Visi komentāri - Atpakaļ uz 90 km/h: no šodienas Siguldas šosejas posmā atļauto braukšanas ātrumu pielāgos laikapstākļiem; pārējā valsts ceļu tīklā nedrīkst braukt ātrāk par 90 km/h

Atpakaļ uz 90 km/h: no šodienas Siguldas šosejas posmā atļauto braukšanas ātrumu pielāgos laikapstākļiem; pārējā valsts ceļu tīklā nedrīkst braukt ātrāk par 90 km/h 10

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

LVC | 11.oktobris 2023 10:26

No šodienas, 11. oktobra, visā valsts ceļu tīklā, izņemot Siguldas šoseju jeb Vidzemes šosejas posmu no Rīgas līdz Siguldai, maksimālais atļautais braukšanas ātrums ir 90 km/h.

Vidzemes šosejas (A2) posmā no Rīgas līdz Siguldai, kur darbojas adaptīvā satiksmes vadība ar mainīgas informācijas ceļazīmēm, no 16. oktobra tiks atcelts maksimālais atļautais braukšanas ātrums 110 km/h, bet ļoti labos braukšanas apstākļos maksimālais braukšanas ātrums tur būs 100 km/h arī ziemas sezonā.

iAuto novērojumu video:

Metroloģiskajiem un braukšanas apstākļiem pasliktinoties, atļauto ātrumu tur samazinās līdz 90, 80 vai 70 km/h. Jāņem vērā, ka ziemas periodā braukšanas un metroloģiskie apstākļi var manīties vairākas reizes dienā, tostarp strauji, tādēļ autovadītājiem jāpievērš uzmanība mainīgas informācijas ceļa zīmju norādījumiem un jāievēro tos.

Šonedēļ arī plānots atklāt satiksmei jaunizbūvēto Ķekavas apvedceļu, tur posmā no Krogsila līdz Rīgas apvedceļam (Salaspils–Babīte, A5) (11.– 19. km) maksimālais atļautais braukšanas ātrums būs 120 km/h, līdz iestāsies ziemas sezonai raksturīgi apstākļi. Posmā no Rīgas robežas līdz Krogsilam (7,8.–11. km) un no Rīgas apvedceļa (A5) līdz Ķekavas apvedceļa trases beigām atļautais ātrums būs līdz 90 km/h. Par šo ceļu plašāka informācija sekos.

Paaugstinātais maksimālais ātrums vasarā bija šādos ceļu posmos:

·       uz valsts galvenā autoceļa A1 Rīga (Baltezers)–Igaunijas robeža (Ainaži) Saulkrastu apvedceļā no 21,40. km līdz 40,25. km;

·       uz valsts galvenā autoceļa A6 Rīga–Daugavpils–Krāslava–Baltkrievijas robeža (Pāternieki) posmā no Salaspils līdz Ikšķilei (19,65.–28,30. km);

·       uz Jūrmalas šosejas jeb valsts galvenā autoceļa Rīga–Ventspils (A10) posmā no Rīgas līdz Jūrmalai (13,60.–18,80. km);

·       uz valsts reģionālā autoceļa P80 Tīnūži – Koknese posmā no km 5,20 – 60,35.

Iestājoties rudenīgiem laikapstākļiem, aicinām autovadītājus ņemt vērā, ka rītos un vakaros kļūst tumšāks, kā arī redzamību var pasliktināt nokrišņi un migla. Lietus un kritušo lapu dēļ ceļi var kļūt slideni, rudens vēja brāzmu laikā uz ceļiem var būt nolauzti koki vai to zari. Aicinām autovadītājus izvēlēties atbilstošu braukšanas ātrumu un būt piesardzīgiem uz ceļa.

 
Visi komentāri
 
0pis 11.oktobris 2023 12:01
1 1 Atbildēt

Ai ai ai, nebūs labi, draugi! Kamēr raganieši un siguldieši pielāgosies gadalaikam, ka jāceļās par 10 min. agrāk lai laikā pagūtu uz biroja būrīti Rīgā.

es 11.oktobris 2023 12:08
0 5 Atbildēt

Tūlīt gailēni sāks raudāt!

650 11.oktobris 2023 14:03
3 2 Atbildēt

(c) metroloģiskie apstākļi var manīties vairākas reizes dienā, tostarp.. ;p 

Loģiski gan.Zin kā.Uz jūrmalas šossejas nekad nava nevienas elektroniskās (metro-loģiskās) ceļa (pavad)zīmes, taču apsstākļi (tur) ir vienkārši Šausmīgi.Lapas sakritušas, sēnes saaugušas, (brieži) visas joslas piedrirsuši, sprāgušas lapsas (un to Kūmiņi..) mētājas steriem (kubik/metriem) vien. Lohi nespēj saorientēties telpā un/vai laikā.

Rītos un vakaros kļūst tumšāks- nu protams, jau kopš kāda tā jūnija 24tā tas šitā te notiek.Ritīga maucība, un neviens to nespēj novērst/nost!

Lohi reku remontē "gatvi" lidostas videodukta rajonā(riņķī, apriņķī).Strādā apm 1gab eks-kavātors un 3gab pavadošie  līdz-strādnieki ar lāpstām. Jau mēnesi vismaz šamie tur šitā te jaajas.Savilkuši dzeltenās līnijas, kuras (citiem/lohiem) sniedz priekšstatu par!/to, ka tur esot tā dēvētās "organizatoriskās izmaiņas".Kāds (vadošais LOhs) diez ir "izvērtējis", cik (kārtējoreiz!) šis dzeltenbrūnās strīpas ir "kvalitatīvas" un cik "saredzamas"? Nu piem rīta saules pusē, kad tie visi lohi barā tur stumdās?

PS., eu,kertīni, kad salabosiet 39 vietās izbagarēti izcaurumoto Ulmaņlohgatves zaļo "drošības" sētu? DIVI GADI drīz būs ,kopš tiešā lidostas viadukta tuvumā dižojas 2gab avāriju rezultātā saplacinātie mega caurumi! 

Iebraucošie (10miljon gab/gadā...) Rix "viesi" (tādi pat LOhi...) nespēj vien nopriecāties/Par! šo te Lielisko informatīvi/vizuālo baudījumu! Resnie jūrmalass Ministri trauc garām Gavilēdami! Das ist Latvijas Lepnums, jawohļ !

Krotow 11.oktobris 2023 16:32
4 0 Atbildēt

- bet ļoti labos braukšanas apstākļos maksimālais braukšanas ātrums tur būs 100 km/h arī ziemas sezonā.

Tad jāspiež uz to lai tos melnos paneļus saliek arī uz citiem ceļiem, kur segums ļauj kustēties adekvati.

or 11.oktobris 2023 18:28
5 0 Atbildēt

Ui kur ta 100km/h traks nēsi? Tā jau ar sirdi var aiziet ar šitādiem elles ātrumiem braucot…

Krotow 12.oktobris 2023 11:46
0 0 Atbildēt

Ja esi no tiem kas 110 zonā velkas uz 70 tad varbūt ir laiks likt auto pie sētas.

Freijers 12.oktobris 2023 9:38
1 1 Atbildēt

Manuprāt jau pašiem šoferiem ir jāpielāgo laikapstākļiem adekvāts braukšanas ātrums, bet tā kā ir izaugusi paaudze, kas bez depešām, rīkojumiem un vadoņa vēlējuma vairs nevar/negrib pat pirkstu pakustināt, tad nu vajag, lai viņu vietā domā "eksperti".

Nja 12.oktobris 2023 9:50
3 1 Atbildēt

Fakts, būs zīme 80, sniegs, putenis, ieliksi grāvī ar 80, varēsi iesūdzēt valsti tiesā, jo nebrīdināja!

iJuris 12.oktobris 2023 11:27
3 2 Atbildēt

zīme 90 nozīmē tikai to, ka jābrauc lēnāk nekā vasrā, 130 vietā 120, kur problēma.

Un pasakite ka neviens tā nebrauc, tā pati Jelgavas šoseja, normāli tur iet uz 110 līdz 140. Un nav ikdienā avārijas.... Tātad kkur viņu demagoģijā ir robs.

650 12.oktobris 2023 15:26
0 0 Atbildēt

Stāvoklis ir bezcerīgs.Cilvēki šķendējas par pašu principu- par "pieeju jautājumam".Par demagoģiju, meliem,negadījumu apstākļu un iemeslu apzinatu sagrozīšanu.Par nepierādāmu faktoru pārkvalificēšanu par pašsaprotami pierādītiem.Taču rezultātā viss šis tupais bazārs tiek pasniegts vien kā trula vēlme kko nemitīgi pārkāpt, vienlaikus izvairoties no soda un "neapzinoties" savu lohdarbību iespējamās sekas.

Ja tu iebilsti pret pastāvošo "iekārtu" (ierēdņu aktīvi izplatāmo demagoģiju vai pat atklātā textā fūfeli) - tu veicini likumpārkāpumus un/vai atbalsti likum pārkāpējus.

Katrs (jebkāds) iebildums ir bezjēdzīgs.Iebildējiem nav izglītības,speciālo zināšanu, pieredzes,ne arī(!) kādas tā dēvētās "tribīnes" kāda (jebkāda) atškirīga viedokļa izteikšanai.Visi iespējamie procesi notiek aizkadrā un bez jebkādas viņu (to Lohu) līdzdalības, taču tā dēvētie "rezultāti" attiecas 1kārt tieši uz viņiem (tiem Lohiem).Nav viņiem nedz loh biedrību, ne associciāciju, nedz kādu tādu "pilnvaroto pārstāvju".Izejas nav, tā dēvētie "suuudi" ir (būs) jāēd arvien vairāk.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto tests: Brauc ar “Volkswagen Crafter” busu, bet sajūtas kā "Tiguan" (+ VIDEO) 11

"Volkswagen Crafter" uzlabojumi galvenokārt ieviesti salonā. Sajūta pie stūres tuvināta vieglo auto pieredzei, neizpaliek multimediju sistēmas ar lieliem skārienekrāniem. Lasīt vairāk

 

Kvēpu filtru bezmaksas pārbaudes – rinda līdz stundai, puse auto neatbilst prasībām 14

Bezmaksas kvēpu filtru pārbaudēs sabiedrības interese bija lielāka nekā gaidīts – cilvēki sāka ierasties jau stundu pirms sākuma, un rindā nācās pavadīt apmēram stundu. Pārbaudītas tika 160 automašīnas, taču rezultāti parādīja, ka puse no spēkratiem neatbilst jaunajām prasībām un šobrīd tehnisko apskati tie neizietu. Lasīt vairāk

 

Viļņā aizdegušies vagoni ar sašķidrināto gāzi (+ VIDEO) 9

Viļņas nomalē trešdien aizdegušies dzelzceļa vagoni ar sašķidrināto gāzi. Lasīt vairāk

 

Baltijas drošības nozares eksperti: Šis nav incidents, tā ir plānota Krievijas provokācija (+ VIDEO) 1

Kā vērtēt Polijā notikušo, ko tas nozīmē NATO valstīm un – kā aliansei turpmāk būtu jārīkojas? Šos jautājumus uzdevām Baltijas drošības nozares ekspertiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti