Visi komentāri - Auto riepu servisos veidojas rindas ziemas riepu maiņai

Auto riepu servisos veidojas rindas ziemas riepu maiņai 15

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 27.oktobris 2023 16:15

Auto servisos veidojas rindas ziemas riepu maiņai, tostarp vairākos riepu servisos tuvākie pieraksti ir vien pēc trim nedēļām, aģentūrai LETA atzina vairāku riepu maiņas servisu pārstāvji.

"Pirmais sniegs ietekmē iedzīvotāju vēlmi pierakstīties uz riepu maiņu. Nākamais brīvais pieraksts ziemas riepu maiņai ir pēc gandrīz trim nedēļām," pauž SIA "AN riepu centrs" pārstāvji, piebilstot, ka parasti servisā rindas ziemas riepu maiņai saglabājas līdz decembra pirmajai nedēļai.

Tāpat SIA "Riepu garāža" Zolitūdes filiāles pārstāvji norāda, ka darba ir daudz un tuvākais pieraksts ir pieejams tikai novembra otrajā  pusē.

Arī SIA "T-System Tyres", kas strādā ar zīmolu "Tavasriepas.lv", uzņēmuma mājaslapā minēts, ka tuvākais pieraksts Rīgā ir iespējams pēc vairāk nekā trim nedēļām - novembra otrajā pusē, kamēr uzņēmuma filiālē Ozolniekos tuvākais pieraksts ir pēc divām nedēļām.

Ceļu satiksmes noteikumi paredz, ka no 1.decembra līdz 1.martam visiem automobiļiem un autobusiem, kuru pilna masa nepārsniedz 3500 kilogramu, ir jābūt aprīkotiem ar ziemas riepām. Pārējā laikā ziemas riepu lietošana ir pēc autovadītāja ieskatiem un atbilstoši laika apstākļiem. Savukārt riepas ar radzēm drīkst izmantot tikai no 1.oktobra līdz 1.maijam.

 
Visi komentāri
 
Freijers 27.oktobris 2023 16:49
1 1 Atbildēt

No shit....Rindas jau pirms 2 nedēļām bija, nu līdz žurnālistiem atnācis. Kārtējo reizi - bonuss ir viens sets uz visu gadu, vai arī, ja gribas mainīt 2 disku sets un pats var uzlikt, jo neskatoties uz rindu būs vēl no ~40 eirām jāatvadās.

Nja 27.oktobris 2023 19:11
0 0 Atbildēt

Žurnālisti tikai šodien izdomāja mainīt riepas. Kas tur ko nesaprast.

AD666 28.oktobris 2023 0:45
4 0 Atbildēt

Ko var muldēt.

Varbūt Tavs vislielākais bonuss ir nebraukt vispār? Nebūs riepas jāpērk kā tādas.

Ja gribi brauc ar tos savu vienu “setu”, bet kādēļ Tu to pasniedz, kā baigāko ekstru? Varbūt citiem cilvēkiem nav tik sīkumainu problēmu dzīvē, kā riepu maiņa, vai teiksim aizbraukšana uz veikalu, vai sportošana, da kaut pa*iršana - ak kungs tas taču kopumā arī aizņem tik daudz laiku, iesaku Tev to nedarīt…

msh 30.oktobris 2023 2:50
0 0 Atbildēt

Ak tā? Es gan domāju ka tie ļautiņi kam ir divi riepu komplekti uz vienu disku komplektu ir lašaras - šis raksts ir tam kārtējais pierādījums. Lašaras ir divu veidu - ir piesardzīgie lašaras, kas maina riepas pēc kalendāra, un tad plēš ziemenes rudens apstākļos. Un ir pohujistiskie lašaras, par kuriem te ir raksts - uzsnieg sniegs, tos pārsteidz, un tad, ja nepaveicas, pāris nedēļas slidinās.

Kamēr tad ja ir divi ripuļu komplekti, tad tad, kad tiešām pienāk laiks, atliek tikai tos samainīt pirms braukšanas. Vienkārši un elementāri.

vietējais 27.oktobris 2023 19:15
6 4 Atbildēt

Ceļmalās no rītiem aizvien vairāk sasistu Toyota.

Krotow 27.oktobris 2023 19:53
4 0 Atbildēt

Ūdens ir slapjš.

650 27.oktobris 2023 20:29
5 1 Atbildēt

Viss ir dr. sā, bet žurnālisti un viņiem padotie Lohi priecīgi turpina sist/plaukstas un skaļi Gavilēt.

Abos augstminētajos LieUzņēmumos jo projām var iegādāties maz lietotas (ziemas) riepas! Arī ar portāla eses.elvē starpniecisko starpniecību.Kuŗš jau pirms kādiem 5g ir savos noteikumos noteicis, ka šajā portālā nedrīkstot (neesot atļauts) tirgot riepas, kuras vecākas par 5g.

Vismaz viens/no šiem uzņēmumiem šajā portālā regulāri izvieto sludinājumus ,kuri (iespējams) neatbilst šī portāla "noteikumiem".Iespējams, portālam ir kādi tādi vipKlienti un/vai pārējie (t.s. Lohi, uz kuriem attiecas kādi "noteikumi").

Katrreiz ir redzams 1gab tāds pabalējis produkta attēls, pievienotajā skaidrojumā ir izsmeļoša piebilde "riepas ražošanas gadam ir informatīva nozīme",kam seko (ar konkrēto produku nesaistīts) varen plaššš uzņēmuma darbības apraksts un pārējos attēlos (kuri tāpat neattiecas uz pārdodamo konkrēto produktu) ir attēlotas šī uzņēmuma "ražošanas telpas" ar visu tajās uzglabājamo bezgalīgu skaitu "mazlietoto riepu".

Kā arī,"citos" un "tamlīdzīgos" citu nenosakāmas izcelsmes Personu maz lietoto riepu pārdošanas sludinājumos publicētā cena parasti ir maldinoša- ja kāds tāds loh-interesents vēlas iegādāties konkrēto riepu uz savu tā dēvēto "firmu" (siā) un vēl (nekaunīgi) noformējot kādu tādu "oficiciālu" Pavadzīmi/Par! , tad tiek saņemts "mutisks skaidrojums"- ka publicētajai cenai esot jāpieskaita klāt tā dēvēto pvn-u. Nu nu. 

Un neviens Lohs "šajā tiesīgajā valstī" šiem te ķeneriem gadiem ilgā ilgumā neuzdod itin nekādus tā dēvētos (liekos) "jautājumus".Nee. 

PSss., vai "man" kkas šite te skauž- nē, man vnk patīk Lohi/godīgie (gan juridiskie, gan privātie..), no kuriem tā dēvētā Vispārzināmā Dienesta apakš dienesti dīrā (velk nost) tā dēvētās 9ādas un gandrīz par jebkuru Oficiālu tā dēvēto "īpašumtiesību maiņas" darījumu var pieprasīt jebkādu tā dēvēto Euro Skaidrojumu. Jā.

Po 28.oktobris 2023 1:22
1 0 Atbildēt

Nē, jo cilvēki, kā tādi auni...

Kā tādi auni joprojām maksā tam pašam ss, kaut varētu izmantot mm vai pp bezmaksas.

Man vispār ir 3 seti ripuļu: vasaras, ziemas un aizpērnās ziemas. Mainu 4x gadā un uz auto vienmēr ir visatbilstošākās.

ZZZZ 28.oktobris 2023 8:16
0 0 Atbildēt

Viss ir nosacīti, nav jēgas traktoram no F1 slikiem un F1 no traktora riepuļiem...Ja tas dzīvo tur kur gaisma neiespīd un ikdienā jābrauc pa M-S ceļiem bedrainiem, kam viņam tur Mičeļiņi aļpu pilotiem pa 450 naudām gabalā...Var pa tiem bedru akmeņiem frēzēt arī ar cietākām ripām. Un Poliju viņš nebrauks, tas tur kā uz kosmosu viņam tikt. Pat Rīgā viņš tikai 1x5gados bijis🙈

650 28.oktobris 2023 17:29
1 0 Atbildēt

Bija viņiem kādreiz tāds brīnumains piļotAļpēns4 ar diviem jocīgiem portektora veidiem- kurš pa vasaras assfaltu brauca tieši tikpat labi,kā saprāta robežās pa ziemu.Bet sākot jau ar pa5 tā marka "sabojājās" un dēļ tāda dilstoša suuda vairs nav vērts maksāt/Par! 

Cena kosmosā, bet ne tur īsti vairs trīs ziemas izvilkt,ne arī kādu pieklājīgu vissezonu.Ražotnes no ekofrancūzijas izvāca jau sen- vispirms uz ungāriem pie tā krievu loha obrāna, pēc tam drošvien pārcelsies tuvāk pie kitajoziem un tai markai varēs beidzot uzlikt loģisko Krustu.

anonimikis 28.oktobris 2023 10:22
1 0 Atbildēt

Raksts ir debīls, visos minētajos servisos blakus pierakstam ir arī dzīvā rinda. Pāris stundu laikā parasti var tikt.

imzz 28.oktobris 2023 11:52
1 0 Atbildēt

Vispareizākais, saprotams, ir risinājums ar diviem auto, uz viena vasaras riepu komplekts, uz otra ziemas :-/

650 28.oktobris 2023 17:12
2 0 Atbildēt

Trīs riepas- tas ir optimāli.Esmu vairākkārt mēģinājis.Kad bij daudz "jābrauc" un montāža maksāja kapeikas.Tolaik (nezkāpēc) šādas uzmācīgas dižrindas veidojās krietni retāk.Nu noteikti ne tā kā tagad- kad sniega praktiski nav, bet krīze un vaimanāšana uz visiem 2mēn.

Kas īsti ir noticis- arī nav viennozīmīga skaidrojuma.Vai tas ir asstronomiski pieaugušais kāršāringa kantoru pasūtījums, kurš noēd montāžnieku resursus, vai sazin kas vēl.Vai cilvēkiem nav kur uzglabāt otru komplektu un viņu auto komplektācijā nav domkrata.Apzinīgāki kļuvuši- ta diezin vai.

Vai sazin kādas tā dēvētās "tirgus manipulācijas" notikušas, kas palielina individuālo maiņas reīzu skaitu vai samazina katra riepu komplekta lietošanas (nolietošanās) ilgumu.

Kādreiz bija "tievas" riepas, varbūt no pasuudīgas gumijas, bet bieži ar tādu kā "vissezonas" noslieci.Nu vismaz protektora rakstā,ja gluži ne gumijas sastāvā.Kādi lieki šķērsvirziena robiņi,citureiz pat pa kādai "lamelei".

Bet tagad bieži pat mazizmēra mašinām ir slēpes uz 225 un zīmējumi orientēti garenvirzienā degvielas taupīšanai.Nu kur tad ar tādām pa sniegu vai pat pa oktobra peļķēm. Portektori (īpaši vasaras) tagad tiek zīmēti viltīgi- jau pie 6mm tas platais suuds vairs nestrādā kā pie 8mm.

ZZZZ 29.oktobris 2023 9:07
0 0 Atbildēt

650

Par šo arī esmu aizdomājies. Labi nu R17,18 tiem nelielajiem auto izstrādājumiem. Rites pretestība mazinās ok. Bet kāda mārrutka pēc to platumu tik platu vajag? Tur krājās nevajadzīgi lieks svars un materiāls. Vienīgi varbūt/iespējams tas platums ir pamatots ar to, ka tas ripulis ir konkrēti viduvējība visādiem braukšanas apstākļiem. Te nu mūsu eksperimentātori žurnālisti varētu izveikt kādu testu. 

 Mans novērojums, tāds tīri subjektīvs un varbūt arī neobjektīvs...

 Bija mičeļīni crossclimat r17 215/55 un sk jau lietotas kopā ar auto. Braucu gan vasarā gan ziemā. Nekas īpašs un ne ziemā ne vasarā nejutu tādu kā pārliecību saķeres kontrolē. Lab to norakstīju uz EV griezes/jaudas momentu un rēķinājos ar to. 

Tā kā tie mm jau palika tādi,  šo ziemu nolēmu ko jaunu. Uzliku matador mp93 nordicca 215/60 r17 kas tur lētākais Continentāls. Augstums bija apzināta izvēle. Protektora zīmējums arī līdzīgs kā te topiem. Jāsaka gan neesmu nekad skrējis modei līdz un asimetrisko piekritējs nē. Pārsteiguma momenti vairāki.

  Braukšanas komforts kā diena pret nakti. Cietās krateklīgās gaitas vietā varu sliežu pārbrauktuves uc līdzīgas vietas bez īpašas ātruma samazināšanas šķērsot ar nosacītu komfortu..   Saķeres kontrole reižu, reižu augstāka, pat uz sausa asfalta vairs nejauši paātrinoties neizspolē. Trajektorija ok.  Dubļi ziepainie un slapjā pļava ok. 

 Patēriņš...gan 16-17kW vietā 18-19kW. Un biju sacerējies, ka odo rādīs km/h tuvāk īstenībai, bet nekā, praktiski vecā +3-5km kļūda. Tas gan uz pašu riepu neattiecās. Iespējams tur dators kaut kā rēķina. Gaismas biju domājis būs jākoriģē... Bet nu nevaru apgalvot, izskatās, ka kamera seko un tuvās, led parastais, korekti nedaudz pazeminās tuvojoties pretim braucošajam. Žēl, pirms manipulācijām ar riepām, šim nepievērsu tādu uzmanību. Gaismu auto iestatījums, pārsteidzoši korekti darbojās un ok, ko tur iespringt.

650 30.oktobris 2023 19:39
0 0 Atbildēt

Nu +2cm uz diametru jau nav diži krītama kaite.Bet komforta ziņā tas iepsaido, jā.Un tu jau nezini konkrēti inženiertehniski,no kurienes tavs jaunais auto ņem to spidometra signālu.Varbūt tur ne gluži pēc riteņu vai kārbas apgriezieniem, bet kāds gpss (kā piem audi, kur tas gandrīz visur jaucas iekšā, pat sānugaismu pirms krustojumiem uzspīdina).

Platuma ziņā- tīrākā demagoģija no ražotāju puses.Tagad gan šie pamazām sāk nākt atpakaļ pie prāta.Pārāk plata riepa zaudē šaurākai(salīdzinam ja saprāta robežās) gan pēc izveicības, gan bremzēšanas un itin īpaši dēļ akvaplanēšanas. Un dēļ ziemas splašpleninga, kas uz pļuras ir reāli bīstamāks par vienkārši slidenu cietu virsmu.

Gaismas regulējums pie šādas nelielas riepu augstuma starpības jau neko tur diži nemainās.Ja pašam tas gaismas pleķis uz asfalta izliekas labi un ja pretimbraucēji neprotestē, tad jau ir ok.

Tas tur Crossclimats nekad nav izraisījis sevišķu uzticību.Plus vēl ka pats riepas platums tam ir krietni šaurāks, nekā citai normālai riepai tādā pat platuma ciparā.Mišelins vienmēr ir grēkojis atšķirībā starp augstākās klasses un tādiem (acīmredzot pēc viņu domām..) visdusmēra lohiem domātajiem modeļiem.Atceros senos laikos to marku aktīvi lietoju un reiz biju ieguvis tādu jaunu aizjūras modeli pilotSport A/S, kurš izrādījās komfortā stipri viduvējs un uz mitra assfalta pat totāli slidens suuds,nu riktīgi izbrīnījos.Kā tā..

Continentāla "meitasfirmām" tie ražojumi nezkāpēc sanāk labāki, nekā citiem.Toties savureiz "diskutējams" var izrādīties tieši pats šī brenda saimnieks.Tieši ar to marku ir gadījies, ka viņu jaunākās superduper radzes tiešām slīd pa sausu asfaltu un ka vasaras sportkontakts tiešām sāk drebināt zobus jau pie +8. Bet bijusi positīva pieredze ar viņu GeneralTire, kurš arī ir vidējo īpašību,komforta un īpaši noskrējiena ziņā tāds samērā iepriecinošs.Bet nu no šitiem visiem meitiniekiem tad drošvien ir jāņem kādi tie "krutākie" modeļi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto tests: Brauc ar “Volkswagen Crafter” busu, bet sajūtas kā "Tiguan" (+ VIDEO) 3

"Volkswagen Crafter" uzlabojumi galvenokārt ieviesti salonā. Sajūta pie stūres tuvināta vieglo auto pieredzei, neizpaliek multimediju sistēmas ar lieliem skārienekrāniem. Lasīt vairāk

 

Mercedes galvenais dizaineris kritizē konkurentu jaunākos darbus 7

Mercedes-Benz galvenajam dizainerim Gordonam Vageneram īsti neiet pie sirds nedz Audi jaunākais koncents “Concept C”, nedz BMW pirmais “Neue Klasse” modelis iX3. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Jauns auto par 17 tūkst. eiro! Kas ir MG3?(+ VIDEO) 1

Ķīniešu zīmols ar britu saknēm MG pie mums ieradies uz palikšanu. Kas ir vislētākais MG modelis? Tas ir mazās klases hečbeks MG3, - sākot ar 17 tūkstošiem eiro. Šo mazuli pilnā vārdā gan sauc MG3 Hybrid+, jo tas, gluži kā, piemēram, Toyota Yaris, ir pilnvērtīgs pašuzlādes hibrīds. Lasīt vairāk

 

Čehijā notverts “fantoms” ar F1 sacīkšu automašīnu (+ VIDEO) 11

Ziņojumi pat Pirmās formulas automašīnu, kas pārvietojas pa Čehijas koplietošanas ceļiem pirmoreiz parādījās jau pirms sešiem gadiem, taču visi mēģinājumi aizturēt pārgalvīgo braucēju izrādījās velti. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti