Visi komentāri - Pasaulē meklē “Toyota”, Nigērā – “Bugatti”

Pasaulē meklē “Toyota”, Nigērā – “Bugatti” 10

 
iAuto | 31.janvāris 2017 15:25

Kompānijas "Quickco" veiktajā pētījumā noskaidrots, ka “Google” meklētājā visbiežāk ievadītais autozīmola vārds pasaulē ir “Toyota”.

"Quickco" izpētījis, ka 2016.gadā iedzīvotāji visbiežāk interesējušies par “Toyota” markas automobiļiem – šāds rezultāts konstatēts 74 no sarakstā iekļautajām 193 valstīm. Otro vietu ieņem “BMW”, kas pirmajā vietā bijis 51 valstī, savukārt trešo ailīti ieņem korejiešu marka “Hyundai” par kuru visbiežāk interesējušies 17 valstīs, tostarp arī Krievijā.

Quickco atzīmē, ka tikai četrās valstīs pēc meklējumu skaita dominē vietējie autoražotāji:  Vācijā tas ir “BMW”, Francijā “Renault”, Zviedrijā “Volvo” un Itālijā “Fiat”. Amerikāņi visbiežāk meklējuši informāciju par "Toyota", japāņi un dienvidkorejieši - par “BMW”.

Ievērības cienīgs ir arī fakts, ka vienīgā valsts, kuras iedzīvotāji visbiežāk interesējušies par supermašīnām (visvairāk par “Bugatti”) izrādījusies Nigēras Republika Rietumāfrikā.   

 

 
Visi komentāri
 
experc 31.janvāris 2017 16:05
22 5 Atbildēt

quickco neko nezin par valodas īpatnībām. Arī krievijā meklēja informāciju par bmw. Quickco nezina, ka "hui dai" un "Hyundai" ir divas dažādas lietas.

iAuto 31.janvāris 2017 22:16
0 0 Atbildēt

Tā varētu būt

Dreilis 31.janvāris 2017 18:00
8 1 Atbildēt

audi neviens nemekle?

Esmus 31.janvāris 2017 18:07
0 2 Atbildēt

Var redzēt ka nav īsti pareiza info, jo nav audi. Un hui dai ievērtots

iAuto 31.janvāris 2017 22:18
0 0 Atbildēt

Tie ir visvairāk meklētie autoražotāji attiecīgajā valstī

BMW 1.februāris 2017 17:57
1 0 Atbildēt

Kas ir audi?

es 31.janvāris 2017 19:01
8 1 Atbildēt

Gan jau servisa adreses meklē un lētas rezerves daļas.

Hola 31.janvāris 2017 22:14
3 4 Atbildēt

Sis petijums nav objektivs , bet viena lieta jau sen man ir skaidra , ka Korejas autobuve ir izdrasusi visu pasauli un VAG grupu ir jau apsteigusi pa kadiem desmit soliem , lielaka dala autovaditaju , kas sobrid parvirtojas ar eiropas auto markam , ka savu nakamo brucamo tiesi izvelesies korejieti :KIA , Hyundai vai Ssangyong , eiropas autorazotaji sez uz veciem lauriem , bet korejietis ar katru gadu tiek pie lielaka kumosa eiropas un pasaules autotirgu

Kristaps 1.februāris 2017 14:14
2 1 Atbildēt

Tieši kur tu ņēmi tādu informāciju? :D

murx 4.februāris 2017 14:42
0 0 Atbildēt

Nigērieši malači - vai nav vienalga, ko gribēt? Ja kaut ko grib, tad nav jēgas gribēt opeli :).

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

30.augustā notiks brīvdabas auto izstāde “Pielaiko savu auto!” tc Mols ar testa braucieniem un drifta šovu (+ VIDEO)

Sestdien, 30. augustā, pie tirdzniecības centra “Mols” notiks tradicionālā brīvdabas auto izstāde “Pielaiko savu auto 2025” sadarbībā ar konkursu “Latvijas Gada auto”. Tā būs unikāla iespēja ikvienam auto interesentam un potenciālajam pircējam apskatīt jaunākos auto Latvijā un arī veikt testa braucienus. Lasīt vairāk

 

Ar 4 pirmizrādēm un autoražotāja debiju noticis Vasaras testa brauciens no "Latvijas Gada auto 2026" (+ VIDEO) 3

Ar rekordlielu auto skaitu 9. augustā aizvadīts “Latvijas Gada auto 2026” vasaras mediju testa brauciens. Konkursa žūrija un mediju pārstāvji izmēģināja 22 jaunākos auto modeļus - gan Latvijā zināmu marku modeļus, gan līdz šim neredzētus jaunumus. Lasīt vairāk

 

Poļi brauc kā traki – pagājušā piektdienā uz valsts ceļiem 21 bojāgājušais 13

Par to ziņo poļu mediji, atzīmējot, ka īpaši “melna” bijusi piektdiena, kad 88 avārijās dzīvību zaudēja 21 cilvēks, bet vēl 106 guva traumas. Lasīt vairāk

 

Satiksmes ministrija kampaņā “Laid kā lielais!” aktualizē bērnu drošību satiksmē un piesprādzēšanās nozīmi 3

Lai veicinātu bērnu, jauniešu un viņu vecāku izpratni par drošas pārvietošanās nozīmi, Satiksmes ministrija (SM) trešo gadu īsteno informatīvo kampaņu “Laid kā lielais!”. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti