Visi komentāri - Toyota atsakās no Auris, turpmāk tas atkal būs Corolla

Toyota atsakās no Auris, turpmāk tas atkal būs Corolla 10

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 29.augusts 2018 6:22

Japānas autobūves kompānija Toyota nolēmusi atteikties no nosaukuma Auris un šai modeļu līnijai atdot atpakaļ labāk zināmo Corolla.

Nosaukumu Auris japāņu ražotājs izmanto kopš 2006.gada. Eiropā ar šo vārdu pārdod uz Corolla platformas izgatavotu hečbeku, bet Japānā un Austrālijā šo piecdurvju modeli (vēlāk arī universālu) tik un tā piedāvāja kā Corolla. ASV tirgū to pazina kā Scion iM, taču pēc zīmola likvidācijas tas atguva to pašu nosaukumu.

Hečbeka jaunā paaudze - vēl ar Auris nosaukumu - debitēja šī gada martā Ženēvas autoizstādē, savukārt universāla modelis tiks atklāts Parīzes autoizstādē oktobrī. Nosaukumu Corolla saime atgūs līdz ar iziešanu tirgū, kas plānota 2019.gadā.

Jaunās paaudzes modelis dalīs platformu ar Prius un Camry. ASV tirgū tas dosies 168 Zs jaudīgu 2,0 litru atmosfērisko motoru, bet Eiropai paredzētas divas hibrīdiekārtas ar 122 un 180 zs jaudu.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 29.augusts 2018 10:07
4 4 Atbildēt

Tāpēc, ka krievu prezidenta korteža automašīna ( tas no*izdzītais rolls royce ar poršes motoru) saucas Aurus.

Toyota negribēja lai nebūtu nekas kopīgs.

Sajauks vēl cilvēki. Padomās, ka toyota klonē citu valstu ražojumus.

GTD2 29.augusts 2018 12:48
4 0 Atbildēt

šaubos vai tik nopietna kompānija mainītu savus plānus kaut kāda nenozīmīga modeļa dēl,kas aktuāls tik rashā, priekš kam viņam vēl viens nosaukums,ja auris visu laiku tā pat vien corolla vien ir ,Cik zinu viņigribēja corollu atdalīt,un it kā pozicionēt to prestižāku par Auris, bet tur nekas nesanāca jo tas tads pats golf klases Auris ar bagāžnieku vien tik ir, kam līdz golfa komfortam nesasniegt,lai sasniegtu tadtajā vajag ievērojamas investīcijas galvenokārt salona kvalitātes uzlabošanā,kā arī vadāmība,bet tad viņš būtu stipri dārgāks un par 30tūkst un dārgāk švaki vai kāds šo pirktu

viencexperc 29.augusts 2018 13:13
0 5 Atbildēt

Tas bija joks.

Protams, ka nē.

GTD2 29.augusts 2018 14:16
5 0 Atbildēt

par ko joks par to ka corolla nekonfortabla, un pāri pie 300 tukst nobraukuma liela probbleemu mašīna, to esmu izbaudījis uz savas ādas jo piecus gadus tādu jaunu man nopirka darba vajadzībām, un ta darbaa bija ne viena vien problematiskaa toyyota, palielam visas tadas bija gan corollas ,gan ravi, gan jarishi

istaisA 29.augusts 2018 14:54
6 1 Atbildēt

“Toyota negribēja, lai nebūtu nekas kopīgs”?

Stulbais resnais analfabēt “ bumeris” ar gurkji Tev ir tiktāl to dirsu izurbinājis, ka nespēj jau vairs izvemt savu stulbo domu gājienu...

felix65 29.augusts 2018 21:19
0 4 Atbildēt

Kad cilvēkam trūkst argumentu un vārdu krājums šaurs, viņš sāk izmantot lamuvārdus un izdomātus faktus. Daunis esi?

istaisA 30.augusts 2018 9:02
3 0 Atbildēt

Kādi argumenti? Par, ko Tu runā?

Tikai nesaki, ka "bumeris" ar "viencexpertu" arī Tevi ir pavedinājuši? Lai nu ko, bet peiminēt "argumentus" Tev tiešām nevajadzētu. Tātad, vai nu viņi Tevi ir pavedinājuši, vai nu Tu vienkārši kaut, ko nesaproti.

Es šo "vietni" cenšos atbrīvot no diviem homīšiem, jo izrādās, ka redaktoriem/adminiem un arī dažam labam "TEV" tas mugurkauls ir par švaku...

bumeris 29.augusts 2018 10:24
3 7 Atbildēt

Es būtu priecīgs, ja Toyota vispār nobankrotētu. ZB jau ar saviem Aurus-šmaurus, Corolla - šmorolla, Yaris- šmaris!

Vot labi bija deviņdesmitajos, kad ar būmeri, varēja visus izkost. Bet tagad, braucu ar savu emku - BMW 318, apstājas blakus kaut kāds šmaris, un tu zaudē. Labi, ka BMW saglabājis savu spēku noteikumu pārkāpšanā, bet tie amīšu mēsli baidās braukt pa sarkano.

istaisA 29.augusts 2018 14:57
6 0 Atbildēt

Tā ir, ka visu nadu atdod gurkjos, lai tikai “viencexperc” dirsu paurbinātu. Tada ir Jusu homīšu dzīve, tev sapuvis bmw un “viencexpertan” sapuvis fords...

Butu nodzinuši tos resnos vēderus tad varētu vismaz sava starpā pāroties un iekrāt 99 gada fokusam...

rudens68 29.augusts 2018 21:51
0 0 Atbildēt

Jaunās paaudzes modelis dalīs platformu ar Prius un Camry

.

Senāk man šķita ,ka saprotu kas ir platforma .

Kam tur jāskrīt lai būtu viena platforma ? Tik dažādu izmēru auto minēti . Un tā visiem ražotājiem , viena platforma n tajiem

Atālumi starp riteņiem ?? Motora pieskrūvēšanas vietas ?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mercs aicina ES atcelt plānoto iekšdedzes dzinēju spēkratu tirdzniecības aizliegumu 21

Vācijas kanclers Frīdrihs Mercs pirmdien paziņoja, ka viņš vēlas, lai Eiropas Savienība (ES) atteiktos no mērķa līdz 2035.gadam izbeigt jaunu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, jo viņa valsts meklē iespējas palīdzēt savai automašīnu rūpniecībai. Lasīt vairāk

 

Latvijā kavējas emisiju kvotu sistēmas prasību ieviešana; var nākties maksāt 300 miljonu eiro sodu (+ VIDEO) 1

Saeimai jau divas nedēļas pēc kārtas nav izdevies pieņemt grozījumus likumā “Par piesārņojumu”. Valdība balsojumam nespēj nodrošināt vairākumu, bet opozīcija “norauj kvorumu”. Klimata un enerģētikas ministrija brīdina, ka šāda vilcināšanās var valstij izmaksāt simtiem miljonu eiro soda naudās. Opozīcija šādam vērtējumam nepiekrīt. Lasīt vairāk

 

180 km seko tālbraucējam-dzērājšoferim, un panāk savu (+ VIDEO) 6

Polijā autovadītājs 180 kilometrus seko iereibušam tālbraucējam, kas šajā laikā vairākkārt pārbrauc viduslīnijai un pietuvojas ceļa nomalei, nerāda pagriezienus un veic bīstamus manevrus. Lasīt vairāk

 

Labāks par to pašu cenu (16 900 eiro): Dacia modernizē elektrisko Spring (+ FOTO) 7

Rumānijas autoražotājs uzlabojis savu populāro pilsētas elektroauto Spring, kas 2026. gadā dosies ar daudz lielāku pārliecību, taču – būs pieejams par to pašu cenu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti