Visi komentāri - Kvēpu filtru bezmaksas pārbaudes – rinda līdz stundai, puse auto neatbilst prasībām

Kvēpu filtru bezmaksas pārbaudes – rinda līdz stundai, puse auto neatbilst prasībām 39

 

Foto: Publicitātes attēls

UP PR | 12.septembris 2025 10:14

Bezmaksas kvēpu filtru pārbaudēs sabiedrības interese bija lielāka nekā gaidīts – cilvēki sāka ierasties jau stundu pirms sākuma, un rindā nācās pavadīt apmēram stundu. Pārbaudītas tika 160 automašīnas, taču rezultāti parādīja, ka puse no spēkratiem neatbilst jaunajām prasībām un šobrīd tehnisko apskati tie neizietu.

Atsaucība pārsteidza

“Godīgi sakot, nebijām gaidījuši tik lielu interesi – cilvēki ieradās jau stundu pirms sākuma un pacietīgi gaidīja rindā. Daudzi vairākkārt jautāja, vai līdz vakaram paspēs tikt pie pārbaudes. Tas skaidri parāda, ka tēma autovadītājiem ir ļoti aktuāla un viņiem trūkst informācijas par kvēpu filtru problēmām,” stāsta Ivars Klints, Inter Cars Latvija B2C segmenta vadītājs un Motointegrator.lv projekta attīstītājs.

Viņš atzīst, ka atsaucība patiesībā pārsniedza visas prognozes – pasākuma laikā nācās atteikt pārbaudi vairāk nekā 20 automašīnām, jo nebija iespējams fiziski apkalpot visus interesentus. “Tas, ka cilvēki bija gatavi gaidīt vairāk nekā stundu tikai, lai saņemtu pārbaudi un konsultāciju, parāda – šis jautājums satrauc ļoti daudzus. Interese bija tik liela, ka jau tagad varu apsolīt – šādus pasākumus noteikti atkārtosim, lai sniegtu iespēju ikvienam, kurš šoreiz nepaspēja.”

Puse auto – ar neatbilstošiem rādījumiem

No pārbaudītajām 160 automašīnām ceturtā daļa bija vecāka par 2013. gadu, uz kurām jaunie noteikumi vēl neattiecas. Tomēr rezultāti parādīja satraucošu ainu – puse no visām pārbaudītajām automašīnām, precīzāk, 78 auto, neatbilst prasībām, jo kvēpu filtra rādījumi pārsniedza pieļauto normu vairāk nekā četras reizes.

“Tas ir skarbs signāls – ja šie auto šodien dotos uz tehnisko apskati, tie vienkārši neizietu pārbaudi. Un runa nav tikai par papīriem vai sodiem – tas nozīmē arī, ka šie transportlīdzekļi ikdienā rada daudz lielāku piesārņojumu nekā pieļauts,” uzsver Ivars Klints. Viņš piebilst – šie rezultāti parāda, ka problēma ir plašāka, nekā līdz šim domāts, un daudzi autovadītāji par to nemaz nenojauš, līdz nonāk pie pārbaudes.

Neziņa par noteikumiem un uzturēšanu

Pasākums izgaismoja arī citu problēmu – zināšanu trūkumu. Daudzi autovadītāji nemaz nezināja, ka jaunās prasības attiecas tikai uz automašīnām, kas jaunākas par 2013. gadu. Lielākā daļa bija pārsteigti arī par to, kas jādara tālāk, ja auto tehnisko apskati nevar iziet. “Vairumam klientu nācās skaidrot pamata lietas – kādi ir iespējamie bojājumu cēloņi, kāpēc filtri aizaug un ko darīt, lai to dzīvi paildzinātu,” piebilst Klints.

Eksperti: problēma ir braukšanas paradumos

“Būtiskākā problēma – dīzeļauto bieži tiek izmantoti īsiem pilsētas braucieniem, lai gan tie nav tam paredzēti,” skaidro VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcijas” Tehniskā departamenta Tehniskās apskates uzraudzības daļas vadītājs Ainārs Āboliņš.

Viņš uzsver, ka šādos apstākļos automašīnas datorsistēma nespēj veikt filtra reģenerāciju jeb izdedzināšanu, līdz ar to filtrs aizaug daudz ātrāk. “Cilvēkiem jāsaprot, ka dīzelis nav universāls risinājums – pilsētā tas kļūst par dārgu problēmu.”

Nomaiņa nav risinājums

Speciālisti uzsver – kvēpu filtra nomaiņa pati par sevi nav risinājums. Ja netiek atrisināts iemesls, kāpēc filtrs bojājas, tad arī jaunais kalpos īsu brīdi. “Nav nozīmes, vai iegādājaties oriģinālo vai alternatīvo filtru – ja cēlonis paliek, arī jaunais filtrs drīz vien būs bojāts,” skaidro Ivars Klints.

Viņš piebilst, ka problēma bieži slēpjas autovadītāju paradumos vai paša auto tehniskajā stāvoklī. Piemēram, dīzeļdzinēji nav paredzēti tikai īsiem pārbraucieniem pilsētā, savukārt reģenerācijas process – automātiska filtra izdedzināšana – daudziem ir pilnīga nezināma parādība. Tāpēc pirms maiņas būtiski ir noskaidrot, kas tieši bojā filtru, un tikai tad domāt par nomaiņu.

Jaunās prasības un pārejas periods

CSDD jau ir informējusi, ka jaunā atgāzu pārbaudes metode ir spēkā no 2025. gada 1. janvāra un attiecās uz vieglajām automašīnām līdz 3,5 tonnām, kas pirmreizēji reģistrētas pēc 2013. gada 1. janvāra. 2025. gadā noteikts pārejas periods – ja tiks konstatēta pārsniegta cieto daļiņu koncentrācija, defekts būs jānovērš līdz nākamajai apskatei. Sākot ar 2026. gadu, tas būs jāsakārto viena mēneša laikā.

 

 
Visi komentāri
 
0pis 12.septembris 2025 10:57
0 0 Atbildēt

Jaunajiem klientiem DPF tīrīšana par puscenu, jaunajiem pēc apmeklējuma skaita, nevis gados jauniem.

Csds 12.septembris 2025 15:40
6 1 Atbildēt

Būs jauns pakalpojums - izīre DPF uz tehnisko apskati.

Neticās, ka cilvēki atteiksies no dīzeļiem tik viegli.

Un vēl kas ir apsurds ka šādi noteikumi būs iespējams tikai bagātākajās eisopas valstīs beļģija, vācija nīderlande un šveice. Un pie mums.

Cilvēki kas to ir izdomājuši brauc no budžeta apmaksātām mašīnām un nejēdz cik maksā auto un degviela.

un protams ka ar dienesta auto brauc uz majam, pavadzimes rakstot ka to nobrauc prieks darba.

Idiotisms, uzlikt stingrākās izmešu prasības vienā no nabadzīgākajām eiropas valstīm.

0pis 12.septembris 2025 17:46
2 1 Atbildēt

Nu, bet no otras puses ja nav naudas labiem auto, tad būs jāmaksā dakteriem un kapračiem. Nav jau pareizi, ka Melnie Rodžeri kūpinās, vismaz ne pilsētās.

Kanibaals 12.septembris 2025 21:28
2 0 Atbildēt

>Neticās, ka cilvēki atteiksies no dīzeļiem tik viegli.

Norvēģija pamācīs kā piespiests atteikties. Uzliks nodokli un atmetīs savus netikumus.

srt 12.septembris 2025 11:03
0 0 Atbildēt

Kur problēma aizbraukt uz Biķerniekiem un iztīrīt to filtru? Pie reizes varbūt iemācīsies gāzi grīdā iespiest.

Sergejs 12.septembris 2025 11:14
7 0 Atbildēt

Kad ir aizlaists tad 'biķirniekos vienīgi sakausēt var. Kā ja rakstā teikts cilvēkam jāsaprot ko viņš pērk un kā ekspluatē, bet lielākai daļai galva ir domāta ēšanai un tik viena doma par auto tur cirkulē: dīzels ir ekakonomisks...

imzz 12.septembris 2025 12:01
2 0 Atbildēt

Nu, ņemot LV ortrreizējā tirgus pārbāztību ar dīzeļiem, dīzeli var gluži nejauši nopirkt cilvēks, kurš nemaz par ekonomiju īpaši neuztraucas, bet viņam piemērots auto, visticamāk, būs ar dīzeli "pēc noklusēšanas, jo tādu ir vairums "tautas auto.

Jūrmalnieks 12.septembris 2025 12:31
6 5 Atbildēt

Maksimums 'dīzelis' no 2014g kas būs ar Euro6 izmešu sertifikaciju un vēl visiem aktīvi strādajošiem izmešu filtriem un sistēmām(ja vien pats glupa neesi izgriezis un izkodejis) galīgi nav deļ kā pasaule mirst.

Tikmēr uz ceļa īpaši Latvijā ir jēl daduz 1995-2010g reāli smerdeļi, kur viss ir beidzies, izgriezts lai 'nečakarē prātu' un kūpina uz nebēdu jo redz mūsejie ir nespējīgi tādus diagnosticēt, lai tieši VECAJIEM smerdeļiem, liktu papildu nodokli, veicinot pāriet uz ko jaunāku un dabai draudzīgāku.

Tāpēc vnk kārtīgi fukās ārā 'Euro6' dīzelistus, sakot ka TU esi tas sliktais cīlvēks kas brauc ar 5..8..10gv dīzeli.

 A un vēl lūdzu- tāpēc vēl būs papildu nodoklītis!

🙈🙉 Nemaz nav ačgārna sistēma!

Vispār uzskatu, ka atkarīgs no auto Euro klasifikācijas gan Bendzīn auto, gan dīzeļauto vnk būtu nepieciešams papildus 'dabas' nodoklis:

Euro 6: 0€(pagaidam, līdz Euro 7 stāsies spēkā)

Euro 5: 100€

Euro 4: 200€

Euro 3: 400€

Euro 2: 600€

Euro 1: 800€

Nodokļa izņēmums būtu 'VS' statusa auto un visām tām grupām kam jau ir 100% nodokļu atlaide.

(Šī nodokļu atlaide darbojas TIKAI VIENAM AUTO, tāpēc NĒĒ, nebūs pēksņi pus latvija 2.gr. invalīdi ar reģistrētiem 50auto uz sevis!  Nē nu teorētiski var jau būt, bet tikai vienam auto var piešķirt šo nodokļa atvieglojumu!) 😉

Ābols 12.septembris 2025 12:07
2 0 Atbildēt

Tatad, ko no šī var secināt?!???

 Ka NO 1.OKT.  LĪDZ 31.DEC BŪTU JĀTAISA ŠĀDAS 'AKCIJAS' KATRU NEDĒĻU, PA VISU LATVIJU!

Lai autovadītāji(un kā redzams tādu IR daduz) varētu iepriekš pārbaudīt un ja ir filtru defekts, ka skati neiziet, tad zināt ātrāk un TO NOVĒRST pirms csdd skates.

😉 Bet īstenībā 'viņiem' tas nep.š un tieši grib lai pēc iespējas vairāk auto šajā jaunajā parbaudē izgāžas ar divnieciņu, jo tad būs papildus piķis no atkartotajām parbaudēm!

 Ko pēctam varēs sev izmaksat premijā par labi padarīto darba veikumu jo būs uzstādīts rekordpeļņas gads.👌

Loh_kultivators 12.septembris 2025 12:45
5 0 Atbildēt

TO, ka viņa hlamam ir izplūdes sist;emas vai ekakoloģijas defekts- nu tas NAV iespējams,ka pats īpašnieks to "nezinātu".Viņš ĻOTI LABI to zin, turklāt APZINĀTI turpina ar tādu braukt.Jo glumie Cssd demagogi līdz šim pat brīdim nav iemanījušies šos te (kaut vai iesākumama APZINĀTI TĪŠI īzrūnītos..) hlamus reāli izņemt no aprites.

Pie viena (vēēēlams!) vēl uzlikt reālu sodu šiem tīši/apzinātajiem "gudriniekiem".

Paskat kas notiek- nu praktiski nav tāda izbrauciena,kura laikā tu nenovērotu kādu šādu reāli kūpošu eksemplāru.

Vēl "cita" lieta par smadzeņ p/šānu- nabagu tu vari jāāt cik gribi, tāpat no viņa neko dižu neizjāāsi.Jājāāj it tieši tie "daudzmaz" pirktspējīgie. Tieši uz viņu smadzenēm ir maximāli jāspiež.Jāappelē pie viņu godaprāta un nemitīgi jākultivē viņos tā dēvēto Vainas sajūtu.

Lohs_912 12.septembris 2025 12:32
6 0 Atbildēt

Krietna daļa to "jaun iegādājamo" dd tiek iegādāti JAU ar reāliem bojājumiem.Krietnai daļai to "iegādātāju" NAV sajēgas par šo motoru ekspohtācijas un remontēšanas īpatnībām.

Tā vietā, lai tiem lohiem "mācītu" pareizas manieres tehnikas uzturēšanā un mudinātu "braukt/ilgi" ar vienu un to pašu kārtībā uzturētu tr.līdzekli, visur tiek popularizēta "savlaicīgas atbrīvošanās" glumā teorija.

Liekulībai un demagoģijai un prastai apjāāšanai  nav robežu un ar TO nodarbojas arī paši "jauno" hlamu dīleri,nerunājot par dažādiem beidzamlaikā te nemērā saaugušajiem "ņem/brauc" žuļikplačiem.

Kas nozīmē TO, ka tas hlams neglābjami tiks kādam mazākjēdzošam loham vienkārši "iesmērēts".Par ko viņš tērēs savu naudu un nervus un beigu beigās to suudu pārdos kādam vēl lielākam loham.Tādējādi tas tāpat jau paliek gan "apritē", gan arī ar katru nākamo saimnieku (LOhu) nokļūst arvien sliktākā tehniskajā stāvoklī. Lieliski!

Jebal 12.septembris 2025 12:41
0 0 Atbildēt

Beidzot tos hlamus vāks nost no ceļiem.

Nju 12.septembris 2025 13:23
20 2 Atbildēt

Hlamus neviens nost nevāks, tie tev turpinās braukt, kūpēt un smirdēt, bet gan čakarēs prātu un papildus iekasēs no 'Euro 6' dīzeļu īpašniekiem, jo redz daļiņas parsniedz mērvienību, tas nekas ka tāds kūpošs 2005 vai 1995 gada hlams esošajai vērtībai x10 daļiņas spļauj āra, ik katru kilometru. 😂👌 Nē nē.. tie lai braukā, bet TEVI kas brauc ar 2018/20g 'euro 6' ņemsim nost no trases!

Sawron 12.septembris 2025 14:42
5 3 Atbildēt

--> nju Neesi aizdomājies, kpc tieši no 13 gada un uz augšu? Ja draudzētos ar i.netu, tad uzzinātu, ka līdz 13gadam, cietās daļiņas bija rupjākas, un nevarēja nokļūt līdz plaušām, kurpretī vairumam pēc 13, tās ir tik smalkas, ka var nosēsties uz tām un var noraut vēžus vai citas draņķības. Saprotams, ka runa par pilsētvidi. Ja kūpošs 95 gada hlams, vai 20 gada TDCI aizbrauks garām pa lauku ceļu, nekas nevienam nenotiks...

0pis 12.septembris 2025 17:48
3 0 Atbildēt

Vai tad veciem auto motors raži tikai rupjās daļiņas un smalkās - nemaz? Paskaidro, ko biji domājis.

Sawron 12.septembris 2025 17:52
0 2 Atbildēt

Paskaidrot? tev? bezcerīgi! tev paurī tikai rupjā skaidu frakcija!

W12 12.septembris 2025 12:42
6 0 Atbildēt

Principā šeit mēs redzam sekas tam, kādi auto tiek ievesti Latvijā. Galvenā problēma ir notītie odometru rādījumi. Pēc idejas normāli ekspluatēts un regulāri kopts dīzelis bez problēmām ar oriģinālo DPF filtru var nobraukt turpat 300 000...350 000 km. Acīmredzami otrreizējā tirgū figurē 10-gadīgi auto ar nobraukumu 150 000...200 000 km. Protams, ir arī izņēmumi. Piemēram, pavisam nesen pārdevu savu 12-gadīgo dīzeļauto ar oriģinālo noskrējienu 132000 km (auto tika pasūtīts un pirkts jauns pie viena no vietējiem dīleriem).

Krotow 12.septembris 2025 20:32
0 0 Atbildēt

Ne jau Latvijā vien ar dīzeli braukā pa pilsētu 10km turp un atpakaļ.

0pis 14.septembris 2025 16:40
1 0 Atbildēt

Nu tie, kas braukā tādā režīmā, pēctam nonāk LV un laimīgais pircējs drīz uzzin par Mazlietota Dīzeļa No Labām Rokām tumšo pusi.

Loh_kultivators 12.septembris 2025 12:54
3 0 Atbildēt

Kāpēc viņi tur tagad tik satraukti pulcējas uz to pārbaudi- nu tāpēc, ka tā problēma ir reāli MASSveidīga! Viss līdzšinējais Cssd "uzraugu darbs" ir bijis reāli podā nolaižams- izsmiekls un klaja demagoģija, vienkārši "dabības redzamības" simullācija.Nav jau nekāds brīnums- ka pats Pr-nieks jau nolaidies līdz tam, ka "Zjebrā" reklamē papildlukturus.Par kuru esamību viņš pats vēsturiski vēl līdz pat neilgam laikam jāāja tā, ka nabaga lohiem spalvas puttēja.

Vēl papildu jautāJums- KUR tie "neatbilstošo" hlamu īpašnieki tagad tos liks? Uttilizēs/pilnībā vai godprātīgi remontēs,vienkārši lai pārdotu?? Tak nesmīdiniet cilvēķus. Kāpēc jorojām nav pieņemti kādi (loģiski!) noteikumi par bojātu trsnportlīdzekļu tālākpārdošanu?

Sergejs 12.septembris 2025 13:24
3 0 Atbildēt

Sakarā ar to ka godprātīgs remonts izmaksās 1-5 tā sprāgoņa vērtību tad vai nu uz laimi ar 2-3 reizi izies tehnisko (kā tie aparāti skaita daļiņas ir jau gana sižetu) vai nu uz apskati ieliks ķtr/poļu vienreizlietojamu DPF filtru (par šiem izstrādājumiem pie MODS var atrast raksturojumu un komentārus) un ielejot Neste MY degvielu to pārbaudi izies, turpinot kūpināt līdz nākamai apskatei. Uz šrotu varbūt aizbrauks 0.00099% no tiem.

 Kāpēc visvairāk tieksme jāt puslīdz normalu auto īpašniekus tu gana pareizi aprakstiji, piekrītu

anonimikis 12.septembris 2025 14:00
0 0 Atbildēt

Pareizāk būtu neliegt šiem skati, bet uzlikt ierobežojumus. Visu valstpilsētu centros jānosaka zemas emisijas zonas, kurās ar auto zem EURO 5 vai ar tādu dirseli, kurš neiztur šito testu, iebraukt aizliegts. Visur citur braukā brīvi.

Reāli 12.septembris 2025 14:39
2 0 Atbildēt

ir tā, ka tajos "valstsPislētu centros" apgrozās kādi 0,000x*uj% no tiem "reāli kūpošajiem".Tā ir pa lielam klaja demagoģija, kura ĪSTENĪBĀ ir vērsta uz to, lai (aizkadrā un pa burzmu) atrastu "iemeslu" iekassēt tieši no normālajiem vai pat pajauno mašīnu īpašniekiem.Kuri būtu gatavi maksāt, un kuriem tur tajā centrā ikdienā ko "vajag".

Nabagu tu praktiski neiespaidosi ne ar ko- viņš brauks kaut vispār bez izpūtēja un sliktākajā gadījumā reizi/gadā iekļūs kādā "vienreizējajā ākcijā".Turpretim no visādiem plašā skaitā pārstāvētajiem maksātspējīgajiem un "sirdsapziņu cienošajiem" ir bezgalīgas iespējas noslaukt.

Loh_kultivators 12.septembris 2025 14:32
1 0 Atbildēt

MY degvielu ne kurš katrs "atļausies" ieliet pat pārdesmit litr uz skati.To poļu vienreiz lietojamo arī ne visiem auto atradīsi,turklāt tas maksā naudu.Rēkini kā gribi- visi rēkina katru kapeiku un vairums kūpošo vienalga turpinās "piedalīties satiksmē".NAV reālas iespējas tos "izslēgt no aprites" un nav pat reālas ieinteresētības to izdarīt.Katrs apritē esošais lohs nes Cssd iestādei peļnu.

Cssd sludina, ka viņi tagad spējot noteikt "kvēpufiltra neesamību"- kas pa lielam ir demagoģija.To, ka pie attiecīgi labas motora/sprauslu/degvielas/programmējuma kombinācijas joprojām "var iziet" arī ar NEesošu dpf - nu to viņiem nav drosmes atzīt.

Vai ir gluži "likumīgi" vispār mērīt pacmitgadu vecu hlamu ar 2026g tehnoloģjām- nu tas vispār būtu advokātu, PTACu un/vai cilvēktiesību prokuroru kompetencē.Kā lai nebūtu- jebkurš "normālais" autobraucējs vispirms balsotu/Par tieši apzināto un nekaunīgo izslēgšanu no aprites.Diemzēl,tāda prasta loh-demagoģia pret tiem neiedarbojas.

Pļurkt 12.septembris 2025 18:45
0 3 Atbildēt

Dunduku gudrās runas!

Nav Latvānijā autobāņu, kur vismaz vienu reizi mēnesī varētu atvilkt gandrīz ar maksimāli iespējamo ātrumu un galvenais jaudu vismaz 20 - 30 min, lai iztīrītu filtru!

W12 12.septembris 2025 19:47
2 0 Atbildēt

Nu un kas tev liedz,piemēram, aizvilkt no Rīgas līdz Jelgavai vai no Rīgas līdz Ogrei? Dzinējam būs normāla darba temperatūra. Iztīrīsies tev tas DPF filtrs. Vai tad jāmāca kā jāpārslēdz pārnesumi, lai dabūtu dzinējam augstākus apgriezienus pie noteikta ātruma😀

Pļurkt 12.septembris 2025 19:55
0 0 Atbildēt

Lasīt iemācies!

Kanibaals 12.septembris 2025 21:29
0 0 Atbildēt

Nejēga Pļurkt pat nezina kā notiek DPF izdedzināšana braukšanas laikā, un nē tam nevajag atvilkt, bet spēt uzturēt nemainīgu ātrumu.

Pļurkt 13.septembris 2025 8:13
1 1 Atbildēt

Pļurkt

12.septembris 2025 18:45

Dunduku gudrās runas!

+++

Ļurinot ar 1500 - 2000 min-1 dzinēja apgriezieniem nav iespējams neko uzkarsēt un izdedzināt!

Kanibaals 9.decembris 2025 15:37
0 0 Atbildēt

Dunduk, ne jau tā notiek izdedzināšana. Uzkarsē iesmidzinot vairāk degvielas. Kur var būt tāds nejēga.

Krotow 12.septembris 2025 20:34
0 0 Atbildēt

Ieliec otrajā robā un dedzini.

Pļurkt 13.septembris 2025 8:15
0 0 Atbildēt

Lieli apgriezieni bez dūmgāžu augstas temperatūras neko nedod!! Pēdējo rada liela jauda, kuras 2. robā NAV!

0pis 14.septembris 2025 16:43
0 0 Atbildēt

Atgāzu temp atkarīga no dzinēja apgriezieniem, nevis cik jaudas tiek caur ātrumkārbu novadīts uz riteņiem. Ātrumkārba nekādi neietekmē atgāzu temp.

Pļurkt 15.septembris 2025 7:16
0 0 Atbildēt

Jēziņ kas par dunduku!!!

Kanibaals 12.septembris 2025 21:27
2 0 Atbildēt

Dīzelistu problēmas

Uz šrotu tos smerdeļus.

Pļurkt 13.septembris 2025 8:16
1 2 Atbildēt

Tās ir Latvānijas radītās problēmas dīzeļiem, nevis dīzeļu problēmas!

Kanibaals 15.septembris 2025 2:26
0 0 Atbildēt

Nē dīzeļi smird it visur.

Maisiņš_aizvaig 13.septembris 2025 13:26
3 0 Atbildēt

Rezummējot augstāk izklāstīto un piesummējot virsraksta 3šajā 3šdaļā minēto "faktu" (vai fakta interpretāciju- ka PUSE AUTO NEATBILST) , uzprasās loģisks secinājums.Ar ko tad līdz šim nodarbojās tā dēvētā CSDDTA pārVALDE.

Konkrēti,kā tad viņi organizēja transportlīdzekļu "pārbaudi", ja reiz PUSE transportlīdzekļu NEatbilst.Kā tā gadījās, ka šādiem transsporta līdzekļiem tika izsniegta "atļauja piedalīties".

Par šo būtu visai noderīgi aptaujāt tur to valdošo valdes Locekli, kurš no pamatdarba brīvajā laikā visu beidzamo (finansu) gadu aktīvi nodarbojas ar led papildlukturu reklamēšanu Valsts televīzijā. Vai viņš tiešām ira Neaizvietojams (Nemirstīgs), vai kā. Jeb ko.Vai neko. Jā.

Merikurrats 15.septembris 2025 12:19
0 0 Atbildēt

Izeja no situācijas -Apskatei strādājošš oriģinālaias DPF, pārbraucot mājās maiņa uz lēto ķīnieti vai tukšu bunduli pie nosacījuma,ka vadības bloks uzlabots.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gribi braukt “pa lēto” – izvēlies Dacia 13

Vācijas automobiļu kluba ADAC aprēķini liecina, ka izmaksu ziņā neviena cita marka nespēj sacensties ar Dacia, turklāt savu pārākumu tā pierāda visās automobiļu klasēs, kur tā pārstāvēta. Lasīt vairāk

 

Tas bija pēdējais – Volkswagen Drēzdenes rūpnīca izlaiž pēdējo eksemplāru

Šonedēļ Drēzdenes Caurspīdīgajā rūpnīcā (Gläserne manufaktur) noslēdzās vesels laikmets. No konveijera noripoja pēdējais automobilis – sarkans VW ID.3 GTX, kas kļuva par simbolisku robežšķirtni rūpnīcas vēsturē. Lasīt vairāk

 

Jaunais BMW iX3 spēs nobraukt vairāk par 800 km(+ VIDEO) 1

Tikai pāris mēnešus pēc oficiālās pirmizrādes mobilitātes izstādē Minhenē arī Rīgā tika izrādīts jaunās paaudzes elektromobilis BMW iX3. Tas radīts uz jaunās Neue Klasse jeb jaunā klase platformas, un ir pirmais sērijveida modelis, kas pārstāv BMW jauno dizaina valodu. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti