Visi komentāri - 35 500 eiro un tikai universāls - Latvijā pieejams leģendārais devītās paaudzes Volkswagen Passat modelis (+ FOTO)

35 500 eiro un tikai universāls - Latvijā pieejams leģendārais devītās paaudzes Volkswagen Passat modelis (+ FOTO) 16

 

Foto: Volkswagen

Volkswagen | 7.marts 2024 11:16

Passat – pieprasītākais vidējā izmēra automobilis Eiropā Nesen publicētie Automotive News Europe dati liecina, ka Volkswagen saglabājis savas līderpozīcijas vidējā izmēra automobiļu kategorijā arī 2023. gadā. Volkswagen Passat bijis pieprasītākais modelis Eiropā šajā segmentā, tā pārdošanas apjomam salīdzinājumā ar 2022. gadu pieaugot par 10%. Savukārt arī Latvijā vidējā izmēra automobiļi, tai skaitā Passat, ir pieprasīti.

Volkswagen ar Passat un Arteon modeļiem ieņem otro pozīciju vidējā izmēra automobiļu kategorijā, tiem kopā veidojot 21% tirgus daļu. Turklāt Passat vien šajā segmentā Latvijā veido 14% tirgus daļu.

Visu laiku lielākais Passat

Jaunajam Volkswagen ir par 50 milimetriem garāka garenbāze salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli, kas nodrošina vairāk vietu aizmugurē. Ar būtiski palielināto bagāžas nodalījumu ar ietilpību līdz pat 1 920 litriem (iepriekš 1 780 litri) jaunais Passat ir ideāli piemērots kā universāls automobilis darbam un atpūtai.

Plašs piedziņu klāsts

Jaunais Passat ir pieejams ar pilnu benzīna (TSI), dīzeļdzinēja (TDI) un daļējā hibrīda (eTSI) piedziņas sistēmu klāstu. Pirmo reizi šajā modelī ir 48 V daļējā hibrīda piedziņa (1,5 eTSI ar 110 kW/150 ZS). Dzinēju klāstā ir arī viens 195 kW (266 ZS) turbo benzīna dzinējs (4MOTION 2,0 TSI), kā arī trīs turbo dīzeļdzinēji (2,0 TDI) ar 90 kW (123 ZS), 110 kW (150 ZS) un 142 kW (194 ZS) jaudu. Automātiskā tiešās pārslēgšanās pārnesumkārba (DSG) iekļauta standarta aprīkojumā un ir vienīgā izvēles iespēja. Automobiļa versijas ar 195 kW un 142 kW jaudām standarta aprīkojumā pieejamas ar inteliģenti vadāmu 4MOTION pilnpiedziņas sistēmu. Pārējiem modeļiem ir priekšējo riteņu piedziņa.

Plug-in hibrīds ar nobraukuma distanci līdz pat 100 km

Latvijā būs pieejama arī plug-in hibrīda (eHybrid) piedziņas sistēma, kurai iepriekšpārdošana sāksies pavasarī, savukārt automobiļu piegādes plānotas vasarā. eHybrid modeļi, kas nodrošina iespēju tikai ar elektrisko piedziņu nobraukt līdz pat 100 kilometriem un tos uzlādēt pat ar 50 kW jaudu līdzstrāvas (DC) ātrās uzlādes stacijās, ir paredzēti autovadītājiem, kuri vēlas ar elektrisko piedziņu veikt salīdzinoši nelielus attālumus.

Premium klases salons un komforts

Volkswagen pilnībā pārveidojis salonu un uzlabojis tā kvalitāti. Lielizmēra displeju raksturo standarta aprīkojumā iekļautais 32,8 centimetru (12,9 collu) displejs, kas papildaprīkojumā ir pieejams līdz 38 centimetru (15 collu) izmērā. Automobiļa tehniskā platforma ir balstīta uz MIB4 jaunākās paaudzes informācijas un izklaides sistēmas.

Passat nosaka jaunus standartus arī ērtību ziņā. Īpaši tas attiecas uz papildu aprīkojumā pieejamo jauno adaptīvo šasijas kontroli DCC Pro. Pateicoties divu vārstu amortizatoriem, kas Volkswagen automašīnā izmantoti pirmo reizi, tā nodrošina dinamiku un augstākus komforta uzstādījumus. Jaunais Passat pirmo reizi ir aprīkots arī ar Vehicle Dynamics Manager sistēmu. Šī standarta aprīkojumā iekļautā sistēma nodrošina īpaši neitrālu, stabilu, veiklu un precīzu vadāmību.

Bagātīgs standarta aprīkojums

Jauno Passat iespējams konfigurēt četrās aprīkojuma versijās: City, Business, Elegance un R-Line. Jau bāzes aprīkojuma versijā City ir tādi elementi kā jaunais MIB4 displejs, Car2X brīdināšanas sistēma, App Connect, gaisa kondicionēšanas sistēma Climatronic ar 2-zonu temperatūras kontroli, USB-C lādēšanas ligzdas ar 45 W uzlādes jaudu priekšpusē, melni jumta reliņi, LED priekšējie lukturi un LED aizmugurējo lukturu kopas.

Passat standarta aprīkojumā ir iekļautas modernākās asistentu sistēmas – adaptīvā kruīza kontrole (ACC), braukšanas joslu maiņas asistents Side Assist, sadursmes novēršanas brīdinājuma sistēma Front Assist, braukšanas joslu uzturēšanas asistents Lane Assist, palīgsistēma krustojumu šķēršošanai Front Cross Traffic Assist, automātiskā pretatpakaļripošanas sistēma Hill Start Assist, dinamiskais ceļa zīmju displejs, un atpakaļskata kamera.

 
Visi komentāri
 
Onsis 7.marts 2024 12:42
9 9 Atbildēt

Ja tu neesi ledusskapju pārdevējs, neredzu citu iemeslu šo iegādāties pat par tiem 35kiloeiro.

Sergejs 7.marts 2024 12:59
11 7 Atbildēt

Ir daudzas citas panckas kuru vešanai šāds bagāžnieks noder, it īpaši ja dzīvo privātmājā vai biežāk ceļo 4 cilvēku sastāvā.

R(8) 7.marts 2024 16:42
8 4 Atbildēt

Sada veida auto der , kad tev ir divi mazi berni , celosanai , Golfs ari var pavilkt dzivojamo vagoninu , es ka privatmajas ipasnieks katru dienu kiegelus , leduskapi , divanus vai mebeles nevedaju , priekstam ir transporta firmas , kas ar to nodarbojas

WALA 8.marts 2024 12:47
2 4 Atbildēt

Un suni un darbarīkus protams ar labāk uzticēt transporta firmai ...

R(8) 8.marts 2024 14:44
4 0 Atbildēt

Atvaino , kas parvada darbarikus neperk Passat , bet gan Ford Connect , Citroen Berlingo , Renault Kangoo vai VW Cady un tiem kam sunits ir govs lieluma ari Passatu neperk , bet gan izvelas kadu Berlingo vai Kangoo , bet ja tev ir divi berni lidz 10 gadu vecumam , tad gan tas Passats ir loti adekvats

WALA 8.marts 2024 18:16
0 2 Atbildēt

NU nez man celtnieks ar Škoda Octavia universāli to darīja un vēl jamam bija SAAB universālis - arī tur bija instrumenti ja ar to sagadījās braukt ...

Viktors 7.marts 2024 13:18
3 7 Atbildēt

Ne tik glīts kā iepriekšējais, bet tāpat prieks, ka nav paņemts kāds mūsdienu dīvainītis-dizainers. Priekšas bampers nedaudz dīvains, bet kopumā ok. Pavilkušies līdzi "modei", bez tā laikam nevar. Pozitīvi, ka bagāžas ietilpībai +140L.

Sawron 7.marts 2024 13:35
4 3 Atbildēt

Un atkal jau-planšete uzkarināta uz konsoles, nevis iestrādāta konsolē! Kas liedza to pabāzt zem tās ''karnīzes'', lai izskatās kā 1 vesels? Labi vēl ka nav kā daudziem čīniešiem- pretī planšete vertikāli, vidū horizontāli...Noteikti skatītu citus variantus, kam nav šī kretīniskā izstrādājuma!

pagarinātājs 7.marts 2024 14:58
1 1 Atbildēt

Ja tā planšete noklāsies (kas noteikti notiks), tad labāk lai viņa ir tā kā ir - vieglāk samainīt. Nekā ceļot ārā paneli un izjaucot pus salonu.

WALA 8.marts 2024 12:49
0 0 Atbildēt

diemžēl tā vienkāŗsība šeit ir mānīga, un  nereti nepareizi ņemot nost un "ārā" planšeti neatgriezeniski tiek bojāts displejs ...

M 7.marts 2024 13:59
5 1 Atbildēt

Iepriekšējais dizains labāks. Šis izskatās vairāk pēc Opeļa ;(

A.A 7.marts 2024 15:37
1 0 Atbildēt

Man tā priekša atgādina Golfu.

Onsis 7.marts 2024 17:12
3 0 Atbildēt

Tas jau arī ir pagarināts golfs

Luna 7.marts 2024 21:34
1 3 Atbildēt

Pietika izlasīt, ka tikai automātiskā kārba, viss ellē ratā, vairs nepatīk šis auto... Un vēl turbo dzinējs🤦🏼‍♀️

0pis 8.marts 2024 14:11
0 0 Atbildēt

Visi tik gudri, tik gudri 😀 Tak ne pirksiet, ni ne kā.

B 10.marts 2024 22:19
0 0 Atbildēt

Līdz B3 skatījos kā variantu - vēlāk ne.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Uzvedas agresīvi un izraisa avāriju (+ VIDEO) 4

Video autors raksta, ka vecākā BMW vadītājs uzvedies agresīvi, galu galā pazaudējot vadību un izraisot avāriju. Lasīt vairāk

 

420 km un uzlāde 20 minūtēs: Volkswagen ID.Cross jau nākamgad (+ FOTO) 11

Volkswagen parādījis koncepta ID.Cross attēlus, atklājot, ka sērijveida modelis pirmizrādi piedzīvos 2026. gadā. Lasīt vairāk

 

Sadursme: kuru vainot? (+ VIDEO) 12

Kravas furgons piebremzē, vieglais auto nobremzē, bet filmētājs tajā ietriecas. Pēdējais vaino vieglā auto vadītāju par neadekvātu reakciju. Lasīt vairāk

 

Kas notverts, tas bez izredzēm (+ VIDEO) 11

Lai aizturētu bēgošu auto zagli, policija ASV pielieto "automašīnu satvērēju". Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti