Visi komentāri - Autovadītāju ievērībai: Pierīgā daudzviet īpaši apgrūtināti braukšanas apstākļi; ceļam jāplāno papildu laiks

Autovadītāju ievērībai: Pierīgā daudzviet īpaši apgrūtināti braukšanas apstākļi; ceļam jāplāno papildu laiks 12

 

Foto: iAutolv

LVC | 4.janvāris 2025 8:37

Sniegputeņa dēļ šorīt Pierīgā daudzviet ir īpaši apgrūtināti braukšanas apstākļi (sarkana atzīmē LVC kartē). Aicinām plānot papildu laiku ceļam un iespēju robežās atlikt braucienus. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus valsts ceļu tīklā uzturēšanas darbus veic 147 ziemas tehnikas vienības.

Īpaši apgrūtināti braukšanas apstākļi uz valsts galvenajiem autoceļiem ir:

Rīgas apvedceļš (Salaspils – Babīte) (A5) visā posmā;
Bauskas šoseja (A7) posmā no Ķekavas apvedceļa līdz Dzimtmisai;
Jelgavas šoseja (A8) visā posmā;
Liepājas šoseja (A9) posmā no Rīgas līdz Blīdenei;
Ventspils šoseja (A10) posmā no Kūdras līdz Strazdei;
valsts reģionālais autoceļš Tīnūži–Koknese (P80) posmā no Tīnūžiem līdz Skrīveru pagriezienam;
Daugavpils šoseja (A6) posmā no Ikšķiles līdz Jaunjelgavai;
Īpaši apgrūtināta braukšana uz reģionālajiem autoceļiem ir Dobeles, Tukuma un Jelgavas apkārtnē

Visā pārējā valsts teritorijā braukšanas apstākļi ir apgrūtināti, ceļi var būt sniegoti un apledot.

Atgādinām, ka arī pēc uzturēšanas darbu veikšanas uz ceļiem var atkārtoti veidoties sniega kārta un apledojums, šie darbi tiek veikti lai iespēju robežās uzlabotu ceļu stāvokli, taču tie nevar novērst ziemai raksturīgos laikapstākļus.

Uzturēšanas darbi tiek veikti prioritārā secībā, lielāko uzmanību pievēršot autoceļiem kurus lieto lielākais lietotāju skaits. Jārēķinās, ka vietējās nozīmēs autoceļi ar nelielu satiksmes intensitāti var būt aizputināti ilgāku laiku.

Aicinām autovadītājus rēķināties ar laikapstākļiem, plānojot braucienus, atvēlēt papildu laiku ceļām, izvēlēties braukšanas ātrumu kas atbilst ceļu seguma stāvoklim, kā arī drošu distanci.

Ar braukšanas apstākļiem valsts ceļu tīklā ikviens var iepazīties kartē VSIA Latvijas Valsts ceļi (LVC) mājas lapā www.lvceli.lv.

Par apgrūtinātiem braukšanas apstākļiem vai citiem ar satiksmi un ceļu stāvokli saistītiem novērojumiem aicinām informēt VSIA Latvijas Valsts ceļi, zvanot pa diennakts bezmaksas informatīvo tālruni 80005555, kā arī uzņēmuma kontos sociālās saziņas tīklos Twitter un Facebook. 

 
Visi komentāri
 
kurats 4.janvāris 2025 10:16
0 0 Atbildēt

Braukšanas ziņā viss atkarīgs no galvas blīves starp stūri un sēdekli!!!

Pļurkt 4.janvāris 2025 16:59
0 1 Atbildēt

Uz A6 PIRMO kaisītāju ieraudzīju pēc 13-00!!!!!!!!!!! Protama lieta ka aizbrauca ar paceltu lāpstu!

A mož vispār nevajag kaisīt?

Kanibaals 4.janvāris 2025 19:30
0 0 Atbildēt

Un kāpēc kaisīt, lai pāķis var ar vasaras riepām maukt? Ir ziema, slīd.

Pļurkt 5.janvāris 2025 10:47
0 0 Atbildēt

Kas ir?? Glupošanās lēkme atkal uzgāja!

Kanibaals 8.janvāris 2025 15:44
0 0 Atbildēt

Visi aizbrauca, grāvī nepalika, tātad ceļa apstākļi bija "apmierinoši". Neapmierināts palika tikai Pļurkt.

jobo 4.janvāris 2025 17:41
0 0 Atbildēt

Šodien pabraukāju pa imantu un iļģuciemu un sapratu, kāpēc šogad bija jāpērk profesionālas ziemas riepas.😂 Acīmredzot Rīgas Pašvaldība ir izdomājusi ietaupīt līdzekļus uz ielu tīrīšanu.😂

650 4.janvāris 2025 18:10
0 0 Atbildēt

Vakarnakt rīgā sāka snigt tā ap pusnakti.Bira tāds sīks smalks,kurš ātri vien visu pārklāj ar kārtīgu kārtu.Pēc pāris st nakti braucu mājā,bet NEKUR praktiski nekas nebija ne šķūrēts, ne kaisīts! Ieskaitot U-lohagatvi un J-šosseju visā to garumā.

Ko "es" ar to gribēju teikt- nu ka KĀDREIZ tā nebija.Parasti šādos gadījumos tomēr kādi darbi notika teju nonstopā.

Sazin vēl kā tas viss izskatījās no kādiem pl.3, kad pēc neilga snigšanas pārtraukuma jūrmalā sacēlās reāla vētra.Pie kam,vēja virziens ziemai netipiski sakrita ar šīsvasaras megavētru un pats tās epicentrs bija atkal tepat dažus km jūrā iepretī jūrmalas tālākajam galam. 

Lūk te vakarnakts "braukšanas apsstākļu "karte, atvainojos par attēla "qualitāti".BET, ko "vēl" gribēju teikt (nu jau kuro 6to reizi atkārtot) -->> tā LVC "braukšanas karte" savā šībrīža/šīssezonas versijā ir reāls suuds un tās izstrādātājs(-i) ir nu tiešām reāls LOhs. 

JĀ, tā karte JOPROJĀm normāli neverās "vaļā" (nevienā pārlūkā!), interaktīvās funkcijas un pats "izkārtojums" tur ir pilnīgs suuuds.Kā kaut ko tādu varēja 'uzkonstruēt', iepriekšējo gadu visnotaļ normālās versijas vietā.Lohu kultivācija, acīmredzami nepārprotama cilvēku kaitināšana!

0pis 5.janvāris 2025 11:42
1 1 Atbildēt

Naktī ira jāguļ, nevis jāzveņģelējas apkārt. Nevar tak notīrīt visus ceļus un uzreizi. Pavei, otrdien jau kusīšot nost. Ko tad tērēties.

650 5.janvāris 2025 13:08
0 0 Atbildēt

Nu ja, būtu kāds darbadienass rīts, gan jau kāds pa ceļam "uz darbu" būtu paspējis sasisties un (iespējams) tie daudzsološie virsraksti būtu citādi.Ka regulārie lohi (atkal) nav kko ievērojuši vai kādus (augstāknosacītos) nosacījumus izpildījuši.

Bet tagad visigali/sniegā, neviens nosacītais Lohs nekam neko vairs nepierādīs.Kaut arī viņi (tie lohi, daudzskaitlīgie) visapkārt te ziņo, ka daudzviet tas "netīrītais" stāvoklis ir bijis novērojams pat vēl sestdien pa dienu.

ZZZZ 5.janvāris 2025 9:03
0 0 Atbildēt

Nekas jēgā neiet 650 vietnēs laika prognozes, ceļa apstākļi uc utt ir vai nu sabotāžas vai iespējams drīz arī militāras nozīmes iemesls. Loxiem neko un nekur. 

 Bet nu jā citi, pat apdzīvotā vietā kur reāli ātruma ierobežojumi un slīdeni ceļi, pamanās to auto apmest ar riteņiem pret debesīm! Nu kā taD lai neliek tos ubagu 30kmh ierobežojumu!? 

Arī Jelgavā, viedie luksofori tukšā krustā spīd un spīd neparasti ilgi. Nu lai tak visi tur gāzē to gaisu, uz vietas smirdēdami.

650 5.janvāris 2025 13:03
0 0 Atbildēt

Tā ir daļa/no vispārējā lohkultivācijas dižmehānisma.Jūrrmallā reku šāds pats 24/8 satiksmes bremzētājsuuds darbojas nu jau 9mēn, cerams drīz tiks piedzemdēti pēcnācēji.

Ceļa apsstākļi- nu tas taču arī ir tikpat būtiska domājamā daļa no visa neiedomājamā...te vismaz divi/vienā- neviens ierindas lohs nav spējīgs iebilst iebildumu (jo viņš nemaz īsti vairs nezin Kam) un arī pašiem uzturētājiem (un viņu sponsoriem) no kaut/kā taču ir "jādzīvo".

ZZZZ 5.janvāris 2025 17:32
0 0 Atbildēt

Vienu semaforu pretī XXX nonesa. Iespējams drīz sekos citi tie apkamerotie, jo pārslēgšanās strauji un ar modro aci. Daudzi jau mīlestības kvītungus ir apmaksājuši. Tā kā modernā laikmetā viņus, tos režīmus var uzregulēt pēc vajadzības, un bez brīdinājuma sek tablo! Tad daudzi liks pa mēmajiem vai nu tajā āža kājā iekšā P gan iĀ.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

1350 km ar vienu bāku - Nissan Qashqai 1.5 e-Power šķērso Lielbritāniju ar vienu degvielas tvertni

Nissan apliecinājis jaunākās paaudzes Qashqai e-Power tehnoloģijas efektivitāti, veicot 1350 kilometru garu pārbraucienu pa Lielbritānijas teritoriju un šajā laikā uzrādot vidējo degvielas patēriņu 3,76 litri uz 100 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Liepājā policija veic satiksmes uzraudzību ar drona palīdzību (+ VIDEO) 18

Liepājā policija sākusi veikt satiksmes uzraudzību ar drona palīdzību. Šodien nepilnas pusstundas ilgušā reidā atklāti 15 pārkāpēji, bet nedēļas laikā konstatēti jau 55 pārkāpumi. Policija norāda, ka turpmāk šādi reidi tiks rīkoti arvien biežāk, tādējādi cerot uz pārkāpumu skaita mazināšanos. Lasīt vairāk

 

iAuto.lv noskaidro, cik maksā Audi pagarinātā versija Ķīnā (+ VIDEO) 5

Sadarbībā ar Ķīnas FAW ražotais A5L ir garāks par Eiropas A5 un var atšķirties gan tehniskā ziņā, gan pēc aprīkojuma. Lasīt vairāk

 

Latvija iegādāsies distances mīnēšanas sistēmas "Skorpion 2" 10

Ņemot vērā mūsdienu kara raksturu un nepieciešamību ātri reaģēt uz pretinieka darbībām, arvien nozīmīgākas valstu aizsardzības spējās kļūst distances mīnēšanas sistēmas. Šī iemesla dēļ arī Latvija plāno iegādāties Vācijas ražojuma distances mīnēšanas sistēmas “Skorpion 2”, kas ir moderna un kaujas laukā sevi pierādījusi tehnoloģija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti