Visi komentāri - Jauns gads – jauns es: kāpēc mums vajadzētu apņemties būt pieklājīgākiem autovadītājiem?

Jauns gads – jauns es: kāpēc mums vajadzētu apņemties būt pieklājīgākiem autovadītājiem? 6

 

Foto: Publicitātes foto

Avis | 20.janvāris 2024 10:48

2023. gadā Latvijā tika reģistrēti 43235 ceļu satiksmes negadījumi un laupītas 148 dzīvības. Statistika ir skaudra arī globāli – Pasaules Veselības organizācijas dati liecina, ka ik gadu ceļu satiksmes negadījumos bojā iet aptuveni 1,19 miljoni cilvēku.

2023. gadā Latvijā tika reģistrēti 43235 ceļu satiksmes negadījumi un laupītas 148 dzīvības.[1] Statistika ir skaudra arī globāli – Pasaules Veselības organizācijas dati liecina, ka ik gadu ceļu satiksmes negadījumos bojā iet aptuveni 1,19 miljoni cilvēku.[2]

[1] https://www.csdd.lv/celu-satiksmes-negadijumi/ikmenesa-dati
[2] https://iris.who.int/bitstream/handle/10665/375016/9789240086517-eng.pdf?sequence=1

 
Visi komentāri
 
ro 20.janvāris 2024 15:22
1 1 Atbildēt

Esmu par pieklājību un toleranci!!! Un vēl gribētos lai itin visi satiksmes dalībnieki būtu pieklājīgi un saprastu ko nozīmē būt satiksmes dalībniekiem..😇

650 20.janvāris 2024 17:02
1 0 Atbildēt

Jā. In teresanti būtu uzzināt tā dēvēto staTistiku.Vai tie 148 bojā gājušie bija pieklājīgi un/vai kāds bij viņu Tolerances procents.

www.lsm.lv/raksts/zinas/...ovads.a528257/ ... "Ja Latvijā mēs kopumā samazinātu vidējo ātrumu par 2 km/h caurmērā, mēs varētu izglābt vismaz 20 dzīvības," zināja teikt satiksmes ministrs Kaspars Briškens ("Progresīvie")...--->> nu ar šhitik te Porgressīv objektīvu ministeru mums priekšā stāv viena vienīga veiksme un/vai Laime.Mēs pat varētu netik ka LVijā, bet visā Passaulē kko pamazām Samazināt.

Sawron 20.janvāris 2024 17:24
2 2 Atbildēt

Nu nezinu kā lai pieklājīgi pasaka un aizrāda tiem cirmuļgalvām, kuri redz zīmi 70 ar papildplāksni 300m darbības zona, tomēr tie turpina vilkties ar 70, kamēr fūres tos nesāk apdzīt! Tad, protams viņos pamostas šumaheri un sākas izpildīšanās, tipa mans 1,6TDI, ir ņiprāks par tavu 2,4 benzīnu...

ZZZZ 20.janvāris 2024 17:38
3 0 Atbildēt

Jā tā ir pāļa bazārs😝 es braucu 90 bremzēju satiksmi🙈 ciļvji dusmīgi bremze ES. Ok maucu garām turu 110 atkal viss slikti agresors ES 😡 Kā man braukt? 🍋

650 20.janvāris 2024 18:00
0 0 Atbildēt

Te laikam ir tikai 2gab pamata iespējas- vai nu vadīt mašīnu (automātiski būt par lohu), vai nu vadīt pašus tos mašīnu vadītājus (lohus).🤑

0pis 21.janvāris 2024 18:28
0 0 Atbildēt

Vidējais pipuks pie stūres, ieraugot šitādu damočku, palaidīs un uzsmaidīs, bet ieraugot manu ģīmi, tas spiedīs grīdā pat ja viņa šrotam nav nekādu izredžu pret manu auto, un vēl vicinās nopakaļ fakus pa logu lai sajustu kaut kripatu atvieglojuma.

Šitāda selektīva pieklājība, jopcik.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Digitālais "Chat Control" - grib lasīt visus ziņojumus WhatsApp, Signal, FB tērzētavā utt. Eiropas Parlamentā par to balsos pēc 4 dienām 31

Eiropas Parlamentā jau pēc dažām dienām (12.septembrī) var tikt pieņemts strīdīgs priekšlikums, kas paredz plašu digitālo kontroli un privāto ziņu uzraudzību. Lasīt vairāk

 

Elektrības pārākums. Lādējamais hibrīds ar 200 km sniedzamību (+ VIDEO) 4

Ar Lynk & Co 08 pirmo reizi braucām Zviedrijā. Tagad lielākais Eiropas tirgū pieejamais "links" sasniedzis Latviju - laiks vietējam testa braucienam. Lasīt vairāk

 

FM rosina vienkāršot transportlīdzekļu reģistrāciju

Plānots vienkāršot un paātrināt transportlīdzekļu reģistrācijas pakalpojuma saņemšanu iedzīvotājiem, paredz Finanšu ministrijas (FM) sagatavotie grozījumi Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa un uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa likumā, kas iesniegti izskatīšanai Ministru kabinetā. Lasīt vairāk

 

Kāpēc valsts degvielas rezervju uzglabāšana Igaunijā lētāka? (+ VIDEO) 2

Latvijas pieejā naftas drošības rezervju glabāšanā vēsturiski bijusi saskatāma nesaimnieciska rīcība. Pēdējos gados notikusi pāreja uz drošāku un potenciāli arī lētāku risinājumu. Bet līdz mazākiem maksājumiem vēl kāds gads jāpagaida. Arī jaunā kārtība Latvijā tomēr izmaksā dārgāk nekā līdzīga Igaunijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti