Visi komentāri - Rīgā aktīvi labo atkušņa laikā izdangātos ceļus

Rīgā aktīvi labo atkušņa laikā izdangātos ceļus 1

 

Foto: Ekrānbilde no Balticlivecam.com

Nozare.lv | 25.janvāris 2024 13:30

Rīgā pastiprinātā režīmā notiek ceļu labošana, darbos iesaistot 19 brigādes, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Ārējās komunikācijas nodaļa.

Šonedēļ Rīgas ielās atkušņa dēļ daudzviet veidojās milzīgas peļķes, zem kurām bieži vien ir arī satiksmei bīstamas bedres.

Kritiskākā situācija esot Biķernieku ielā, Jaunciema gatvē, Mīlgrāvja ielā, Mīlgrāvja lokos un Viestura prospektā.

Saglabājoties mainīgiem laikapstākļiem, kad atkusnis mijas ar salu, uz ielu brauktuvēm strauji veidojas bedres.

Ar aukstā asfalta ieklāšanas tehnoloģiju satiksmei bīstamo bedru remonts tiek veikts neatkarīgi no laikapstākļiem - arī ziemas laikā.

Saremontēto ceļu kalpošanas laiku ietekmējot vairāki faktori - laikapstākļi, satiksmes intensitāte un ielas seguma stāvoklis. Tomēr šo darbu galvenais mērķis esot novērst satiksmei bīstamas situācijas. 

"Jāatzīst, ka situācija Rīgas ielās šobrīd, strauji mainoties laika apstākļiem, kad vienu dienu ir sals, bet citu atkusnis, ir slikta, lai neteiktu - kritiska. Pēdējos trīs gados pastāvīgi esam kāpinājuši finansējumu Rīgas ielu kapitālajam remontam, tomēr apzināmies, ka naudas apjoms, kas jāiegulda pastāvīgi, ir apmēram 50 miljoni eiro ik gadu tuvāko desmit gadu laikā - tikai tā varam panākt, ka ielu atjaunošana un sakārtošana notiek ātrāk, nekā to sabrukšana," norāda Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV).

Viņaprāt, šī situācija esot sekas agrākajos gados realizētajai politikai, kad ielu remonti pilsētas vadībai nebija prioritāte. 

Pulks arī apgalvo, ka daļa atbildības jāuzņemas arī tiem "Progresīvo" partijas politiķiem, kuri pagājušajā vasarā būvsezonas visaktīvākajā periodā sāka politiskas peripetijas, tādējādi apturot lielāko daļu darbu. Ielas, par kurām šobrīd ir visvairāk sūdzību, piemēram, Vecāķu prospekts, Biķernieku iela u.c., pagājušajā vasarā bija plānots salabot. Ja tas būtu izdarīts, tad tik kritiska situācija nebūtu, saka Pulks.

Pavasarī, kad diennakts vidējā temperatūra būs virs plus 5 grādiem, pilsētā sāks plašākus ielas seguma remontus ar ierastajām tehnoloģijām - karsto asfaltu un asfalta vienlaidus ieklāšanu, kas nodrošina ilgāku kalpošanas laiku un ļauj saremontēt ne vien satiksmei bīstamās bedres, bet arī novērst mazāka izmēra defektus.

 
Visi komentāri
 
0pis 25.janvāris 2024 14:12
1 0 Atbildēt

Kas izdangā ceļus? Auto....lūk, kas vainīgs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

15,1 kWh uz 100 km - Ķīna nosaka jaunus elektroauto patēriņa standartus 9

Jaunie standarti ir stingrāki un liks autoražotājiem meklēt risinājumu, lai elektroautomobiļu apetīti samazinātu par aptuveni 11 procentiem. Lasīt vairāk

 

Enefit elektro uzlādes stacijā Viļņā sadeg trīs elektromobiļi 11

Otrdien, 23. decembrī, pie kāda lielveikala Viļņā aizdedzies Volkswagen Up! elektromobilis, kas bija atstāts pie Enefit uzlādes stacijas. Lasīt vairāk

 

Ford pārskata elektrifikācijas plānus – vēl platāks solis atpakaļ 19

ASV autobūves uzņēmums atzīst kļūdu virzībā uz vispārējo elektrifikāciju, rēķinās ar zaudējumiem un turpinās ražot arī degvielas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Gribi braukt “pa lēto” – izvēlies Dacia 38

Vācijas automobiļu kluba ADAC aprēķini liecina, ka izmaksu ziņā neviena cita marka nespēj sacensties ar Dacia, turklāt savu pārākumu tā pierāda visās automobiļu klasēs, kur tā pārstāvēta. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti