2024. gada 2. janvāris, Rīga – Lai veicinātu pāreju uz ilgtspējīgākiem pārvietošanās veidiem pilsētvidē, kopbraukšanas platforma “Bolt” saviem lietotājiem Rīgā sākusi piedāvāt braucienus ar jauniem “Tesla” elektrotransportlīdzekļiem.
Līdz ar šo iniciatīvu “Bolt” mobilajā lietotnē ir ieviesta atsevišķa elektrisko transportlīdzekļu kategorija, kuras mērķis ir platformas klientiem nodrošināt vēl plašākas izvēles iespējas savu braucienu plānošanā.
Kā viens no būtiskākajiem ieguvumiem, pārvietojoties ar “Tesla” elektroautomobiļiem Rīgā, būs iespēja izmantot sabiedriskā transporta joslas. Braucienus ar “Tesla” elektroauto īstenos licencēti “Bolt” pasažieru pārvadājumu sadarbības partneri.
Elektroauto izmantošana pēdējo gadu laikā daudzviet pasaulē, tostarp Latvijā, ir iemantojusi acīmredzamu popularitāti, tāpēc, ņemot vērā sabiedrības pieaugošo interesi šajā jomā, arī “Bolt” saviem klientiem vēlas piedāvāt arvien vairāk alternatīvu pārvietošanās iespēju. Jaunie elektroauto ir daļa no “Bolt” īstenotā pasākumu kopuma, lai palīdzētu mazināt satiksmes, piesārņojuma un publisko stāvvietu pārpildīšanu, ko rada privāto automašīnu lietošana, kā arī pārvietošanos pilsētā padarītu vēl ērtāku un pieejamāku dažādām dzīves situācijām.
“Ar plašāku piekļuvi alternatīvajiem transportlīdzekļiem mēs varam pilsētas pakāpeniski pārveidot par vēl ilgtspējīgākām, kurās ir patīkami dzīvot. “Tesla” automašīnām kļūstot par pastāvīgu daļu no “Bolt” kopbraukšanas platformas piedāvājuma, mēs ceram ieinteresēt iedzīvotājus un pilsētas viesus izmēģināt jaunus un ilgtspējīgākus transporta veidus kopbraukšanas jomā. Nākotnē klientiem elektroautomobiļu kategorijā plānojam piedāvāt vēl plašākas iespējas,” stāsta Kristīne Bezerra-Kjerulfa, “Bolt” vadītāja Latvijā.
Šobrīd “Bolt” elektroauto kategorijas transportlīdzekļi pieejami 73 pilsētās Eiropā un Āfrikā, savukārt “Tesla” elektroauto kopbraukšanas jomā patlaban pieejami tikai Tallinā un tagad arī Rīgā.
Nogriezīs to kopistisko joslu lai zaļie lohi tajā netusē un atkal busam būs laba braukšana.
Nē, priekš zaļajiem Cilvēkiem nāksies atvēlēt vēl arī Otru (vidējo) joslu.Tas laiks ir garām, kad viņiem pietika ar vidējo Pirkstu.
Vērojama dīvaina, naidīga attieksme pret tiem, kuri var braukt pa busu joslām. Bet, vajadzētu taču priecāties, jo citas joslas uz tā rēķina kļūst brīvākas. Busu joslas "biļete" nemaz nav tik lēta.
Ja viņi brauc pa to busu joslu, lai brauc, bet lai nelien ārā pirms pieturām un nebremzē otro joslu.
Izlīdīs un ielīdīs atpakaļ, nesatraucies. EV iespējas paātrināties ir krietni lielākas. Būsim racionāli, nevis dīvaini skaudīgi.