Auto zīmolu CUPRA un SEAT oficiālais pārstāvis Latvijā “AUTOBRAVA Motors” plāno atklāt jau otro zīmola auto salonu, kas atradīsies stratēģiski nozīmīgā vietā – Kārļa Ulmaņa Gatvē, Rīgā. Uzņēmums jaunā autosalona izveidē plāno investēt 5 miljonus eiro un to plānots atklāt 2024. gada otrajā pusē, ziņo “AUTOBRAVA Motors” pārstāvji.
“Stratēģiski šis ir ļoti nozīmīgs solis “AUTOBRAVA Motors” zīmola attīstībā, jo jaunais salons ļaus paplašināt uzņēmuma pakalpojumu klāstu un tā segmentāciju. Šis jaunais salons uzskatāmi iezīmē mūsu pārstāvēto zīmolu un “AUTOBRAVA Motors” vērtības – nerimstošo enerģiju, virzību uz progresu evolūciju, degsmi tiekties pretim jaunām uzvarām un attīstībai, ” stāsta Uvis Braunfelds, “Autobrava Motors” Pārdošanas daļas vadītājs.
Jaunais dīleru centrs vienuviet apkopos SEAT un Maserati salonus un inovāciju – mūsdienīgu mazlietotu auto salonu zem jumta. Šajā autosalonā atradīsies Baltijā un Somijā lielākais CUPRA autosalons, kas aizņems ievērojamu daļu no jaunā dīleru centra platības. Jāteic, ka uzlecošais Spānijas auto zīmols CUPRA ir guvis ievērojamus panākumus dinamiskajā Latvijas automobiļu tirgū. Kopš zīmola ienākšanas Baltijas tirgū, CUPRA ir aizrāvusi Latvijas auto entuziastus ar savu unikālo, vismodernāko tehnoloģiju kopumu, pārsteidzošo dizainu un aizraujošo veiktspēju. Turklāt CUPRA nerimstošā apņemšanās pārvarēt autobūves robežas ir iemantojusi tai uzticamības un izcilības reputāciju, vēl vairāk nostiprinot savas pozīcijas Latvijas tirgū – pēc šā brīža rezultātiem, CUPRA akumulētā zīmola tirgus daļa Latvijā 2023. gadā ir 2,4%, bet Baltijas valstīs CUPRA ieņem pirmo vietu pēc pārdoto zīmola automašīnu skaita.
“CUPRA ar savu daudzveidīgo automobiļu klāstu, no sportiskiem hečbekiem līdz izsmalcinātiem apvidus auto, ir iekarojis arī prasīgāko Latvijas autovadītāju uzticību. Mums pieejamie dati liecina, ka arvien vairāk uzņēmumu vadītāju izvēlas CUPRA kā darba auto saviem darbiniekiem. Par pievilcīgiem spēkratiem tos padara Volkswagen grupas ražošanas kvalitāte apvienojumā ar šiem automobiļiem raksturīgo aizraujošo dizainu un braukšanas pieredzi, kas liek sajusties kā īstenam sacīkšu braucējam,” stāsta Uvis Braunfelds.
Šo spēkratu iemīļojuši ne tikai Latvijas autobraucēji – CUPRA zīmola globālie pārdošanas dati apliecina, ka ražotājs turpina lauzt rekordus. 2023. gada pirmajā pusgadā autoražotājs piegādājis vairāk nekā 107 tūkstošus automobiļus vadītājiem visā pasaulē, kas ir par 57% vairāk nekā šajā pat periodā pērn.
Nu vai nav vēl kādam skaidrs, cik bagāti būs auto pircēji pie mums, Rīgā?
Pankūka, uzsliet vnk tenta angāru un tirgot tos četrriteņus par samērīgu samaksu jau nevienam prātā pat neienāks!
Nu vispār jau automašīnām ir rūpnīcas noteiktas rekomendējošās cenas. Līdz ar to, uzskrūvēt cik grib, nemaz nevar.