Visi komentāri - Jaunais Škoda Superb Combi pieejams pasūtīšanai (+ FOTO)

Jaunais Škoda Superb Combi pieejams pasūtīšanai (+ FOTO) 16

 

Foto: Škoda

Škoda | 11.marts 2024 13:54

Škoda flagmaņa modelis pārdzimis jaunā paaudzē – jaunais Superb Combi ir vēl lielāks un piedāvā pārdomāti uzlabotu dizainu un plašu jauno tehnoloģiju klāstu.

Jaunais Superb Combi tagad var lepoties ar cd 0,25 pretestības koeficientu un sešiem moderniem dzinēju variantiem, ir efektīvāks nekā jebkad agrāk. Jaudas diapazons ir no 110 kW (150 ZS) līdz 195 kW (265 ZS). Spēka pārvadu klāstā ir pie elektrotīkla pieslēdzams hibrīds ar vairāk nekā 100 kilometru elektrisko sniedzamību un 1,5 TSI benzīna dzinējs ar daļēja hibrīda elektroauto sistēmu (mild hybrid), kas Superb modelī ir jaunums.

Škoda Auto valdes priekšsēdētājs Klauss Zelmers saka: “Mūsu klienti ir mūsu prioritāte, un mēs ieklausījāmies viņu vēlmēs, izstrādājot mūsu flagmaņa modeļa nākamo paaudzi. Rezultātā ir radīts produkts ar lielāku vērtību funkciju, lietošanas pieredzes un komforta ziņā. Jaunais Superb Combi ne tikai nodrošina vairāk vietas, bet arī ievieš jaunus elektrificētus spēka pārvadus. Ērtāku vadību nodrošina Škoda Smart Dials spiedpogas un balss vadības sistēma, kas drīz tiks uzlabota vēl vairāk, integrējot ChatGPT mākslīgā intelekta sarunbotu. Šo automobiļa evolūcijas posmu papildina arī plašāka savienojamība un jaunas palīgsistēmas.”

Virsbūves dizains: LED Matrix priekšējie lukturi un Unique Dark Chrome tumša hroma krāsas elementi

Jauno Superb Combi var acumirklī atpazīt pēc izteiksmīgās astoņstūrainās radiatora restes un aso formu LED Matrix priekšējiem lukturiem ar jauno Crystallinium dizaina elementu. Papildaprīkojumā pieejami LED aizmugurējie lukturi ar animētiem pagriezienu rādītājiem un sagaidīšanas/pavadīšanas apgaismojumu (L&K versijas standarta aprīkojumā). Īpašu vizuālo akcentu nodrošina Unique Dark Chrome tumša hroma krāsas elementi, piemēram, jaunais 2D logotips uz dzinēja pārsega un uzraksts uz bagāžas nodalījuma vāka. Pateicoties cd 0,25 pretestības koeficientam, jaunais Superb Combi ir visu laiku aerodinamiskākais Škoda universālis. Virsbūves konstrukcijas pielāgošana un daudzi specifiski uzlabojumi ir palīdzējuši par 15 procentiem samazināt tās pretestības koeficientu un uzlabot modeļa izteiksmīgo izskatu.

Jauns salons ar 13 collu displeju, askētisku viduskonsoli un par 30 litriem lielāku bagāžas nodalījuma ietilpību

Superb Combi salonā ir 13 collu informācijas un izklaides sistēmas displejs un pārkārtota viduskonsole, no kuras pārnesumu pārslēga svira pārvietota uz stūres statni. Pirmo reizi papildaprīkojumā ir pieejams paplašinātās realitātes displejs. Škoda Smart Dials spiedpogas un balss asistente Laura, ko drīzumā papildinās ChatGPT, atvieglo daudzu automobiļa un informācijas un izklaides funkciju vadību, nodrošinot informāciju, kas sniedzas ārpus automobiļa ekosistēmas. Starp jaunumiem ir arī tālruņa glabātuve ar induktīvo 15 vatu ātro uzlādi un viedtālruņa ventilāciju, kā arī mugurai draudzīgi Ergo sēdekļi ar desmit pneimatiskiem masāžas spilventiņiem. Superb Combi ir arī jaunā Design Selections salona variantu klāsta struktūra, tematiskas papildaprīkojuma pakotnes un atsevišķas papildaprīkojuma opcijas. Superb ir labi aprīkots gariem ceļojumiem, jo tā bagāžas nodalījuma ietilpība ir 690 litri – par 30 litriem lielāka nekā tā priekšgājējam. Vairāk vietas tagad ir arī virs braucēju galvām.

Nepieredzēti plašs dzinēju klāsts, vēl labāka aerodinamika

Starp sešiem moderniem, efektīviem spēka pārvadiem ir arī jauns pie elektrotīkla pieslēdzams hibrīds, kas pieejams Superb Combi iV versijā. 1,5 TSI dzinējs apvienojumā ar elektromotoru nodrošina 150 kW (204 ZS) sistēmas jaudu un tagad piedāvā vairāk nekā 100 kilometru elektrisko sniedzamību WLTP ciklā. Turklāt 1,5 TSI ir pieejams arī ar daļēja hibrīda elektroauto sistēmu – pirmo reizi Superb modelī. Piedāvājumā ir arī divi citi benzīna dzinēji, kā arī divi dīzeļdzinēji. To attiecīgajiem jaudīgākajiem variantiem (195 kW / 265 ZS un 142 kW / 193 ZS) standarta aprīkojumā ir visu riteņu piedziņa. Jaunā dinamiskā šasijas kontrole (DCC Plus) apvieno komfortu un braukšanas dinamiku, savukārt otrās paaudzes LED Matrix priekšējie lukturi nodrošina vēl labāku ceļa izgaismojumu. Abas minētās papildfunckijas Superb modelī ir pieejamas pirmo reizi.

Jaunais Superb Combi ir gatavs turpināt veiksmes stāstu

Jaunais Superb Combi, ko ražo Volkswagen Group rūpnīcā Slovākijas galvaspilsētā Bratislavā, ir gatavs turpināt savu priekšgājēju panākumus. Škoda pirmo Combi piedāvāja 2009. gadā kā daļu no otrās modernās Superb paaudzes. Modeļa trešajā modernajā paaudzē šis virsbūves variants kļuva ļoti populārs – 2016. gada Combi veidoja aptuveni 54 % no kopumā saražotajiem aptuveni 860 000 automobiļiem. Vācijā, kas ir lielākais Škoda tirgus pasaulē, vairāk nekā 90 % no visiem Superb automobiļiem, ko piegādāja klientiem, bija tieši Combi modeļi. Arī Superb Combi ir izpelnījies savu daļu no daudzajiem starptautiskajiem apbalvojumiem, ko ieguvusi šī modeļu sērija.

Jaunais Škoda Superb Latvijā

Jaunākais Superb modelis Latvijā ieradīsies aprīļa sākumā, kad to varēs apskatīt un izmēģināt pie Škoda dīleriem. Auto būs apskatāms arī Aprīļa beigās notiekošajā auto izstādē Ķīpsalā. Jaunais Superb jau pieejams pasūtījumiem sākot no 33 030 EUR un no 34 220 Superb Combi versija ar 1,5 TSI benzīna dzinēju un 7-pakāpju automātisko DSG ātrumkārbu. Līdz šim Superb Latvijā ir novērtēts uzņēmumu un arī privātpersonu vidū un tas sastāda 9% no kopējām Škoda jauno auto reģistrācijām gadā.

 

 

 
Visi komentāri
 
0pis 11.marts 2024 14:50
2 1 Atbildēt

Spriežot pēc bildes pie tilta, ambīcijas šiem kā Sprīdītim.

ZZZZ 12.marts 2024 15:08
1 1 Atbildēt

Opis, kas tas irA pa tiltu?

ZZZZ 12.marts 2024 19:22
1 1 Atbildēt

Spriežot pēc tava texta, tas navA zelta tilts🙈

www.google.lv/maps/@38.6966...8192?entry=ttu

Viktors 11.marts 2024 15:18
1 2 Atbildēt

Glīts auto. Eksterjerā viss ok. Salonā tās smalkās dekoratīvās apmalītes (zem ekrāna, u.c.), bet tas laikam, lai uzsvērtu auto smalkumu.

R(8) 11.marts 2024 17:04
8 0 Atbildēt

Tas tapec , lai neperk Passatu

Pohuijs 11.marts 2024 17:41
5 1 Atbildēt

Vienkārši superb combo vairāk līdzinās īstam passātam nekā pats passāts

650 11.marts 2024 17:59
0 3 Atbildēt

Passāts savu lietu zin, tas arvien vairāk pielīzdzinās pretējā lohgatves pusē tirgotajām japonakombo kondzebuņ'džām.

650 11.marts 2024 17:55
0 8 Atbildēt

Pareiz ir, jāfotogrāfē vienmēr ir kā ss-ā. Lai nebūtu redzamas priekšējo sēdekļu vadības ierīces un itin jo īpaši aizpakaļā sēdētājiem paredzētās "ērtības".Ripas un riteņu diskus gan derētu vēl mazākus un/vai kāda vēl prastāka ķīņieš disaina.

KasIKo 12.marts 2024 6:50
15 4 Atbildēt

Tas ir teju budžeta klases autiņš, ko tu piesienies?

Visiem superb ir iespēja elektroniski regulēt krēslus, tā pat arī aizmugurē sēdošajiem ir opcija uz krēslu apsildi, klimu un aizkariem. Tajā pašā laikā tevis lolotajam audi a6 ir opcija arī neņemt visas šīs ekstras ne? Neesi redzējis plikus a6, kur aizmugurē pašazieris var resti sūkāt?

Pag cik tas a6 maksā? Nav tā ka gandrīz divreiz vairāk?

Nē 650, māksla sen vairs nav vācijā nopirkt lietoti audi par 40k, ko ta jaunu neņem? Tūplis sažmiedzās ieraugot cenu? Redz kādam ir jāperk jauns tas audi a6, lai pēc tam lohiem var pārdot un tie sāk stulbus komentārus rakstīt forumos.

650 12.marts 2024 14:36
1 6 Atbildēt

Pag pag, nestum to suuudu tik aizrautīgi.Es/tev nenorādu, kas tev būtu "jāpērk".Visdrīzāk,"tu" nopirktu labi ja pirmo iemaksu kādai kijai vai tajatai.Normāls jauns ā6 maksā vairāk, nekā "divreiz vairāk". Neesmu tik ļoti plātīgs, lai varētu to atļauties jaunu, bet paturu "tiesības" uz TO, ka lietotais par "puscenu" tas ā6 nav neko sliktāks par šo te "jauno" škodu.Kā arī,vēršu uzmanību uz (iespējamo) teksta (un/vai zemteksta) neatbilstību fotogrāfijām.Tekstā šis škodas auto tiek skaļi cildināts drīzāk kā tehnikas brīnums, nevis pielīdzināts kādai "teju vai budžeta" klasei!

Ja nebūs vairs interesentu ("lohiem/pārdot") uz tiem "otro roku" ā6 un visi lohi tagad brauks ar jaunām škodām- tad apstāsies gan audi ražotne, gan arī sūkli/sūkās viņu demagoģiskais VarenDīleris- tas pats, kurš te piekākāja globālo gaisu un ievilka savus uzticamos klientus melīgajā Tdi afērā,vēlāk itin gļēvi neizrādot pat ne mazāko adbildību/Par viņu tālāko "likteni".

Man (iespējams,personīgi!) nepatīk nedz šī te izdurtās zivs acs marka kā tāda, nedz viņu ražojumi.Aptuveni tāpat, kā te tiek nonstopā regulāri zākātas kāds "citas" markas, kuras (iespējams) "man" patīk labāk.

Protams, ka arī tie ā6 ir LIELĀKĀ DAĻA bez vispār "cilvēka cienīgiem" atribūtiem.Jo, beidzamo gadu tendence (gluži kā škodai) ir "labi izskatīties" tikai no ārpuses.Atkal divi gali- šāds te pliks suuds "mazlietotā" stāvoklī arī par to "puscenu" diez vai kādu daudzus "otro roku" interesentus spēs ieinteresēt.Demagoģija ir nostrādājusi perfekti, tikai cerams ka tas "atsauksies" arī uz pašiem ražotājiem un to glumajiem dīīleriem.

R(8) 12.marts 2024 16:17
5 3 Atbildēt

Vacija privatpersona nemaz A6 neperk , tie ir rentinga uznemuma direktoriem vai kadas to noperk uz firmas varda , lai mazak valsij butu jamaksa nodokli , kas brauc Vacija ar lietotiem A6 , tie ir izbadejusies un ar mazvertibas kompleksiem slimojosie Austrumeiropas , Balkanu un Afrikas cilveki , Vaciets neies pirkt lietotu A6 , bet gan aizies nopirkt jaunu Skodu Superb , Octaviu vai Cupra Formentor

KasIKo 12.marts 2024 17:49
5 3 Atbildēt

Tas ir sava veida budžeta auto un pat tad liela daļa Latvijas iedzīvotāju nav spējīgi to autļauties, kāds vel jauns A6? Brīnums, ka komerctransporta nodaļā neesi vel iemaldījies.

Protams, ka nenobraukts, labā stāvoklī uzturēts A6 būs patīkamāks, jautājums cik viegli tādu iegādāties, un cik drošs vari būt par savu pirkumu. Šos auto pat nav vērts salīdzināt, jo tie ir divi dažādi auto, bet tādēļ pie katra raksta nav jāraksta par krēsliem un diskiem, jo kā jau īstā VAG stilā arī tavs a6 sākas “NO”, bet preses relīzēs vel mazgadīgas meičas salonā nofotogrāfē… jā tas “bāzītē” iekļauts. Nav vienas mērauklas un katrs izvēlās tērēt savu naudu, ka tīk.

Par manu maku neuztraucies, būtu labāk uz saviem bērniem paskatījies.

GTD2 12.marts 2024 14:58
4 7 Atbildēt

Nav tiesa arī Superb ir pieejams budžeta variantā ar mehāniski regulējamiem krēsliem , bez sedekļu apsildes, pat bez klimatu kontroles ar parasto kondišku un parastiem lupatu krēsliem. Tapēc wag ražo superb, lai tam kam nav pa kabatai premium a6 būtu lētāks vidējās klases auto

KasIKo 12.marts 2024 17:52
3 2 Atbildēt

Tu vispār vispirms lasīt iemācies.

Ir iespēja, nevis ir iekļauts aprīkojumā, pēc bildēm vari pateikt, vai šim var regulēt, jeb tur plastmasas kloķis?

Ka tik iepļūtīt.

ZZZZ 12.marts 2024 14:31
5 0 Atbildēt

Tās sēdekļu vad ierīces atrašanāAss vnk iespārda. Normālākiem ražotājiem tā atrodas uz atzveltnes vidusdaļas starp sēdekļiem. Atmiņa, vismaz 2 lietotājiem jau komplektā ar.

Onsis 12.marts 2024 18:00
7 0 Atbildēt

kapēc tiem klamiem tur priekšā pa pus stiklu televizors? 

Ja noplīt auto, tad lai var porņukus paskatīties?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Uzvedas agresīvi un izraisa avāriju (+ VIDEO) 4

Video autors raksta, ka vecākā BMW vadītājs uzvedies agresīvi, galu galā pazaudējot vadību un izraisot avāriju. Lasīt vairāk

 

420 km un uzlāde 20 minūtēs: Volkswagen ID.Cross jau nākamgad (+ FOTO) 11

Volkswagen parādījis koncepta ID.Cross attēlus, atklājot, ka sērijveida modelis pirmizrādi piedzīvos 2026. gadā. Lasīt vairāk

 

Sadursme: kuru vainot? (+ VIDEO) 12

Kravas furgons piebremzē, vieglais auto nobremzē, bet filmētājs tajā ietriecas. Pēdējais vaino vieglā auto vadītāju par neadekvātu reakciju. Lasīt vairāk

 

Kas notverts, tas bez izredzēm (+ VIDEO) 11

Lai aizturētu bēgošu auto zagli, policija ASV pielieto "automašīnu satvērēju". Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti