Vāc parakstus iniciatīvai par iebraukšanas maksas zonu ieviešanu Rīgā - Manabalss - iAuto

Vāc parakstus iniciatīvai par iebraukšanas maksas zonu ieviešanu Rīgā - Manabalss 46

 

Foto: Ekrānbilde no Balticlivecam.com

Nozare.lv | 13.februāris 2024 9:28

Sabiedrības iniciatīvu portālā "Manabalss.lv" sākta parakstu vākšana par īpašu maksas zonu ieviešanu Rīgā, kurās privātiem transportlīdzekļiem ir noteikta iebraukšanas maksa.

Iniciatīvas autors Maksims Revunovs norāda, ka ir Latvijas iedzīvotāji, kuri dzīvo ārpus Rīgas, bet strādā galvaspilsētā, tādējādi regulāri izmanto "par rīdzinieku naudu izbūvēto infrastruktūru - ceļus, ceļu satiksmesorganizācijas tehniskos līdzekļus, ielas apgaismojumu", taču šie iebraucēji nodokļus maksā pašvaldībās, kurās ir deklarējuši savu dzīvesvietu, piemēram, Mārupes novadā, Jūrmalas pašvaldībā.

Iniciatīvas pārstāvja ieskatā, satiksmes infrastruktūra nolietojas ātrāk, bet par tās atjaunošanu un attīstīšanu maksā rīdzinieki. "Rīgas budžeta nauda tiek tērēta, lai uzturētu infrastruktūru, bet citas pašvaldības saglabā naudu un attīsta savu infrastruktūru ar mazākiem ieguldījumiem, proti, Rīga kalpo kā citu pašvaldību donors", iniciatīvā skaidro Revunovs, aicinot Rīgā izveidot īpašas zonas, kurās privātiem transportlīdzekļiem ir noteikta iebraukšanas maksa.

Iniciatīvas autors piedāvā, ka minētās zonas varētu sakrist ar Rīgas plānu par zemo emisiju zonas ieviešanu.

"Manas rūpes ir tieši par taisnīgumu - lai rīdziniekiem nav jāmaksā par savas pilsētas infrastruktūru dubultā: gan par sevi, gan par citiem," uzsver Revunovs.

Iniciatīvas autors uzskata, ka ieguvumi būs vairāki - samazināsies transportlīdzekļu skaits Rīgā, galvaspilsēta iegūs jaunu budžetu ieņēmumu avotu, kā arī Latvijas iedzīvotāji tiks mudināti izmantot videi draudzīgākus transporta veidus.

 
46 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Freijers 13.februāris 2024 12:11
34 0 Atbildēt

Kārtējais noderīgais idiots ielicis "iniciatīvu'', ceļi Rīgā tādi, ka riepas un diskus plēš, nekādu normālu iekšējo/ārējo apvedceļu nav, centrā par stāvvietām jau plēš 9 ādas, bet nē, vajag kasēt vēl. Gan jau atradīsies arī pajolīši, kas priekā dēs...

mnde 13.februāris 2024 15:47
27 1 Atbildēt

Rīgā nepietiek dzīvojamā fonda visu Rīgā strādājošo izmitināšanai. Sabiedriskais transports iz bezcerīgi lēns, dārgs un neizdevīgs. Nemana nekādus būtiskus uzlabojumus, nav prognozējams un bieži vien grafiks neatbilst vajadzībām.

Nav izbūvēts pilnīgi neviens Park&Ride stāvlaukums ar tam piesaistītu ērtu sabiedrisko transportu.

RĪgā atrodas visas "republikāniskās" iestādes, slimnīcas, lielākie un ērtākie tirdzniecības centri, teātri, kafejnīcas un restorāni.

turpināt?

Izvāciet to visu no Rīgas un to pilsētu nevienam nevajadzēs, tiesa pati pilsēta arī nogrims.

Original Nja 13.februāris 2024 16:55
26 0 Atbildēt

Opi, tam pilsētas, tai skaitā Rīga, ir paredzētas - aktīvai ekonomiskajai dzīvei, kura, tai skaitā, iekļauj arī pārvietošanos ar auto, un šie auto ir daļa no ekonomikas izaugsmes dzinējiem - cilvēki pārvietojas, pelna, tērē un dažādos veidos apgroza līdzekļus. Negribi redzēt automašīnas un troksni? Dzīvo laukos, audzē pats savu ēdienu paša radītā komposta kaudzē un esi laimīgs svaigā lauku gaisā, tik nespied pārejos skriet tev līdzi, ja tie to nevēlas. Ar "zaļajiem" ir tāpat kā ar vegāniem - traucē dzīvot visiem, kas viņu ideoloģijai nepiekrīt, un taisa skaļus jandāliņus, ja kāds sāk traucēt viņiem pašiem. Gandrīz kā ar krusta kariem - ja nepiekrīti "manai vienīgajai patiesībai", gals klāt.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

15,1 kWh uz 100 km - Ķīna nosaka jaunus elektroauto patēriņa standartus 2

Jaunie standarti ir stingrāki un liks autoražotājiem meklēt risinājumu, lai elektroautomobiļu apetīti samazinātu par aptuveni 11 procentiem. Lasīt vairāk

 

Enefit elektro uzlādes stacijā Viļņā sadeg trīs elektromobiļi 11

Otrdien, 23. decembrī, pie kāda lielveikala Viļņā aizdedzies Volkswagen Up! elektromobilis, kas bija atstāts pie Enefit uzlādes stacijas. Lasīt vairāk

 

Ford pārskata elektrifikācijas plānus – vēl platāks solis atpakaļ 19

ASV autobūves uzņēmums atzīst kļūdu virzībā uz vispārējo elektrifikāciju, rēķinās ar zaudējumiem un turpinās ražot arī degvielas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Gribi braukt “pa lēto” – izvēlies Dacia 38

Vācijas automobiļu kluba ADAC aprēķini liecina, ka izmaksu ziņā neviena cita marka nespēj sacensties ar Dacia, turklāt savu pārākumu tā pierāda visās automobiļu klasēs, kur tā pārstāvēta. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti