Jaunais Ford KA+ piecdurvju hečbeks ir klāt! (+ foto) - iAuto

Jaunais Ford KA+ piecdurvju hečbeks ir klāt! (+ foto) 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Madara Liepa | 8.jūnijs 2016 9:56

Ford of Europe šodien atklāja jauno mazās klases automašīnu KA+ ar neredzēti plašu salonu, izcilu degvielas ekonomiju un pārsteidzošu braukšanas dinamiku par pieejamu cenu.

Ford mazās klases automašīnu klāstam, kurā ietilpst arī pārdotākais modelis Fiesta, pievienojas KA+, kas ir pievilcīga alternatīva pircējiem Eiropā, kuri vēlas stilīgu, labi aprīkotu automobili.

„Ford lepojas ar vēsturi, kuras laikā piedāvātas mazas automašīnas par pieejamām cenām, kas ir praktiskas, ekonomiskas un patīkami vadāmas,“, stāsta Džims Fārlijs, Ford Motor Company izpildviceprezidents un prezidents Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. „KA+ ;pieturas pie šīs tradīcijas, kompaktā automašīnā apvienojot lielu vērtību, kas nodrošina izveicīgu vadāmību, dinamiku un pārsteidzoši plašu salonu.“

Plaša vieta pieciem cilvēkiem
Jaunais Ford KA+ piecdurvju hečbeks, kas Eiropas klientiem pasūtīšanai pieejams no jūnija un kura pirmās piegādes gaidāmas šogad, ir balstīts uz globālo mazo automašīnu platformu un piedāvā plašu vietu pieciem cilvēkiem, nepārsniedzot 4 metru garumu.

KA+ ir nedaudz īsāks kā Fiesta, bet par 29 milimetriem augstāks, tam ir optimizēts salons, kas piedāvā klasē lielāko vietu galvas zonā priekšpusē un plašāko kāju nodalījumu aizmugurējiem pasažieriem.

KA+ piedāvā izcilu ikdienas praktiskumu ar 270 litru bagāžas ietilpību, ar ko pilnībā pietiek divu koferu pārvadāšanai, kā arī nolokāmus aizmugurējos sēdekļus ar 60/40 dalījumu un 21 novietni sīku priekšmetu uzglabāšanai salonā.

Uzglabāšanas iespējas ietver MyFord dokstaciju mērinstrumentu paneļa centrā, kas ļauj automobilī sēdošajiem uzglabāt, pieslēgt un uzlādēt mobilās ierīces, piemēram, tālruņus un navigācijas sistēmas, kā arī atveres priekšējās durvīs, kurās katrā var ievietot 1 litra pudeli, 0,6 litru pudeli un mazu lietussargu. Apslēpta uzglabāšanas novietne mērinstrumentu paneļa galā ir pieejama tikai tad, kad ir atvērtas autovadītāja durvis, ļaujot paslēpt vērtīgus priekšmetus.

Iedvesmojoties no Ford jaunākās dizaina valodas, stilīgajai virsbūvei ar lieliskajām proporcijām ir izveidots izteiksmīgs trapeces formas radiatora režģis ar lieliem, uz aizmuguri vērstiem priekšējiem lukturiem. Visi KA+ modeļi piedāvā pārdomātu, saskaņotu apdari ar hromētām detaļām uz priekšējā režģa apvienojumā ar virsbūves krāsas bamperiem, durvju rokturiem un ārējiem atpakaļskata spoguļiem.

Salonā ir pievilcīga matēta mērinstrumentu paneļa apdare un izturīgi, mūsdienīgi apdares materiāli ar stilīgu ogļu melnas krāsas motīvu. Izteikti hromēti akcenti ir izvietoti vietās, kurām bieži pieskaras un kas ir labi redzamas, piemēram, uz durvju rokturiem, viduskonsoles vadības pogām un gaisa ieplūdes atverēm.

Atsaucīga un ekonomiska spēka piedziņa
Jaunais KA+ ir aprīkots ar vienkāršotu spēka piedziņas klāstu, kura pamatā ir jaunais 1,2 litru Duratec benzīna dzinējs, kas piedāvā nepārspējamu vērtību klientiem Eiropā. Ar 70 ZS un 85 ZS jaudu pieejamais 1,2 litru dzinējs ir atvasināts no 1,25 litru dzinēju saimes, kas izmantota modelī Fiesta, un ir aprīkots ar dubultu vārstu pacēluma laika regulēšanu, kas uzlabo veiktspēju, degvielas ekonomiju un izmešu līmeni.

Apvienojumā ar standartaprīkojumā iekļauto piecpakāpju manuālo transmisiju 1,2 litru dzinējs ir pielāgots tā, lai nodrošinātu plūstošu un atsaucīgu veiktspēju plašā griezes momenta diapazonā, kas padara automobiļa vadīšanu vieglu un patīkamu gan pilsētā, gan garākos pārbraucienos.

Degvielas patēriņš ir samazināts, izmantojot optimizētu kalibrāciju, zemas berzes dzinēja eļļu un reģeneratīvo uzlādi, kas ietaupa degvielu, uzturot optimālu automobiļa akumulatora uzlādes līmeni, saglabājot „brīvo“ elektroenerģiju, kad autovadītājs brauc tukšgaitā vai bremzē.

Degvielas patēriņu samazina arī zemas rites pretestības riepas un uzlaboti aerodinamikas elementi, piemēram, optimizēta priekšējā apakšējā spoilera apmale un režģa atveres. Abu dzinēja versiju CO2 izmešu līmenis ir 114 g/km, bet degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir 5,0 l/100 km.

Atsevišķos tirgos ir pieejama īpaši efektīva 85 ZS versija ar paaugstinātu gala pārnesumskaitli un unikālu kalibrāciju, kas nodrošina 110 g/km CO2 izmešu līmeni.

 

 
Visi komentāri
 
AK 8.jūnijs 2016 12:11
0 0 Atbildēt

Kia :)

Korejietis 8.jūnijs 2016 15:29
0 0 Atbildēt

Hyundai i20. Iepriekšējais modelis.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Šveice plāno nodokli elektroautomobiļiem 12

Šveice plāno 2030. gadā ieviest jaunu transporta infrastruktūras nodokli elektroautomobiļiem, kas palīdzētu kompensēt ieņēmumu samazinājumu no tradicionālā minerāleļļas nodokļa. Lasīt vairāk

 

Model Y Standard – jauna versija, kas par 5000 dolāriem lētāka 8

Tesla nāk klajā ar jaunu elektriskā SUV Model Y versiju Standart, kas ir ievērojami lētāka, taču arī daudz pieticīgāka savā aprīkojumā. Lasīt vairāk

 

Kia pārtrauc Soul ražošanu (+ VIDEO) 1

Automašīna, kas savulaik piesaistīja uzmanību ar savu drosmīgo dizainu un spilgtajām reklāmām, tuvojas sava dzīves cikla beigām. Lasīt vairāk

 

Ķīniešu riepu cenas šosezon celsies, taču pagaidām nav zināms par cik (+ VIDEO) 11

Ziemas riepu sezona tuvojas. Ko jaunu tā nesīs, TV Autoziņām atklāja Inter Cars Latvija vieglo riepu pārdošanas vadītājs Gundars Liekne. Pārcilājot jaunumus no Dunlop, Michelin, Hankook, Nexen,Kormoran un citiem zīmoliem, Gundars neslēpj, karstākā tēma šosezon ir ķīniešu produkti. Kāpēc ? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti