CSDD ievieš mākslīgā intelekta risinājumu klientu apkalpošanas uzlabošanai - iAuto

CSDD ievieš mākslīgā intelekta risinājumu klientu apkalpošanas uzlabošanai 3

 

Foto: Pexels.com

CSDD | 7.augusts 2025 8:38

Sekojot līdzi digitālās pārvaldes tendencēm un, lai palielinātu darba efektivitāti, kā arī optimizētu ikdienas procesus, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) ir ieviesusi mākslīgā intelekta (MI) risinājumu klientu apkalpošanā.

“Mēs uzskatām, ka mākslīgais intelekts var kļūt par ļoti vērtīgu atbalstu mūsu darbiniekiem ikdienas darbā – īpaši transportlīdzekļu reģistrācijas jomā, kur darbiniekiem jāorientējas vairāk kā 2000 datnēs un normatīvajos aktos,” uzsver CSDD valdes locekle Dace Benhena. “Šis risinājums kalpo kā stratēģisks digitālās transformācijas instruments, kas sniedz būtisku ieguldījumu CSDD modernizācijā — veicinot operatīvāku pakalpojumu sniegšanu un kvalitāti, vienlaikus stiprinot sabiedrības uzticību publiskā sektora digitālajiem risinājumiem.”

Svarīgi uzsvērt, ka šāda risinājuma galvenais mērķis nav aizvietot cilvēku, bet gan stiprināt darbinieku kapacitāti un efektivitāti, ļaujot viņiem koncentrēties uz jautājumiem, kuros cilvēka pieredze joprojām ir neaizvietojama. Mākslīgā intelekta risinājums šajā procesā darbojas kā uzticams palīgs, kas veicina ātrāku un pamatotāku lēmumu pieņemšanu.

MI risinājuma izstrādātājs – Latvijas tehnoloģiju uzņēmuma "Dots." tehniskais direktors Aigars Jaundālders norāda, ka mērķis bija radīt tehnoloģiju risinājumus, kas sniedz reālu pievienoto vērtību – palīdz uzņēmumiem un valsts kapitālsabiedrībām strādāt efektīvāk, izmantot resursus gudrāk un ātrāk sasniegt savus mērķus. “Mākslīgā intelekta rīki, ko izstrādājam, ir kā praktiski palīgi ikdienā – tie atvieglo sarežģītus procesus, samazina administratīvo slogu un dod iespēju koncentrēties uz stratēģiski svarīgākajām lietām. Mums ir gandarījums, ka varam sniegt savu ieguldījumu CSDD digitālajā attīstībā un kopīgiem spēkiem virzīties uz modernāku un efektīvāku publiskā sektora pārvaldību.”

Izstrādātais MI risinājums nodrošina dažādu dokumentu formātu – tostarp HTML, PDF, Word, prezentāciju un attēlu – apstrādi, kā arī tas spēj analizēt skenētus dokumentus, izmantojot optiskās rakstzīmju atpazīšanas (OCR) tehnoloģiju. Vienlaikus virtuālais asistents sniedz īsas un mērķtiecīgas atbildes ar iespēju iegūt paplašinātu informāciju pēc vajadzības.

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
BMW 7.augusts 2025 9:25
4 0 Atbildēt

Tad jau sanāk, ka saruna ar dzīvu cilvēku kļūs par ekskluzīvu maksas pakalpojumu?

Sergejs 7.augusts 2025 13:37
3 0 Atbildēt

Izlasiju: "klientu apKAROšanas"😁

Kanibaals 7.augusts 2025 20:40
3 0 Atbildēt

>kā arī tas spēj analizēt skenētus dokumentus, izmantojot optiskās rakstzīmju atpazīšanas (OCR) tehnoloģiju.

Jā, jā zinu tos MI. Ja burtu neatpazīst, tad sadzejos brīnumu lietas. Nekāds MI joprojām nepastāv, tāpēc šo rīku izmantošana par maksu ir naudas izmešana. Šādi čatboti jau pastāv kopš pagājušā gadsimta, tas nav nekas jauns, tik tagad labāk izliekās par dzīvu cilvēku.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BYD Atto 2 tagad arī kā hibrīda modelis

Ķīnas autoražotājs BYD paplašina savu piedāvājumu Eiropā, piesakot kompaktā SUV Atto 2 uzlādējamo hibrīdversiju, kas Eiropas pircējiem kļūs pieejama 2026. gada pirmajā ceturksnī. Lasīt vairāk

 
 

Apturēts 13 gadīgs jaunietis, kurš ar vecāku automašīnu bēga no policijas (+ VIDEO) 15

Valsts policijas darbinieki šonakt pamanīja kādu automašīnu “Škoda”, kuras vadītājs nepildīja policijas prasības un nestājās brīdī, kad tika veikta transportlīdzekļu vadītāju alkohola pārbaude. Lasīt vairāk

 

No 65 000 eiro - elektriskais Cadillac Optiq tagad arī Eiropā (+ FOTO) 8

Elektriskais luksusa klases SUV jau šomēnes kļūst pieejams virknē Eiropas tirgu, ieskaitot Vāciju un Šveici. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti