Visi komentāri - "BMW" ir Eiropas visvairāk kārotais lietotais auto

"BMW" ir Eiropas visvairāk kārotais lietotais auto 9

 

BMW Foto: iAuto.lv

iAuto | 26.janvāris 2015 11:53

Apkopojot 2014.gada rezultātus, viens no Eiropas lielākajiem interneta lietoto automobiļu tirdzniecības portāliem "Autoscout24" secinājis, ka jau septīto gadu pēc kārtas visvairāk meklētākais lietotais auto ir "BMW" 3.sērija.

Pēc "Autoscout24" datiem, 5,2 procenti autobiržas lietotāju meklējuši vidēji 17 770 eiro vērto "BMW." Otrajā vietā ar 4,7 procentiem meklējumu ir "VW Golf," bet tālākajās vietās ierindojusies "BMW" 5.sērija, "Audi A4" un "Mercedes" C-klase.

Arī automarku vērtējumā visbiežāk izvēlētais zīmols izrādījies "BMW" – 14,7 procenti. Otro vietu ieņem "Volkswagen" (12,1%), kam seko "Mercedes" (11,7%), "Audi" (11,6%) un "Opel" (4,1%).

"Autoscout24" apkopojis arī sīkāku informāciju, piemēram, meklētākās krāsas. Izrādās, ka lietoto automobiļu pircēji labprātāk izvēlas tumšus toņus: visbiežāk melnu (28,3%), pelēku (15,9%) vai sudrabotu (13%).

BMW Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
LMT 26.janvāris 2015 12:41
0 0 Atbildēt

Kur Dacītes un Urālvāģi?

iAutolv 26.janvāris 2015 13:13
0 0 Atbildēt

desmitniekā bija D

3ton 26.janvāris 2015 17:50
0 0 Atbildēt

veselība=Iespējas/Iegribas

hugo 26.janvāris 2015 18:20
4 4 Atbildēt

Ja jau lietoti auto, tad ari lietotas apenes!

anonimikis 26.janvāris 2015 23:10
5 0 Atbildēt

pie bembistiem ir visvairāk novērots fetišs regulāri ielūrēt interneta sludinājumu lapās kādus tad bemberus un par kādām cenām var nopirkt. lai gan pirkt neko netaisās, bet lien katru nedēļu.

kasinsh79 27.janvāris 2015 9:39
7 2 Atbildēt

Vēl tikai gribēju piebilst, manā pieredzē, kad kādreiz vispār nācās tirgot kādu BMW, tie bija stresainākie momenti, kādi vispār iedomājami. Reāli - pārsvarā nāca tirliņi, kuriem visticamāk nebija naudas neko pirkt, taču vēlmes un ambīcijas - lielākās iespējamās :D Piemēram, iedod tādam potenciālam interesentam notestēt auto braucienā, bet kāds iedomājas, ka testa brauciens = 170km/h pa Rīgas apvedceļu :O

Vai arī izteikti tiek akcentēts auto mega nobraukums (ap 200tkm), jo reklāmā, redziet, esot mazākiem noskrējieniem :D

Viens kronis visam bija situācija, kad potenciālais pircējs paziņoja (pēc testa brauciena), ka jā, pērkot, taču tiesību viņam vēl neesot. Apbrīnas vērti tie vidēji svērtie BMW pircēji :)

Utt., tā var turpināt ilgi. Protams, Latvijā tas viss ir citādāk nekā Vācijā (tur BMW pērk zināmu statusu sasniedzis veiksmīgs un inteliģents pircējs), bet tomēr :)

IkdienasViesis 27.janvāris 2015 11:31
2 1 Atbildēt

Būtībā, Latvijā BMW auto reitingus jau pašā 90-to sākumā sagrāva krosenēs un trenuzēnēs tērptie skūtie bandjugas.Viņiem lietoti e-21 un e-30 bembji bija populārākie braucamie. Tolaik viņi varēja braukt nekontrolējami - CP centās izvairīties no jebkām komunikacijām ar tiem. Vienīgais spēks bija zemessargi. Kasd zemessargi veiksmīgi bija vairākus desmitus skūto apšāvuši, processs kļuva kaut cik regulējams. BET, BMW reitingi no tā necēlās. Apstākļu sagadīšanās dēļ , arī mans PIRMAIS ārzemju auto 1993.gadā bija 1982.gada BMW-315,e-21 "mokrij asfalt" krāsā. Bandjugas mani laimīgā kārtā neaiztika, bet brašie zemessargi gan riktīgi izkratīja vairākas reizes - droši vien, ja nebūtu augstas valsts iestādes caurlaide pie loga, būtu vēl dabūjis pa kaklu...Vairākas reizes jau pēc apturēšanas tiku "guldīts uz kapota". Vispār jau tolaik bija jautri. Žēl, ka šodienas jaunā paaudze tik maz zina par to laiku notikumiem un aktivitātēm. Ap 1994.gadu aktivizējās vietējie CP, kas sāka bembjus turēt pie katra stūra. Zemessargu darbība tika pilnībā apturēta. Jāsaka, ka priekš tiem laikiem tas bembīts e-21 ļoti labs auto bija, bet mīļā miera dēļ samainīju to pret Ford granadu, kas bija salīdzinoši neitrālāks auto. Vēlāk gan atkal kļuvu par bembistu - 1996 gadā braucu ar e-28, pēc tam ar e-23 .BMW "tūri" noslēdzu ar e-34, ar kuru nobraucu līdz pat 2006 gadam. Tad jau sākās treknie gadi, varēju paņemt jauno Sonatu. Gadi skrien, viss mainās. BET, 90-to braukt ar jaunu vai pajaunu auto bija ļoti bīstami - bandjugas plnīgi reali uz ielas varēja to auto atņemt. Vienam manam paziņam tajos gados radi ārzemēs bija nopirkuši pilnīgi jaunu volviķi 460.Džeks ar to auto faktiski nekur nevarēja braukt - visu laiku viņam sekoja bandjugas, izteica piedāvājumus auto atdot ar labu...Šodien liksies smieklīgi, bet tas džeks tolaik algoja divus zemessargus ar kalašņikoviem, kuri viņa auto sargāja pa naktīm autostāvvietā. Tas bija 1993.gadā. Arī viena to laiku ministra rīcībā esošo e-34 bembi teju atņēma viņa šoferim - čalim knapi izdevās izbēgt.

Krotow 2.februāris 2015 20:35
2 0 Atbildēt

BMW tiešām ir patīkams braukšanai, taču Austrumeiropā kā bandītu un zīmuļu auto paliks tautas atmiņā līdz aizies paaudzes, kuras piedzīvoja juku laikus 90-tajos pēc PSRS izjukšanas. Kaut gan kā ambiziozu kretīnu auto tas ir pazīstams arī rietumos. Un ne jau auto, bet to iegūt kāro tirliņu dēļ. Tiesa, rietumos tādu tipu ambīcijas ļoti ātri aplauž tur spēkā esošie ceļa satiksmes noteikumi un apdrošinātāji. Tikko pilngadību sasniegušam zīmulim BMW apdrošināšanas gada maksa būs tāda, ka viņs to nepacels, ja vien nebūs ļoti turīgi vecāki, kuriem piedevām ir pie kājas ar ko sīkais nodarbojas.

kasinsh79 3.februāris 2015 9:18
0 0 Atbildēt

Piekrītu! Viens lielisks veids, kā izskaust to padebilo BMW ne-kultūru pie mums - smagi paaugstināt OCTA izmaksas jauniem autovadītājiem, gribot apdrošināt savu BMW. Varbūt tas liktu piedomāt, vai BMW vispār var atļauties (ja nevar atļauties to pienācīgi uzturēt utt.)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnas tirgus septembrī - Tesla izraujas priekšgalā

2025. gada septembrī Ķīnas tirgū lielākais pieprasījums bijis pēc Tesla Model Y, kam priekšroku devuši andrīz 60 000 pircēju. Lasīt vairāk

 

Elektromobiļi riepas "apēd" ātrāk nekā degvielas automašīnas (+ VIDEO) 3

Ar Goodyear palīdzību esam uzzinājuši, ka piektdaļa Latvijas autobraucēju joprojām izvēlas radzes, bet mīkstās jeb Ziemeļvalstu tipa riepas pamazām “apēd” cieto un ātro Eiropas riepu daļu - galvenokārt tāpēc, ka nu jau ir tikpat ātras, un nodilst apmēram vienādi. Bet kā riepas iztur elektriskus un elektrifcētus auto? Lasīt vairāk

 

Vēl viens Ķīnas autoražotājs ienāks Latvijas tirgū - "Chery" 24

Chery ir Ķīnas automobiļu ražotājs, valsts uzņēmums, kas dibināts 1997. gadā un atrodas Vuhu pilsētā, Ķīnas Anhui provincē. Tas ir viens no lielākajiem Ķīnas autoeksportētājiem un ir pazīstams ar savu pieaugošo klātbūtni starptautiskajos tirgos. Lasīt vairāk

 

LRTK: Ceļu satiksmes likuma grozījumos nav risinājuma ārvalstu vadītāja apliecību pārbaudei 4

Satiksmes ministrijas (SM) rosinātie grozījumi Ceļu satiksmes likumā par stingrāku vecuma pārbaudi, vadītāja apliecības esamību un alkohola vai citu apreibinošu vielu testu koplietošanas transportlīdzekļu izmantošanai nerisina jautājumu par ārvalstu vadītāja apliecību pārbaudi, teikts Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) valdes priekšsēdētāja Jāņa Endziņa vēstulē Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti