Ilgus gadus Subaru automobiļi bija pieejami vien ar visu riteņu piedziņu, un tas jau bija kļuvis par šīs markas “firmas zīmi”. Šoreiz būs citādi, jo Uncharted būs pieejams gan 4x4 variantā, gan lētākā priekšpiedziņas versijā.
Mediju informācija liecina, ka Subaru Uncharted ir izstrādāts sadarbībā ar Toyota un balstās uz partnera modeli C-HR+. Atšķirību tomēr gana daudz, turklāt gan vizuāli, gan tehniski. Ražotājs ziņo, ka priekšējo riteņu piedziņas pamatversija ar vienu elektromotoru iegūs 57,7 kWh akumulatoru un varēs nobraukt līdz 445 km ar vienu uzlādi, savukārt pilnpiedziņas divu motoru versija, kuras rīcībā 252 kW (338 Zs), ir aprīkota ar 77 kWh bateriju, nodrošinot sniedzamību līdz 470 km. Šī versija līdz 100 km/h ieskrienas 5,0 sekundēs un ir apveltīta ar 1,5 tonnu vilkšanas jaudu.
Visās Uncharted versijās ir iebūvēts 22 kW uzlādes modelis ātrākai uzlādei mājas apstākļos, bet var izmantot arī ātro uzlādi ar jaudu līdz 150 kW, kas 10-80% nodrošina aptuveni 30 minūtēs.
Plānota arī augstas sniedzamības priekšējās ass piedziņas versija ar 77 kWh bateriju, viens motoru un sniedzamību līdz 585 km.
Jaunā modeļa rīcībā arī salons ar 14 collu multivides ekrānu, kvadrātveida stūri, diviem uzlādes paliktņiem viedtālruņiem un atkarībā no versijas – apkārtskata kameras, apsildāmi sēdekļi (arī aizmugures), ventilējami priekšējie sēdekļi, 20 collu riteņi. Arī 210 mm klīrenss, divu režīmu X-MODE, SUBARU regulēta piekare un stūres vadība.
Eiropas tirgū Subaru Uncharted nonāks 2026. gadā un kļūs par trešo elektrisko japāņu ražotāja modeli pēc Solterra un Crosstrek.
Subaru žetons par superstūri.
Kā nocirsts ziloņa snuķis