Visi komentāri - CSDD ievieš mākslīgā intelekta risinājumu klientu apkalpošanas uzlabošanai

CSDD ievieš mākslīgā intelekta risinājumu klientu apkalpošanas uzlabošanai 3

 

Foto: Pexels.com

CSDD | 7.augusts 2025 8:38

Sekojot līdzi digitālās pārvaldes tendencēm un, lai palielinātu darba efektivitāti, kā arī optimizētu ikdienas procesus, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) ir ieviesusi mākslīgā intelekta (MI) risinājumu klientu apkalpošanā.

“Mēs uzskatām, ka mākslīgais intelekts var kļūt par ļoti vērtīgu atbalstu mūsu darbiniekiem ikdienas darbā – īpaši transportlīdzekļu reģistrācijas jomā, kur darbiniekiem jāorientējas vairāk kā 2000 datnēs un normatīvajos aktos,” uzsver CSDD valdes locekle Dace Benhena. “Šis risinājums kalpo kā stratēģisks digitālās transformācijas instruments, kas sniedz būtisku ieguldījumu CSDD modernizācijā — veicinot operatīvāku pakalpojumu sniegšanu un kvalitāti, vienlaikus stiprinot sabiedrības uzticību publiskā sektora digitālajiem risinājumiem.”

Svarīgi uzsvērt, ka šāda risinājuma galvenais mērķis nav aizvietot cilvēku, bet gan stiprināt darbinieku kapacitāti un efektivitāti, ļaujot viņiem koncentrēties uz jautājumiem, kuros cilvēka pieredze joprojām ir neaizvietojama. Mākslīgā intelekta risinājums šajā procesā darbojas kā uzticams palīgs, kas veicina ātrāku un pamatotāku lēmumu pieņemšanu.

MI risinājuma izstrādātājs – Latvijas tehnoloģiju uzņēmuma "Dots." tehniskais direktors Aigars Jaundālders norāda, ka mērķis bija radīt tehnoloģiju risinājumus, kas sniedz reālu pievienoto vērtību – palīdz uzņēmumiem un valsts kapitālsabiedrībām strādāt efektīvāk, izmantot resursus gudrāk un ātrāk sasniegt savus mērķus. “Mākslīgā intelekta rīki, ko izstrādājam, ir kā praktiski palīgi ikdienā – tie atvieglo sarežģītus procesus, samazina administratīvo slogu un dod iespēju koncentrēties uz stratēģiski svarīgākajām lietām. Mums ir gandarījums, ka varam sniegt savu ieguldījumu CSDD digitālajā attīstībā un kopīgiem spēkiem virzīties uz modernāku un efektīvāku publiskā sektora pārvaldību.”

Izstrādātais MI risinājums nodrošina dažādu dokumentu formātu – tostarp HTML, PDF, Word, prezentāciju un attēlu – apstrādi, kā arī tas spēj analizēt skenētus dokumentus, izmantojot optiskās rakstzīmju atpazīšanas (OCR) tehnoloģiju. Vienlaikus virtuālais asistents sniedz īsas un mērķtiecīgas atbildes ar iespēju iegūt paplašinātu informāciju pēc vajadzības.

 
Visi komentāri
 
BMW 7.augusts 2025 9:25
4 0 Atbildēt

Tad jau sanāk, ka saruna ar dzīvu cilvēku kļūs par ekskluzīvu maksas pakalpojumu?

Sergejs 7.augusts 2025 13:37
3 0 Atbildēt

Izlasiju: "klientu apKAROšanas"😁

Kanibaals 7.augusts 2025 20:40
3 0 Atbildēt

>kā arī tas spēj analizēt skenētus dokumentus, izmantojot optiskās rakstzīmju atpazīšanas (OCR) tehnoloģiju.

Jā, jā zinu tos MI. Ja burtu neatpazīst, tad sadzejos brīnumu lietas. Nekāds MI joprojām nepastāv, tāpēc šo rīku izmantošana par maksu ir naudas izmešana. Šādi čatboti jau pastāv kopš pagājušā gadsimta, tas nav nekas jauns, tik tagad labāk izliekās par dzīvu cilvēku.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gribi braukt “pa lēto” – izvēlies Dacia 15

Vācijas automobiļu kluba ADAC aprēķini liecina, ka izmaksu ziņā neviena cita marka nespēj sacensties ar Dacia, turklāt savu pārākumu tā pierāda visās automobiļu klasēs, kur tā pārstāvēta. Lasīt vairāk

 

Tas bija pēdējais – Volkswagen Drēzdenes rūpnīca izlaiž pēdējo eksemplāru

Šonedēļ Drēzdenes Caurspīdīgajā rūpnīcā (Gläserne manufaktur) noslēdzās vesels laikmets. No konveijera noripoja pēdējais automobilis – sarkans VW ID.3 GTX, kas kļuva par simbolisku robežšķirtni rūpnīcas vēsturē. Lasīt vairāk

 

Jaunais BMW iX3 spēs nobraukt vairāk par 800 km(+ VIDEO) 1

Tikai pāris mēnešus pēc oficiālās pirmizrādes mobilitātes izstādē Minhenē arī Rīgā tika izrādīts jaunās paaudzes elektromobilis BMW iX3. Tas radīts uz jaunās Neue Klasse jeb jaunā klase platformas, un ir pirmais sērijveida modelis, kas pārstāv BMW jauno dizaina valodu. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti