"Ford F-150 Raptor" – vieglāks, bez V8, taču jaudīgāks (+ foto) - iAuto

"Ford F-150 Raptor" – vieglāks, bez V8, taču jaudīgāks (+ foto) 10

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 15.janvāris 2015 8:14

Detroitas motoršovā pirmizrādi piedzīvo jaunās paaudzes "Ford F-150 Raptor" – pikapu saimes flagmanis, kas pie pircējiem dosies 2016.gada rudenī.

Foto: Publicitātes foto

Salīdzinot ar savu priekšteci, jaunais modelis ieguvis virkni būtisku pārmaiņu: pirmkārt,  pamatam tagad tiek izmantots alumīnija leģējums, kas ļāvis samazināt pikapa kopējo svaru par vairāk nekā 200 kg, bet 6,2 litru 411 ZS jaudīgā V8 motora vietā iebūvēts vieglāks, ekonomiskāks un jaudīgāks sešcilindru EcoBoost saimes agregāts ar ar 3,5 litru tilpumu. 

Foto: Publicitātes foto

Ražotājs neatklāj dzinēja tehniskos parametrus, taču uzsver, ka tas būs jaudīgāks nekā V8 un strādās kombinācijā ar jaunu 10-pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Foto: Publicitātes foto

"Raptor" ir par 15 cm platāks nekā F-150 standarta modelis, tādēļ ir stabilāks un vairāk piemērots sarežģītāka profila apvidum vai citiem transportlīdzekļiem neizbraucamu ceļu mērošanai.

Foto: Publicitātes foto

Pikapa arsenālā ir "Terrain Management System," kas atkarībā no braukšanas apstākļiem un ceļa seguma ļauj izvēlēties piemērotāko režīmu, kas allaž centīsies uzturēt optimālu riteņu saķeri, bet vēl drošāk "Raptor" īpašnieks varēs justies,  ja no opciju saraksta izvēlēsies "Torsen" priekšējās ass bloķējošo diferenciāli, kas noderēs tad, ja izslīdēt sāks kāds no priekšējās ass riteņiem.

Foto: Publicitātes foto

No kopumā sešiem braukšanas režīmiem atzīmēsim iestatījumu "Baja," kas paredzēts pikapa spēju pārbaudīšanai tuksnesī lielos ātrumos, kā arī režīmu "Rock," kas palīdzēs lēnā tempā uzveikt ārkārtīgi nelīdzenas vai ar lieliem akmeņiem noklātus posmus.

"Ford F-150 (līdz šim – "SVT Raptor") Raptor" "Ford" modeļu piedāvājumā tika uzņemts 2009.gadā.

Foto: Publicitātes foto

 
10 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
anonimikis 15.janvāris 2015 14:40
8 3 Atbildēt

iebūvēts vieglāks, ekonomiskāks un jaudīgāks dzinējs un auto no tā zūd jēga? pats ar žiguli braukā?

LMT 15.janvāris 2015 9:21
7 7 Atbildēt

Šim vāģim zūd jēga, ja nav V8.

anonimikis 15.janvāris 2015 9:14
6 4 Atbildēt

Rekur arī iemesls naftas cenu kritumam. Pat amerikāņi ir nākuši pie prāta un atsakās no V8 un līdzīgiem bezjēdzīgi atmosfēru sildošiem draņķiem.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnas tirgus septembrī - Tesla izraujas priekšgalā

2025. gada septembrī Ķīnas tirgū lielākais pieprasījums bijis pēc Tesla Model Y, kam priekšroku devuši andrīz 60 000 pircēju. Lasīt vairāk

 

Elektromobiļi riepas "apēd" ātrāk nekā degvielas automašīnas (+ VIDEO) 9

Ar Goodyear palīdzību esam uzzinājuši, ka piektdaļa Latvijas autobraucēju joprojām izvēlas radzes, bet mīkstās jeb Ziemeļvalstu tipa riepas pamazām “apēd” cieto un ātro Eiropas riepu daļu - galvenokārt tāpēc, ka nu jau ir tikpat ātras, un nodilst apmēram vienādi. Bet kā riepas iztur elektriskus un elektrifcētus auto? Lasīt vairāk

 

Vēl viens Ķīnas autoražotājs ienāks Latvijas tirgū - "Chery" 24

Chery ir Ķīnas automobiļu ražotājs, valsts uzņēmums, kas dibināts 1997. gadā un atrodas Vuhu pilsētā, Ķīnas Anhui provincē. Tas ir viens no lielākajiem Ķīnas autoeksportētājiem un ir pazīstams ar savu pieaugošo klātbūtni starptautiskajos tirgos. Lasīt vairāk

 

LRTK: Ceļu satiksmes likuma grozījumos nav risinājuma ārvalstu vadītāja apliecību pārbaudei 4

Satiksmes ministrijas (SM) rosinātie grozījumi Ceļu satiksmes likumā par stingrāku vecuma pārbaudi, vadītāja apliecības esamību un alkohola vai citu apreibinošu vielu testu koplietošanas transportlīdzekļu izmantošanai nerisina jautājumu par ārvalstu vadītāja apliecību pārbaudi, teikts Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) valdes priekšsēdētāja Jāņa Endziņa vēstulē Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti