Visi komentāri - Ķekavas apvedceļā ieklāts plānkārtas asfaltbetons

Ķekavas apvedceļā ieklāts plānkārtas asfaltbetons 19

 
LTV Ziņu dienests | 1.novembris 2023 15:50

Pirms Ķekavas apvedceļa būvniecības būvnieki vērsušies pie Rīgas Tehniskās universitātes zinātniekiem pēc palīdzības labāko risinājumu meklējumos.

Rezultātā šoseja uzbūvēta, izmantojot ārvalstīs jau daudzus gadus pielietotu risinājumu, kurš Latvijā līdz šim īsti nebija ieviests praksē. Šo tehnoloģiju sauc par plānkārtas asfaltbetonu. Tas nozīmē, ka ceļa virsējā kārta ieklāta no dārgāka un plānāka, bet tajā pašā laikā kvalitatīvāka materiāla.

 
Visi komentāri
 
0pis 1.novembris 2023 16:18
1 0 Atbildēt

Kā būtu, ja ceļa segumu taisītu elastīgu, kā sporta hallēs? Auto ripotu palēkdamies, tērējot mazāk degvielas jo daļu ceļa pavadītu gaisā 👌

WALA 2.novembris 2023 10:37
2 1 Atbildēt

Mīkstāks segums rada stipri lielāku pretestību, un "palēkdamies" arī nozīmē stipri lieku enerģijas patēriņu ...

Fizika vecīt !

Nja 1.novembris 2023 16:20
14 1 Atbildēt

Tad kad pašiem būvniekiem ceļš jāuztur pēkšņi atrodas “jaunas” tehnoloģijas.

spainis 1.novembris 2023 16:35
11 8 Atbildēt

Kolosāli būvnieki, ka jāvēršas pie RTU zinātniekiem pēc palīdzības, lai beigas ieklātu asfaltu ar "ārvalstīs jau daudzus gadus pielietotu risinājumu". Šis liek šaubīties par būvnieku kompetenci un vai tur vispār kāds seko līdzi tam, kas nozarē notiek...

Nja 1.novembris 2023 16:38
15 1 Atbildēt

Ne viss kas ir ārzemes der mums. Klimatiskie apstakli, augsne utt. Neredzu neko ārkārtēju ka tiek pajautāts. Katrs pieturas pie tā lauciņā, kurā ir kompetents.

es 1.novembris 2023 17:29
1 0 Atbildēt

Un vēl tāds sīkums kā sertifikāti.

Pļurkt 1.novembris 2023 18:01
0 6 Atbildēt

Kas tur jauns?????? Garantijas laiks cik?? 1, 2 gadi - pēc tam KAPITĀLAIS remonts!!!

Naudu taču vajag APGŪT nevis ieguldīt!!

Kanibaals 1.novembris 2023 18:49
0 0 Atbildēt

Eiropas līdzfinansējuma prasības ir nodilumkārtu atjaunot. Tā kā būs pēc 5 gadi KAPITĀLAIS remonts. ĀPĀC!!!

MMX 1.novembris 2023 19:04
2 0 Atbildēt

Ja pareizi atceros, tad Ķekavas apvedceļu vispār pirmos 5 gadus pa savu naudu uzturēs būvnieks un tikai pēc tiem 5 gadiem objektu ideālā stāvoklī nodos LVC. Tāpēc jau tā summa tur tik liela un tāpēc arī būvnieks tā rāva lai tos 5 gadus sāktu pēc iespējas ātrāk. Būtu standarta LVC objekts vēl tagad būvētu, bet šeit pašam būvniekam bija interese izdarīt pēc iespējas ātrāk un lētāk ilgtermiņā.

core 1.novembris 2023 20:41
5 0 Atbildēt

Nevis 5, bet 20 gadus

Pļurkt 2.novembris 2023 11:17
0 4 Atbildēt

Nevis 20 gadus, bet 5 minūtes!!!

Tiklīdz jebkāds piķis ieripos celtnieku kabatā, tā firmai būs BANKRAC (kā Latvānijā ierasts)!!

khe 2.novembris 2023 13:49
1 0 Atbildēt

būvnieks ceļu izbūvē par "savu" naudu un saņems no valsts naudu katru gadu līdz beigsies 20 gadu periods... Tātad pēc Tevis teiktā pēc 20 gadiem būs bankrots 😃

es 2.novembris 2023 20:57
1 0 Atbildēt

Tas Čukotkas dalbojobs tak dzīvo kautkur īsi pēc 1905 gada...

Nja 1.novembris 2023 20:08
1 0 Atbildēt

Ceļš piederu būvniekiem, visa uzturēšana no viņu kabatas kamēr valsts atpirks.

Nu 1.novembris 2023 20:50
1 0 Atbildēt

tu domā,  ka būvnieks ir idiots, un uzturēs tāpat vien? Viss tur ir ierēķināts un sarēķināts.  Tas labs bizness ar garantiju no valsts.  Ne jau velti būvnieku šefs Panorāmā laimīgs stāstīja par izcilo sadarbību.  Bet ceļš tiešām šobrīd ir labs un vairāk tādus.

Nja 1.novembris 2023 21:14
6 0 Atbildēt

Protams, ka ir irēķināts līdz zināma līmenim, visu nekad neierēķināsi, inflāciju neparedzēs. Konkurenti arī piedalās. Bet šis viss tāpat nozīmē to, ka būvnieks ir ieinteresēts kvalitatīvu ceļu beidzot taisīt. Jo termiņš atmaksai bija diezgan liels. Un katrs kasjaks no savas kabatas maksā, lielāka peļņa ir tad ja mauc bez kasjakiem. Vairs nevarēs atrunāties ka projektā ta nebija vai tas tur apakšnieks jau bankrotēja.

Nu 1.novembris 2023 22:24
0 0 Atbildēt

tieši tā  .

ZZZZ 2.novembris 2023 6:04
1 0 Atbildēt

Šāda stipri līdzīga prakse ir ĶTR. Būvē ātri, kvalitatīvi jo par savu, to būvnieka naudu.

Viktors 2.novembris 2023 9:47
0 5 Atbildēt

Projekts par padsmit miljoniem, bet asfaltam naudas nepietika. Plānkārtas? Eiropā pa ceļiem nebrauc regulāri tik daudz ļoti pārkrauti baļķu vedēji! Ar vieglajiem auto jau rises neuztaisīsi. Un gan jau projekta realizētāji ir izrēķinājuši, kā vairāk EUR nopelnīt, cilvēki no malas jau līgumam netiek klāt. To plāno kārtu varbūt mainīs ik pēc 3 g., un uzturēšanas perioda maksā viss ir iekļauts?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto tests: Brauc ar “Volkswagen Crafter” busu, bet sajūtas kā "Tiguan" (+ VIDEO) 3

"Volkswagen Crafter" uzlabojumi galvenokārt ieviesti salonā. Sajūta pie stūres tuvināta vieglo auto pieredzei, neizpaliek multimediju sistēmas ar lieliem skārienekrāniem. Lasīt vairāk

 

Mercedes galvenais dizaineris kritizē konkurentu jaunākos darbus 7

Mercedes-Benz galvenajam dizainerim Gordonam Vageneram īsti neiet pie sirds nedz Audi jaunākais koncents “Concept C”, nedz BMW pirmais “Neue Klasse” modelis iX3. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Jauns auto par 17 tūkst. eiro! Kas ir MG3?(+ VIDEO) 1

Ķīniešu zīmols ar britu saknēm MG pie mums ieradies uz palikšanu. Kas ir vislētākais MG modelis? Tas ir mazās klases hečbeks MG3, - sākot ar 17 tūkstošiem eiro. Šo mazuli pilnā vārdā gan sauc MG3 Hybrid+, jo tas, gluži kā, piemēram, Toyota Yaris, ir pilnvērtīgs pašuzlādes hibrīds. Lasīt vairāk

 

Čehijā notverts “fantoms” ar F1 sacīkšu automašīnu (+ VIDEO) 11

Ziņojumi pat Pirmās formulas automašīnu, kas pārvietojas pa Čehijas koplietošanas ceļiem pirmoreiz parādījās jau pirms sešiem gadiem, taču visi mēģinājumi aizturēt pārgalvīgo braucēju izrādījās velti. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti