Šorīt uz plkst. 6.30 sniegs un apledojums visā Latvijas teritorijas apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus tīra un kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistītas 124 VAS Latvijas autoceļu uzturētājs ziemas dienesta tehnikas vienības.
Apgrūtināti braukšanas apstākļi uz valsts galvenajiem autoceļiem ir:
Tallinas šoseja (A1) visā posmā;
Vidzemes šoseja (A2) visā posmā;
Valmieras šoseja (A3) visā posmā;
Rīgas apvedceļš (Baltezers Saulkalne) (A4) visā posmā;
Rīgas apvedceļš (Salaspils Babīte) (A5) visā posmā;
Daugavpils šoseja (A6) visā posmā;
Bauskas šoseja (A7) visā posmā;
Jelgavas šoseja (A8) visā posmā;
Liepājas šoseja (A9) posmā no Kalvenes līdz Rīgai;
Ventspils šoseja (A10) visā posmā;
autoceļš Jēkabpils Rēzekne Ludza - Krievijas robeža (Terehova) (A12) visā posmā;
autoceļš Krievijas robeža (Grebņeva) Rēzekne Daugavpils Lietuvas robeža (Medumi) (A13) visā posmā;
Daugavpils apvedceļš (A14) visā posmā;
Rēzeknes apvedceļš (A15) visā posmā;
valsts reģionālais autoceļš TīnūžiKoknese (P80) visā posmā;
Uz reģionālajiem autoceļiem apgrūtināta braukšana ir visā Latvijas teritorijā.
Autovadītājiem ir jābūt īpaši uzmanīgiem, izvēloties autoceļa seguma stāvoklim atbilstošu braukšanas ātrumu un ievērojot drošu distanci ar priekšā braucošajiem transportlīdzekļiem.
Par apgrūtinātiem braukšanas apstākļiem vai citiem ar satiksmi un ceļu stāvokli saistītiem novērojumiem aicinām informēt VSIA Latvijas Valsts ceļi, zvanot pa diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80005555, kā arī uzņēmuma kontos sociālās saziņas tīklos Twitter un Facebook.
Pilnīgs piseC!!! Šorīt paskatījos pa logu un ieraudzīju, ka ceļš ir nokaisīts ar granti!!!!!!!!!!!!!!!!! Pēdējo 30 gadu laikā šo ainu nebijis redzējis!!!
Ka saka LV ceļi, lai būtu lietderīgi kaisīt sali vajag virs -10. Bet nu bauro vien tālāk.
Vienīgais ko var pārmest ir gaidīt diennakti pirms vispār sāka ko darīt.
Aizvakar (-14) izbraucu kādu gabalu, pasildot mašīnu - kaisīts nebija nekur (varbūt nevarēja redzēt), bet braukšana ideāla. Slīdamība neliela un visnotaļ prognozējama, itin nemaz nebiju dusmīgs uz LVC, jo sniegs bija nošķūrēts, bet braukšana tādos apstākļos prātā no seniem laikiem, kad tāda ķīmija vēl nebija pazīstama. Tie, kas šai pasaulē ilgāk, zina, ka, aukstā laikā saķere labāka.
Viss atkarīgs no ceļa noslodzes. Lielās šosejas bija drausmīgās, saķere parādās tikai izbraucot no špūres. Viss pārējais piebraukts. Bet redz neviens nenositās, jo brauc ar galvu un nenesas kā traki. Daži gan grāvjos pasēdēja, kāds savu DD neiedarbināja.
Ļoti labi👍 tie kam, redzu priekšā auto - obligāti apdzenu un ielidoju kur tur, kur slīd...Kāds prieks. Vēl arī prieks ka tie cūkas kas pa tām šļurām apdzenot neciena citus un vienkārši nolej ar to sālSSniega kaku tev visu stiklu un pārējo tagad mierīgi brauc pa grāvjiem apmalēm utt😍
Neviens (NE1ns!_) pašpassludinātais drošās suudābraukšanas ēksperts taču nekad te nav (lohiem) "mācījis", kā viņiem būt ētiski braukt pa lietus pilnām risēm, peļķēm un pa pļurām.
Kungiem nav bijis ne suuda ne 5min sava Autoritatīvā laika priekš kaut kādiem te lohiem.Jau kādu mēnesi te vispār neviens tas diplohmētais Ēksperts nav paviesojies.Nav pamācījis, kā un kur vajadzētu ieliet (smerdīgo) loguūdeni.
Katrs tagad atbild/Par! sevi,nevienam te neinteresē, ar kādiem suudiem tu aizšķiedīsi logu kādam "viņam".
Noziedzīga politika ceļu uzturēšanā un tās tehnoloģijā un/vai demagoģija ik uz stūra un ikkatrā tekošajā metrā.
Kovids ir izdarījis neatsveramu pakalpojumu- uz jebkuriem Sabiedrībai aktuāliem jautājumiem turpmāk atbildēs tikai automātiskais atbildētājs ;p
Ka saka LV ceļi, lai būtu lietderīgi kaisīt sali vajag virs -10. Bet nu bauro vien tālāk.
Ir gadījies būt pie tiem tur, aiz austrumu robežas - tur tiek lietots vecais, labais sāls (NaCl) un smilšu maisījums - pat pie -20,-30 strādā, sniegu un ledu ļoti efektīvi kausē nost no ceļa. Dubļu maisījums gan šķīst pa gaisu, spēj tik logus mazgāt un auto ātri vien ir zemes krāsā
Interesanti, visā pasaulē ceļinieki raksta, ka līdz -10 ir efekts, pēc tam jēga maza. Īsta laimes zeme uz austrumiem laikam.
Domāju, nav lieta laimes vai nelaimes zemē. Pie mums (notiekti, arī citur Eiropā) lieto kālija hlorīdu (KCl), tas varētu būt saistīts ar tiem -10. Cik zināms, NaCl uz ielas un ceļa nav īsti ekozaļš