ar ko saprot "kvalitatīvāks"? Piemēram, 15 gadīgs A6 vs Dacia Logan?

GTD2 19.jūlijs 2023 14:02
3 0 Atbildēt

ja salīdzini tad salīdzini vienas klases auto, loganu vari salīdzināt ar a3. Ja 2008 gada Audi var nopirkt plašā izvēlē un vēl samērā labā stāvoklī, tad ar 2008 gada dacītēm stāvoklis bēdīgāks, izvēle maza jo lielāka daļa jau pārkausēti naglās, vienigi ,ja vienīgi kādu stipri maz brauktu var atrast,kas nav sarūsējis, bet cena gan būs laba

650 19.jūlijs 2023 14:05
1 0 Atbildēt

Ja kāds vispār brauc ar 15g daciju, tā ir viņa (un varbūt arī) viņa Ģimenes Ārsta problēma.Tas 15g audi sakoptā stāvoklī ieliek kloķi visiem šiet te suudiem un (itin jo īpaši!) tiem viņu īpašniekiem, kuri te izvērsa ierasto sarunu par "prēmiju" un par tās lietotāju nepilnvērtību.Salīdzinot ar "jauna" bezsalon meesla iegādi par 35k ar pusotru ūesbē cohumu aizpakaļējajā sēdēklī.Tieši tie ir visīstākie fufližņiki, kas pērk "jaunu" auto dēļ ārējas izrādīšanās, taču iekšpusē tas ir pliks.No ārpuses neredz, tāpēc uz gadu/diviem tā piederība "augstākajai šķirai" ir nodrošināta.

Tas par 36k iegādātais pēc gada tāpat būs "lietots", tā ka nav te diži ko plātīties.KATRS jauna auto tīkotājs, kurš nespēj pienācīgi pārdot (vai ar galiem noutilizēt) savu esošo, ir visreālākais vides piessārņotājs.

Tieši par audi pēcgarantijas eksemplāriem te ir  izvērsta vislielākā demagoģija, kurā paši audi dīleri ņēma dalību- kaut vai gļēvi piekrizdami tajajatas konzerbundžu pārvaldnieka murgiem te primajā titullapā par "nēvesspriedumiem" un tamlīdzīgiem suudiem.

Pats personīgi audi ražotājs un pats personīgi tā melīgais diileris te pirms dažiem gadiem reklamēja savus pasaulē visprogresīvākos dd motorus un izdeva tos kā par videi un cilvēkam draudzīgiem un ilgstspējigiem! 

Tagad viņi tos savus pašu 2reizējos meeslus grib pārdot no plača un vēl ar krietnu uzvāru- vienīgi ka 99% tur ir pliki hlami ar klajā laukā nostāvējušiem sarūsējušiem bremžudiskiem un tas 30-40k "pretendents" jau nav gluži lohs.

Opis 19.jūlijs 2023 12:10
1 0 Atbildēt

Par AiBaltic dārgo iepirkumu tā arī nesež neviens? Ja vien Latvijā būtu tādi Antikorupcijas birojs un Valsts kontrole...

malacis 19.jūlijs 2023 12:17
0 0 Atbildēt

AirBaltic dārgais krievu lidmašīnu iepirkums, par laimi, tā arī nenotika. Tagad sēdētu ar suškām kā muļķi, tā ka nav ko raudāt par Audi iepirkumu, kas beigu beigās noripos paredzēto laiku - atšķirībā no krievu lidmašīnām.

650 19.jūlijs 2023 14:13
0 0 Atbildēt

Pagājājušajājā (finansu) Gadā pie lidostas viadeodukta zemu lidojoša Eir Boltik lidmaššīna ietriecās Uļmanna g-ves zaļājā drošības sētā- izlauza/saplacināja tās 38to fragmentu kādā apm 25m kopgarumā un kādā tādā 69kv.m kop platībā. 

Taču ne1nam rīgass valdiniekam (vai tā Vietas Aizpildītājam) nava naudiiņass, tāpēc LVijā ielidojošie ārējo (trešo) zemju LOHI jau gadu vēro šo brīnišķo skatu un ekstazitatīvi priecājas/Par!

Davidich 19.jūlijs 2023 14:29
1 1 Atbildēt

Vēl vismaz pusgads būs jāgaida. Ekspertīzes, apdrošināšana, pirmais remonta iepirkums, aptrīdēšana, otrais iepirkums. Viss kā jau valsts iestādēs.

Davidich 19.jūlijs 2023 12:56
3 1 Atbildēt

Lai salīdzina pret 2019 gadu. Šis pieaugums, iespējams, ir tikai tirgus atgūšana pēc COVID krīzes.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto tests: Brauc ar “Volkswagen Crafter” busu, bet sajūtas kā "Tiguan" (+ VIDEO) 13

"Volkswagen Crafter" uzlabojumi galvenokārt ieviesti salonā. Sajūta pie stūres tuvināta vieglo auto pieredzei, neizpaliek multimediju sistēmas ar lieliem skārienekrāniem. Lasīt vairāk

 

NATO paziņo par misijas “Eastern Sentry” izveidi

Šovakar, 12. septembrī, NATO ģenerālsekretārs Marks Rute (Mark Rutte) un Sabiedroto spēku virspavēlnieks Eiropā ģenerālis Aleksus G. Grinkevičs (Alexus G. Grynkewich) paziņoja par misijas “Eastern Sentry” jeb “Austrumu sardze” izveidi, kas stiprinās NATO austrumu flanga aizsardzību un atturēšanu. Lasīt vairāk

 

Digitālais "Chat Control" - grib lasīt visus ziņojumus WhatsApp, Signal, FB tērzētavā utt. Eiropas Parlamentā par to balsos pēc 4 dienām 33

Eiropas Parlamentā jau pēc dažām dienām (12.septembrī) var tikt pieņemts strīdīgs priekšlikums, kas paredz plašu digitālo kontroli un privāto ziņu uzraudzību. Lasīt vairāk

 

Līdz 604 km - Nissan Leaf sasniedz trešo paaudzi 9

IAA Mobility autoizstādē Nissan demonstrē jauno Leaf – elektroauto ar krosoveram līdzīgu dizainu un līdz pat 600 km nobraukumu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti