Visi komentāri - Vāc parakstus iniciatīvai par iebraukšanas maksas zonu ieviešanu Rīgā - Manabalss

Vāc parakstus iniciatīvai par iebraukšanas maksas zonu ieviešanu Rīgā - Manabalss 46

 

Foto: Ekrānbilde no Balticlivecam.com

Nozare.lv | 13.februāris 2024 9:28

Sabiedrības iniciatīvu portālā "Manabalss.lv" sākta parakstu vākšana par īpašu maksas zonu ieviešanu Rīgā, kurās privātiem transportlīdzekļiem ir noteikta iebraukšanas maksa.

Iniciatīvas autors Maksims Revunovs norāda, ka ir Latvijas iedzīvotāji, kuri dzīvo ārpus Rīgas, bet strādā galvaspilsētā, tādējādi regulāri izmanto "par rīdzinieku naudu izbūvēto infrastruktūru - ceļus, ceļu satiksmesorganizācijas tehniskos līdzekļus, ielas apgaismojumu", taču šie iebraucēji nodokļus maksā pašvaldībās, kurās ir deklarējuši savu dzīvesvietu, piemēram, Mārupes novadā, Jūrmalas pašvaldībā.

Iniciatīvas pārstāvja ieskatā, satiksmes infrastruktūra nolietojas ātrāk, bet par tās atjaunošanu un attīstīšanu maksā rīdzinieki. "Rīgas budžeta nauda tiek tērēta, lai uzturētu infrastruktūru, bet citas pašvaldības saglabā naudu un attīsta savu infrastruktūru ar mazākiem ieguldījumiem, proti, Rīga kalpo kā citu pašvaldību donors", iniciatīvā skaidro Revunovs, aicinot Rīgā izveidot īpašas zonas, kurās privātiem transportlīdzekļiem ir noteikta iebraukšanas maksa.

Iniciatīvas autors piedāvā, ka minētās zonas varētu sakrist ar Rīgas plānu par zemo emisiju zonas ieviešanu.

"Manas rūpes ir tieši par taisnīgumu - lai rīdziniekiem nav jāmaksā par savas pilsētas infrastruktūru dubultā: gan par sevi, gan par citiem," uzsver Revunovs.

Iniciatīvas autors uzskata, ka ieguvumi būs vairāki - samazināsies transportlīdzekļu skaits Rīgā, galvaspilsēta iegūs jaunu budžetu ieņēmumu avotu, kā arī Latvijas iedzīvotāji tiks mudināti izmantot videi draudzīgākus transporta veidus.

 
Visi komentāri
 
0pis 13.februāris 2024 9:49
0 3 Atbildēt

Ko saka iAuto expertu komūna? Jā vai nā?

Freijers 13.februāris 2024 12:10
11 0 Atbildēt

Nē un tiem, kam tas patīk uz pilsēta cilvēkiem sektu....

0pis 13.februāris 2024 12:17
0 1 Atbildēt

Tu esi rīdzenieks vai no Vāverciemiem?

Freijers 13.februāris 2024 12:39
1 1 Atbildēt

Kas Tev par daļu ?

0pis 13.februāris 2024 13:18
0 1 Atbildēt

Gribēju noskaidrot, vai esi maksājošs klients vai no tiem, kas grib par velti pamieloties.

650 14.februāris 2024 1:30
1 0 Atbildēt

Vai tajos Vāverciemos mielojas ar vāverēm?

mnde 13.februāris 2024 15:47
27 1 Atbildēt

Rīgā nepietiek dzīvojamā fonda visu Rīgā strādājošo izmitināšanai. Sabiedriskais transports iz bezcerīgi lēns, dārgs un neizdevīgs. Nemana nekādus būtiskus uzlabojumus, nav prognozējams un bieži vien grafiks neatbilst vajadzībām.

Nav izbūvēts pilnīgi neviens Park&Ride stāvlaukums ar tam piesaistītu ērtu sabiedrisko transportu.

RĪgā atrodas visas "republikāniskās" iestādes, slimnīcas, lielākie un ērtākie tirdzniecības centri, teātri, kafejnīcas un restorāni.

turpināt?

Izvāciet to visu no Rīgas un to pilsētu nevienam nevajadzēs, tiesa pati pilsēta arī nogrims.

Dzērve 13.februāris 2024 17:12
5 3 Atbildēt

Bla nu, ieliks to visu citur un arī uzliks iebraukšanas maksu.

Kāda atšķirība, manuprāt, maksai jābūt.

Dzīvo sūnu ciemā? Maksā! Negribi maksāt, Rīgā nerādies!

Ha! 14.februāris 2024 12:35
2 1 Atbildēt

Klau, Dzērve, tad jau vajag arī uzlikt maksu izbraukšanai no Rīgas. Sēdi savā ūdensgalvā. ;)

Dzērve 14.februāris 2024 22:42
3 0 Atbildēt

No problēmo pienapuisēn.

Es jau te nečīkstu par 3.00eur iebraukšanas maksu Jūrmalā…

mnde 15.februāris 2024 7:07
0 0 Atbildēt

95 % valsts var iztikt bez nepieciešamības iebraukt Jūrmalā.

Pludmales un izklaides ir arī citur.

RG 14.februāris 2024 11:21
0 0 Atbildēt

Ja Rīga nogrims, tas tikai nozīmēs, ka Rīga ir gatava, jo kā latviešu tautas teika vēsta - tiklīdz Rīga būs gatava, tā nogrims.

piepilsēta 13.februāris 2024 10:24
22 2 Atbildēt

Vācam parakstus lai caur Ogri Rigas kundziņi nebraukā pa velti deldējot mūsu ceļus !

es 13.februāris 2024 10:28
22 1 Atbildēt

ok ! visapkārt Rīgai iebraukšanu citā pašvaldībā Rīdziniekiem 3kāršu maksu piesaistītu Rīgas vidējām algām ! :p

WALA 13.februāris 2024 10:33
9 1 Atbildēt

Es saku, ka kāda jēga tam visam - "vienlīdzīgākajiem tāpat" būs atļaujas iebraukt kur vajag ( kamēr strādāju Vecrīgā 'aiz barjerām"- jau uz to atskatījos pārpārēm, pie kam darba mašinu vēsi tur varēju braukt iekšā arī es), būvniecībā Rīgā ar neapstāsies utt. utjpr. Sab. transam ar kaut kur ir jābrauc ... 

Sakārtojat to ko sen vajag iespējas ārpilsētā nomest auto un braukt ar sab. transu. vai man teiksim gribētos vairāk ar veli braukt, bet visa tā pseido-velo infrastruktūra mani vairāk kaitina kā palīdz ... peļķu un bedru "off-road" vien ir ko vērts ...

Freijers 13.februāris 2024 15:13
25 1 Atbildēt

Būs tāpat kā Londonā, pridurki savēlēja tādus pašus, ieviesa ULEZ (kur gan normāli briti kārtīgi pretojās un slaucējiem nevedas kā vēlētos), tagad paši lattes strebēji apdirsās, ka VISI pakalpojumi maksā dārgāk, jo vēl montieri ar "videi draudzīgām" vello rikšām nebrauc, ari preces pa gaisu nelido, novēlu arī Maksimam R un viņam līdzīgajiem šo efektu izjust uz savas zaļās pakaļas

Dzērve 13.februāris 2024 17:18
4 3 Atbildēt

Rīgai tas nedraud, cilvēki no dažādākajām nozarēm te dzīvo.

Šis ir tieši tas kas vajadzīgs. Tie kuri negrib braukt uz Rīgu, lai brauc strādāt uz citām pilsētām. Vel vajadzētu pāroties vairāk un tad būs pavisam labi.

Freijers 13.februāris 2024 12:11
34 0 Atbildēt

Kārtējais noderīgais idiots ielicis "iniciatīvu'', ceļi Rīgā tādi, ka riepas un diskus plēš, nekādu normālu iekšējo/ārējo apvedceļu nav, centrā par stāvvietām jau plēš 9 ādas, bet nē, vajag kasēt vēl. Gan jau atradīsies arī pajolīši, kas priekā dēs...

Krotow 13.februāris 2024 12:31
16 0 Atbildēt

No šādām iniciatīvām atri aiziesim līdz privātā autotransporta aizliegumam Rīgā visur. Piekritēju tam diemžēl pietiek.

0pis 13.februāris 2024 12:36
2 1 Atbildēt

Da labi, RNP tev rīkos lādētājus pagalmā, tad jau līdz galam neaizliegs.

Krotow 13.februāris 2024 13:35
10 0 Atbildēt

Cik tad mums ir braucēju, kuri var atļauties auto kam vajag lādētāju.

0pis 13.februāris 2024 13:58
0 0 Atbildēt

90jos ar vācu drapakiem arī nebija ka visiem uzreiz, bet tā lieta kaut kā tak aizgāja.

Krotow 13.februāris 2024 14:12
5 0 Atbildēt

Arī taisnība, taču cik gadi līdz tam pagāja. Pāris desmitgades, ne? Mūsu mīkstmieši to taisās ieviest tūlīt un tagad.

Bils 13.februāris 2024 14:13
8 0 Atbildēt

Sanāk ka paši rīdzinieki arī maksās? 😜

khe 13.februāris 2024 15:15
11 0 Atbildēt

Rīga ir galvaspilsēta ar tam atbilstošu statusu. Citas pilsētas tak neprasa naud iebraucošajām automašīnām? izņemot Jūrmalu, protams. Rīgā ir valsts iestādes, uz kurām jābrauc arī no citām pilsētām. Tas ir neloģiski likt maksāt tikai tādēļ, ka nedzīvo Rīgā.

Zemo emisiju zonu, jā saprotu, ar;ī citās pilsētās, ja tādu ieviestu, bet ne jau visiem likt maksāt par iebraukšanu.

Bils 13.februāris 2024 18:01
0 0 Atbildēt

Rakstā nav minēts ka rīdziniekiem nevajadzēs maksāt un tiks atbrīvoti no maksas. Tikai vieglajiem auto kas reģistrēti uzņēmumos, nav jāmaksā.

Original Nja 13.februāris 2024 15:26
16 0 Atbildēt

Kārtējais Pilsēta pajoliņiem velonacists ar savu mūžīgi zaļo bezgaļas dzīvesveidu mēģinās mācīt dzīvot visiem pilsētas iedzīvotājiem un viesiem. Nu nav man skaidrs, kāpēc tie "apdāvinātie pasaules glābēji" nespēj vienkārši dzīvot savā utopiskajā sapņu pasaulē, mīt ar velorikšu pēc ikdrīta lattes uz beziepakojuma veikalu, nemaisot gaisu pārejiem? Autovadītāji taču neskrien taisīt "Pilsēta automašīnām" grupiņas, lai bāztu sejā citiem, cik ļoti viņi ir pārāki un labāki par pārējiem, vai ne tā? Bet varbūt tomēr vajadzētu arī kādu autobraucēju lobiju domē...

0pis 13.februāris 2024 15:35
0 7 Atbildēt

Rīga jau tieši ir "Pilsēta automašīnām" 😊

mnde 13.februāris 2024 15:41
14 0 Atbildēt

ir organizācija, kuras pilnais nosaukums ir "Pilsēta ATSEVIŠĶIEM cilvēkiem"

Kad tas top skaidrs - daudz kas nostājas savās vietās.

Tas ka cilvēkus automašīnās neredz, ir tikai marginālas, bet skaļas grupas selektīvā akluma indikators.

Daudzas ikdienas lietas vai ekonomiskās aktivitātes lielai daļai to cilvēku, kuri ikdienā brauc ar auto, bez auto nav iespējamas un realizējamas, bet ne visiem to saprast.

Original Nja 13.februāris 2024 16:55
26 0 Atbildēt

Opi, tam pilsētas, tai skaitā Rīga, ir paredzētas - aktīvai ekonomiskajai dzīvei, kura, tai skaitā, iekļauj arī pārvietošanos ar auto, un šie auto ir daļa no ekonomikas izaugsmes dzinējiem - cilvēki pārvietojas, pelna, tērē un dažādos veidos apgroza līdzekļus. Negribi redzēt automašīnas un troksni? Dzīvo laukos, audzē pats savu ēdienu paša radītā komposta kaudzē un esi laimīgs svaigā lauku gaisā, tik nespied pārejos skriet tev līdzi, ja tie to nevēlas. Ar "zaļajiem" ir tāpat kā ar vegāniem - traucē dzīvot visiem, kas viņu ideoloģijai nepiekrīt, un taisa skaļus jandāliņus, ja kāds sāk traucēt viņiem pašiem. Gandrīz kā ar krusta kariem - ja nepiekrīti "manai vienīgajai patiesībai", gals klāt.

650 14.februāris 2024 1:39
1 3 Atbildēt

Auto ir nevis daļa no ekonomikas, bet gan daļa no pagātnes.Bet vēl joprojām atrodas Lohi,kuri cer.Ka par nākotni nebūs Jāmaksā.

650 14.februāris 2024 17:52
0 0 Atbildēt

Lohu klassifikācijas 2.pants- katra indivīda individuālā humora izjūtas pakāpe ir apgriezti proporcionanāla viņa vēlmei Maksāt/Par!

Tavs vārds 13.februāris 2024 16:11
6 0 Atbildēt

Absolūts murgs! Sākotnēji izputinā lauku pilsētas, cilvēkus ievilina Rīgā, jo tur ir vismaz kaut kādas darba iespējas par "vergu" algām, un tad slauc nost pēdējo... Nepiekrītu pat domai tādai!

Rīgas ielas, kas ir katastrofālas braukšanai,nav vērtas, lai par to maksātu vēl papildus jau esošajam ceļa nodoklim!

0pis 13.februāris 2024 16:49
0 1 Atbildēt

Ikdienā uz Rīgu dragā ne jau no dziļiem laukiem, bet no turīgajām Pierīgas pašvaldībām kurās cilvēki maksā nodokļus, gribētos pielabot.

Dzērve 13.februāris 2024 17:24
5 1 Atbildēt

Tieši tā!

Turklāt nejau Rīgā deklarētajiem būs jāmaksā.

Ja brauc no kāda sūnu ciema, ļoti labi maksā, nevis aizdirs ceļus.

Pērc īpašumu Rīgā, deklarējies un varēsi braukt “nemaksājot”, kur problēma? Tiešām grūti sakasīt 1 istabas ūķim Rīgā?

mnde 14.februāris 2024 12:42
0 0 Atbildēt

Nebrīnīšos, ka esi jaunizceptais “rīdzinieks”, kam pieder kedu pāris, vecs Apple air un par baisu naudu īrē vietu uz madrača kaut kādā neremontētā skvotā.

Cik daudziem rīdziniekiem Rīgā nepieder īpašumu, bet kuri te īrē dzīvojli, Tava šaurā domāšana nemaz nespēj aptvert.

Dzērve 14.februāris 2024 22:47
3 0 Atbildēt

Nejauc mani ar savu sūnu ciema kaimiņu.

Īrēt droši vari, ja nevari atļauties iegādāties sev to īpašumu, bet tad arī deklarējies Rīgā. Es neesmu viens no tiem dalbajobiem kurš čīkst par 3.00Eur iebraukšanas maksu Jūrmalā? Skaidrs, ja kāds par to čīkst, viņam auto vispār nevajag, tas ir pārāk riskanti apkārtējiem…

?? 14.februāris 2024 13:51
0 0 Atbildēt

Esi pārliecināts? Visticamāk ka nebūs jāmaksā (visticamāk jau kāda simboliska maksa būs par atļaujas izdošanu) tikai tiem, kas dzīvo kādā īpašajā rajonā, nevis visiem Rīdziniekiem. Bet gan jau bez maksas varēs vizināties ar elektrovāģi, kas pamatā ir pieRīgas 'privātmājās...

Dzērve 14.februāris 2024 22:48
3 0 Atbildēt

Ar elektro vāģi tikai sākumā, pēc kāda laika droši vien mums tāpat noņems sabiedriskā transporta joslas un parkingu.

Jobo 13.februāris 2024 16:56
4 1 Atbildēt

Skaidrs, ka savāks parakstus. Jampampiņu Rīgā ir daudz.

Sergejs 14.februāris 2024 12:30
1 0 Atbildēt

No otras puses nav aizliegts ievākt parakstus pret šo vai par nodevu rīdzinieku izbraukšanai no Rīgas, to var izdarīt jebkurš kam nebūs sliņkums ienākt portālā manabalss.lv uz sarakstīt dažas rindkopas.

Asaris 13.februāris 2024 23:01
4 1 Atbildēt

Nu nav brīnums ka Putins rietumus sauc par fašistiem. Zaļie politkorektie demokrāti jau tik uz to velk.

0pis 14.februāris 2024 8:56
2 2 Atbildēt

Fašists Pūķins citus sauc par fašistiem...un tak atrodas noderīgie idioti, kas to ņammā iekšā.....

Bē! 14.februāris 2024 14:50
2 0 Atbildēt

Sākās!!! Aitas gatavo 15 min. aplokiem!! Bet aitas jau to nesaprot!!

0pis 14.februāris 2024 17:23
0 1 Atbildēt

Karlsona skatītājs 😊

Nepietiek ar Jūrmalu... 14.februāris 2024 17:54
0 0 Atbildēt

Tad jau taisam iebraukšanas maksu katram novadam un miers.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Digitālais "Chat Control" - grib lasīt visus ziņojumus WhatsApp, Signal, FB tērzētavā utt. Eiropas Parlamentā par to balsos pēc 4 dienām 21

Eiropas Parlamentā jau pēc dažām dienām (12.septembrī) var tikt pieņemts strīdīgs priekšlikums, kas paredz plašu digitālo kontroli un privāto ziņu uzraudzību. Lasīt vairāk

 

FM rosina vienkāršot transportlīdzekļu reģistrāciju

Plānots vienkāršot un paātrināt transportlīdzekļu reģistrācijas pakalpojuma saņemšanu iedzīvotājiem, paredz Finanšu ministrijas (FM) sagatavotie grozījumi Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa un uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa likumā, kas iesniegti izskatīšanai Ministru kabinetā. Lasīt vairāk

 

Kāpēc valsts degvielas rezervju uzglabāšana Igaunijā lētāka? (+ VIDEO) 2

Latvijas pieejā naftas drošības rezervju glabāšanā vēsturiski bijusi saskatāma nesaimnieciska rīcība. Pēdējos gados notikusi pāreja uz drošāku un potenciāli arī lētāku risinājumu. Bet līdz mazākiem maksājumiem vēl kāds gads jāpagaida. Arī jaunā kārtība Latvijā tomēr izmaksā dārgāk nekā līdzīga Igaunijā. Lasīt vairāk

 

"Hyundai" rūpnīcā ASV aizturēti 475 ārzemnieki 2

Dienvidkorejas autobūvnieka "Hyundai" rūpnīcā ASV ir aizturēti 475 ārzemnieki, un tas izraisījis diplomātisku saspīlējumu starp abām valstīm. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti