Rīgā aktīvi labo atkušņa laikā izdangātos ceļus - iAuto

Rīgā aktīvi labo atkušņa laikā izdangātos ceļus 1

 

Foto: Ekrānbilde no Balticlivecam.com

Nozare.lv | 25.janvāris 2024 13:30

Rīgā pastiprinātā režīmā notiek ceļu labošana, darbos iesaistot 19 brigādes, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Ārējās komunikācijas nodaļa.

Šonedēļ Rīgas ielās atkušņa dēļ daudzviet veidojās milzīgas peļķes, zem kurām bieži vien ir arī satiksmei bīstamas bedres.

Kritiskākā situācija esot Biķernieku ielā, Jaunciema gatvē, Mīlgrāvja ielā, Mīlgrāvja lokos un Viestura prospektā.

Saglabājoties mainīgiem laikapstākļiem, kad atkusnis mijas ar salu, uz ielu brauktuvēm strauji veidojas bedres.

Ar aukstā asfalta ieklāšanas tehnoloģiju satiksmei bīstamo bedru remonts tiek veikts neatkarīgi no laikapstākļiem - arī ziemas laikā.

Saremontēto ceļu kalpošanas laiku ietekmējot vairāki faktori - laikapstākļi, satiksmes intensitāte un ielas seguma stāvoklis. Tomēr šo darbu galvenais mērķis esot novērst satiksmei bīstamas situācijas. 

"Jāatzīst, ka situācija Rīgas ielās šobrīd, strauji mainoties laika apstākļiem, kad vienu dienu ir sals, bet citu atkusnis, ir slikta, lai neteiktu - kritiska. Pēdējos trīs gados pastāvīgi esam kāpinājuši finansējumu Rīgas ielu kapitālajam remontam, tomēr apzināmies, ka naudas apjoms, kas jāiegulda pastāvīgi, ir apmēram 50 miljoni eiro ik gadu tuvāko desmit gadu laikā - tikai tā varam panākt, ka ielu atjaunošana un sakārtošana notiek ātrāk, nekā to sabrukšana," norāda Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV).

Viņaprāt, šī situācija esot sekas agrākajos gados realizētajai politikai, kad ielu remonti pilsētas vadībai nebija prioritāte. 

Pulks arī apgalvo, ka daļa atbildības jāuzņemas arī tiem "Progresīvo" partijas politiķiem, kuri pagājušajā vasarā būvsezonas visaktīvākajā periodā sāka politiskas peripetijas, tādējādi apturot lielāko daļu darbu. Ielas, par kurām šobrīd ir visvairāk sūdzību, piemēram, Vecāķu prospekts, Biķernieku iela u.c., pagājušajā vasarā bija plānots salabot. Ja tas būtu izdarīts, tad tik kritiska situācija nebūtu, saka Pulks.

Pavasarī, kad diennakts vidējā temperatūra būs virs plus 5 grādiem, pilsētā sāks plašākus ielas seguma remontus ar ierastajām tehnoloģijām - karsto asfaltu un asfalta vienlaidus ieklāšanu, kas nodrošina ilgāku kalpošanas laiku un ļauj saremontēt ne vien satiksmei bīstamās bedres, bet arī novērst mazāka izmēra defektus.

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
0pis 25.janvāris 2024 14:12
1 0 Atbildēt

Kas izdangā ceļus? Auto....lūk, kas vainīgs.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Digitālais "Chat Control" - grib lasīt visus ziņojumus WhatsApp, Signal, FB tērzētavā utt. Eiropas Parlamentā par to balsos pēc 4 dienām 31

Eiropas Parlamentā jau pēc dažām dienām (12.septembrī) var tikt pieņemts strīdīgs priekšlikums, kas paredz plašu digitālo kontroli un privāto ziņu uzraudzību. Lasīt vairāk

 

Elektrības pārākums. Lādējamais hibrīds ar 200 km sniedzamību (+ VIDEO) 4

Ar Lynk & Co 08 pirmo reizi braucām Zviedrijā. Tagad lielākais Eiropas tirgū pieejamais "links" sasniedzis Latviju - laiks vietējam testa braucienam. Lasīt vairāk

 

FM rosina vienkāršot transportlīdzekļu reģistrāciju

Plānots vienkāršot un paātrināt transportlīdzekļu reģistrācijas pakalpojuma saņemšanu iedzīvotājiem, paredz Finanšu ministrijas (FM) sagatavotie grozījumi Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa un uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa likumā, kas iesniegti izskatīšanai Ministru kabinetā. Lasīt vairāk

 

Kāpēc valsts degvielas rezervju uzglabāšana Igaunijā lētāka? (+ VIDEO) 2

Latvijas pieejā naftas drošības rezervju glabāšanā vēsturiski bijusi saskatāma nesaimnieciska rīcība. Pēdējos gados notikusi pāreja uz drošāku un potenciāli arī lētāku risinājumu. Bet līdz mazākiem maksājumiem vēl kāds gads jāpagaida. Arī jaunā kārtība Latvijā tomēr izmaksā dārgāk nekā līdzīga Igaunijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti