Kompānija „Chevrolet” prezentējusi „Camaro ZL1”. Tā tradicionāli tiek apzīmēta jaudīgākā un dinamiskākā no sērijveidā izgatavojamajām sportiskās kupejas „Camaro” komplektācijas versijām.
„ZL1” speciālie aerodinamiskie uzlabojumi piešķīruši „Camaro” patiešām dusmīgu izskatu. Automobilis ieguvis atšķirīgas konfigurācijas priekšējo buferi ar stipri pazeminātu „apakšlūpu”, ko papildus izceļ zem tās piestiprinātais splitera širmītis, citādu motora pārsegu, paplatinātas riteņu arkas, lielāku antispārnu uz bagāžnieka vāka, kā arī „Goodyear Eagle F1 Supercar” zemprofīla riepās apautus oriģināla dizaina 20-collīgus riteņu diskus.
Interjerā jaunumu ievērojami mazāk – tik vien kā ar sarkanām šuvēm dekorēti „Recaro” sporta sēdekļi, stūres rats ar saplacinātu apakšdaļu un nedaudz parocīgāks pārnesumu selektora rokturis.

Kā jau iepriekš bija paredzams, „Camaro ZL1” aprīkojumā nonācis tas pats
6,2 l V8 ar turbokompresoru, kas tiek izmantots „Corvette Z06”. Vienīgi atšķirībā no līdzšinējās prakses tas „Camaro” versijā nav tik izteikti deforsēts, proti, dzinējs zaudējis vien 10 „zirgus” un šeit attīsta 640 ZS un 867 Nm. Komplektā šai spēkstacijai „Chevrolet” piedāvā vai nu sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu vai arī jauno desmitpakāpju „automātu”. Jaunās paaudzes „ZL1” dinamiskie parametri pagaidām netiek atklāti.
Toties ražotāja informācija atklāj, ka „Camaro ZL1” aprīkojumā ir „Magnetic Ride” adaptīvā balstiekārta, elektroniski vadāms diferenciālis, jaudīgas bremžu mašīnas no „Brembo” klāsta, automātiskā griezes momenta sadales sistēma, „launch control” starta sistēma, kā arī „Driver Mode Selector”, kas ļauj izvēlēties konkrētam ceļa stāvoklim un vadītāja noskaņojumam atbilstošāko braukšanas režīmu.
Modeļu gammas niknākā „Camaro” oficiālā pirmizrāde paredzēta marta beigās notiekošajā Ņujorkas spēkratu šovā, bet tirdzniecībā tas nonāks jau rudens pusē. Tiesa, mums tas nav īpaši aktuāli, jo „Chevrolet” zīmols ir pametis Eiropas tirgu.
Uz camaro skatoties, tā gribas, pārdot visu, aizbraukt uz ASV, nopirkt camaro un doties pa plašajām prērijām! :)
Labākā mašīna pasaulē. Man tā liekas.
Eiropai vienu brīdi piegādāja viņus bez chevrolet zīmes ( jo eiropā pret chevroletiem ir aizspriedumi visu to nemotoru dēļ - piemēram spark). Kā ir tagad?
P.s.
Tikai nemīziet lūdzu ar apgalvojumiem, ka kaut kāds tur audi.... vw... bmw... vai kāds cits ar 6.2 litru motoru attīsta vēl vairāk zirgus, vai uzrāviens ātrāks ( jo tā ir).....
Nevajag.
Ja gribi pirmais aizskriet dragreisā, tad pērc ātrāko. Šis autiņš domāts priekš cita kā.
P.s.s.
Šis autiņš amerikā skaitās studentu vāģis. Tāpēc tur tāda demokrātiska cena.
Tikai visas paliek vienādas. Pēc eksterjera jau pēc tās pašas corvetes izskatās, tikai masīvāks. Necik tālā nākotnē jau vairs vispār nevarēs mašīnas atšķirt, tikai pēc pilnā nosaukuma.
Šiten gan nepiekrītu. Bmw visi vienādi, volvo visi vienādi. Audi visi vienādi, utt.
Paņem bmw 5.to sēriju, paaugstini klīrensu, sanāks x5; samazini, sanāks 3.-ā sērija. Paaugstini to, sanāks x3.... utt.
Dizaineris tiek paaicināts tikai vienu reizi. Katras jaunas paaudzes radīšanai. :D
Chevroleti atšķiras. Suburbans un silverado līdzīgi, bet no viņiem camaro grūti "uztaisīt". Corvete vēl atšķiras. Tā atgādina eiropas sporta auto. Citi modeļi - cruze, spark... vēl savādāki.