Visi komentāri - Ķirsis: Iebraukšanas maksas ieviešana Rīgas centrā ir prasts populisms

Ķirsis: Iebraukšanas maksas ieviešana Rīgas centrā ir prasts populisms 5

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 29.janvāris 2025 15:34

Iebraukšanas maksas ieviešana Rīgas centrā ir prasts populisms, komentējot politiķa Aināra Šlesera (LPV) paziņojumu, šodien preses konferencē teica Rīgas mērs Vilnis Ķirsis (JV).

Šlesers iepriekš sociālajos tīklos paziņoja, ka Rīgas centrā jāievieš iebraukšanas maksa trīs eiro tiem autovadītājiem, kuri nav deklarēti galvaspilsētā. Savukārt sabiedriskais transports visiem pazažieriem varētu būt par velti.

Ķirsis norādīja, ka, ieviešot šādu kārtību, daudzas klusas apkaimes Rīgā, kas ir blakus centram, pārvērstos par stihiskiem stāvparkiem. Autovadītāji brauktu līdz maksas zonai, pamestu tur savus braucamos un uz centru dotos ar bezmaksas sabiedrisko transportu.

No bezmaksas sabiedriskā transporta ciestu uzņēmums SIA "Rīgas satiksme" un kopumā visi rīdzinieki. Sabiedriskais transports kļūtu pilnāks un nepievilcīgāks. Rīdzinieki, kuri to varētu, pārsēstos uz privāto auto, nomainot līdz tam citus autovadītājus, kas iebrauca centrā, prognozēja mērs.

Tāpat pašvaldības uzņēmums zaudētu valsts dotāciju, kas pašlaik ir vairāk nekā desmit miljoni eiro, teica Ķirsis.

Viņš uzsvēra, ka rezultātā vienu auto plūsmu nomainītu cita, iestātos citas negatīvas sekas un ieguvumu nebūtu. Tādēļ viņš šādu ierosinājumu nodēvēja par populismu.

Pašlaik pašvaldība vairāk koncentrējas un stāvparku izveidi Pierīgā un mobilitātes punktu attīstību, kā arī vienotās biļetes ieviešanu, par ko vakar lēma valdība.

 
Visi komentāri
 
0pis 29.janvāris 2025 16:00
2 0 Atbildēt

klusas apkaimes Rīgā, kas ir blakus centram, pārvērstos par stihiskiem stāvparkiem

-------------------------

Kā viņš to domā, apkaimes? Arī tagad, ja kaut kur nav aizliegts novietot auto, kāds to tur. Kur viņš ir redzējis tādu brīvu vietu, kur drīkst turēt auto? Pie mājām ir zīmes, kas ļauj stāvēt ar iedzīvotāja caurlaidi. Lielveikalu stāvvietās arī laika ierobežojums.

Kur tad tās apkaimes ir, pļavas pie Ādažiem? Tās ir privātas un līdz Rīgai vēl gabals.

0pis 29.janvāris 2025 16:02
1 0 Atbildēt

Par vienoto biļeti. Kuras cena būšot eur2. Un tad paceļas (var teikt arī saceļās) Jau Tā Jiens - "kas notiks ar tagadējo laika biļeti par eur1.50?" jo daudziem tā multi mobilitāte ar vilcienu na-fig nav vajadzīga.

650 29.janvāris 2025 18:13
1 0 Atbildēt

Protams. Priekš kam mums kādu atturēt/no, ja gandrīz katrs iebraukušais Lohs ienes dzīvu naudu. Izdevīgāk ir viņu paķert uz muļķi- uz 30, uz 20, par sabtransa joslu, par labo/kreizo pagriezienu, plus vēl (ja paveicas) arī par 50/70 ātrumu vai vēl par pilnīgi jebko.Bezgalīgas iespējas, atliek vien pilnāk pilnveidot fiksēšanas un iekassēšanas mehānismus.

Freijers 30.janvāris 2025 12:53
2 0 Atbildēt

Nu man šķiet, ka, ja Ķirsi pārvēlēs, viņš pats labprāt iesistu papildus kapeiku no autovadītājiem. Stāvparku esamība pie dzelzceļa stacijām, veikaliem, iebraukšanas Rīgā ir vitāli svarīga, ja vēlās kaut daļu autovadītāju pārvilināt uz sabiedrisko - visā Rīgā, kā vēzis, papildus RS slauktuvēm ir ieviesušies stāvvietu "apsaimniekotāji", kas normālu (piemēram uz darba dienu) auto novietošanu padara problemātisku - tas īsti nav jārisina Rīgas t/c, bet gan ir jābūt kompleksam risinājumam.

Tālāk par pašām iebraukšanas maksām, ja to izmantotu, lai beidzot izveidotu Z šķērsojumu + paplašinātu Juglas ielu un piekļuvi D tiltam un/vai Rīgas apvedceļu padarītu par šī vārda cienīgu, tad es varbūt arī nebūtu pret - jo ar šo visu ir/bija jāsāk, ja mēs patiešām vēlamies atbrīvot centru un padarīt ērtu tā apbraukšanu nevis sekot aktīvistu murgiem ar maksimālu auto apgrūtināšanu !

Citādā Ziņā 28.marts 2025 12:39
0 0 Atbildēt

Iebraukšanas maksa Rīgā īstenībā ir forša ideja kā stiprināt drošību mūsu valstī! Proti, pats galvenais ir nosacījums, ka pilnīgi visiem Latvijas pilsoņiem šī caurlaide pienākas līdz ar LR pilsonību pilnīgi visiem pa velti!!!!!!!!!!!!!!!!! Tātad pilnīgi visiem ārvalstu pilsoņiem kuri iebrauc valstī, vai valstī lieto kādu transporta līdzekli (Ieskaitot visus ātrās nomas auto) par iebraukšanu Rīgā ir jāmaksā iebraukšanas maksa (1,50 €) kas ir derīga 72 stundas no iegādes brīža. Saprotu, ka šādi nekādes finansiālus labumus negūs. Bet ir viens BET!!!! Līdz ar samaksāšanu drošības sargāšanas institūcijas iegūstam datus un mēs iegūstam: 1. Datus par to kāds bankas konta numurs ir cilvēkam kas ir kautkā saiastīts ar šo auto. 2. Tad ja viņš ir iebraukšanas maksas nemaksātājs, tad ceļu policijai ir tiesības aizturēt šo mašīnu un tad varētu tikt noskaidrots vēl vairāk, jo mašīnas vadītājam būs jāuzrāda personu apliecinošs dokuments un atkal dati tiks iegūti un pat vēl vērtīgāki par bankas datiem. Pats labākais ir tas, ka šādu fīču var sataisīt tā, ka visu reģistrētu un savstarpēji saistīto SQL tabulu papildināt varētu pilnīgi automātiski bez lieku cilvēku piesaistes! CSDD kameras, kas var reģistrēt pilnīgi visas automašīnas, arī ir!!!!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Opel parāda Corsa GSE Vision Gran Turismo (+ FOTO)

Opel Corsa GSE Vision Gran Turismo koncepta pirmizrāde notiks IAA Mobility autoizstādē, septembra sākumā, taču žurnālisti ar to var iepazīties jau tagad. Lasīt vairāk

 

Pilnībā jaunais elektriskais Audi maksās mazāk par 30 000 eiro, bet – tikai Ķīnā (+ FOTO) 5

Ķīniešiem par Ķīnas cenām. Audi paziņojis, cik maksās jaunizveidotā zīmola AUDI pirmais modelis AUDI E5 Sportback. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID.3 Pro var kļūt jaudīgāks – ja vien klients gatavs maksāt 15

Volkswagen piedāvās programmatūras atjauninājumu modelim ID.3 Pro, kas uzlabos tā veiktspēju, ja vien īpašnieks būs gatavs ražotājam par to samaksāt. Lasīt vairāk

 

FOTOGALERIJA: Jaunais Volkswagen Crafter busiņš (+ FOTO) 4

Jaunais VW Crafter pārsteidz ar gaitas kvalitāti un vadīšanas komfortu. Demo bija pieejams vidējā garuma versija, kopā ir trīs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti