Jaunums automobiļu tirgū - Peugeot uzlādējamie hibrīddzinēji (+ FOTO) - iAuto

Jaunums automobiļu tirgū - Peugeot uzlādējamie hibrīddzinēji (+ FOTO) 9

 

Foto: Publicitātes attēls

Peugeot | 27.septembris 2018 13:04

Drīz tirgū parādīsies Peugeot jaunie uzlādējamie (plug-in) hibrīddzinēji, no kuriem četru riteņu piedziņas HYBRID4 ir paredzēts krosoveram Peugeot 3008, bet priekšējās piedziņas HYBRID pavisam jaunajiem modeļiem kupejai-sedanam Peugeot 508 un universālim 508 SW. Modeļi ar jaunajiem hibrīddzinējiem būs pieejami sākot no 2019. gada 4. ceturkšņa.

Pateicoties elektrodzinēja nulles emisijai (ZEV), četru riteņu piedziņas HYBRID4 efektivitātei un sporta režīma jaudīgumam, kā arī hibrīdrežīma daudzpusībai, Peugeot plug-in hibrīdu vadīšana kļūs par patīkamu pārdzīvojumu. Atkarībā no automobiļa izmantošanas apstākļiem (pārvietošanās pa lielceļiem, pilsētu vai laukiem), varēs izvēlēties priekšējo vai četru riteņu piedziņas shēmu, 225 vai 300 Zs dzinēju, universāli vai krosoveru.

Kā HYBRID tā arī HYBRID4 automobiļu elektriskie dzinēji ir uzlādējami un aprīkoti ar 1,6 litru PureTech benzīna dzinēju, papildu starteri, ģeneratoru un īpašu dzesēšanas sistēmu. HYBRID benzīna dzinēja jauda ir 180 Zs, HYBRID4 – 225 Zs.

PureTech dzinējs ir savienots ar jaunu e-EAT8 8 pakāpju automātisko pārnesumkārbu, kas ir tieši paredzēta Peugeot PLUG-IN HYBRID dzinējiem. Ar pārnesumkārbu savienotais 110Zs / 80 kW elektromotors savu jaudu pārnes uz priekšējo tiltu. Lai elektriskā un iekšdedzes dzinēja piedziņas pārslēgšana notiktu laideni un nemanāmi, pārnesumu kārbā hidrotransformatora vietā tiek izmantots daudzdisku slapjais sajūgs. Šāds risinājums paaugstina spēkrata maksimālo griezes momentu par 60 Nm, uzlabojot automobiļa veiktspēju.

HYBRID4 versijām aizmugurējā daudzsviru piekare ir integrēta ar 110 Zs / 80 kW elektrodzinēju. Aizmugurējā piedziņa neietekmē automobiļa vadīšanas īpašības un bagāžas nodalījuma izmantošanu.

Neatkarīgi no dzinēju versijas zem aizmugures sēdekļiem ir novietots augstsprieguma litija akumulators ar kapacitāti 11,8 KWh HYBRID dzinējam un 13,2 KWh – HYBRID4 dzinējam. Saskaņā ar WLTP testa metodes rezultātiem ar akumulatoru var nobraukt līdz 50 kilometriem (60 kilometri saskaņā ar NEDC testa metodes rezultātiem). Lai dzinējs darbotos iespējami klusāk, noklusējot iestatīts nulles emisijas elektromotora režīms, ja to atļauj akumulatora uzlādēšanas līmenis. Pirms darbu pārņem benzīna dzinējs, ar elektromotoru var attīstīt ātrumu līdz 135 km/h.

Autovadītājs var aktivēt jauno bremzēšanas funkciju, kas ļauj samazināt ātrumu bez bremžu pedāļa nospiešanas. Piemēram, ja dzinējs nobraucienā no kalna bremzē vai autovadītājs nospiež bremžu pedāli, augstas energoefektivitātes i-Booster bremzēšanas sistēma uzlādē akumulatoru.

Jaunā e-SAVE funkcija ļauj saglabāt elektroenerģiju, piemēram 10 vai 20 kilometru nobraukšanai vai visa akumulatora tilpuma apmērā. Šī funkcija ir vienkārši aktivizējama uz skārienjutīgā ekrāna.

Ar parasto 3,3 kilovatu un 8 ampēru lādētāju akumulatoru var uzlādēt 8 stundās, ar 14 ampēru lādētāju, kam ir pastiprināta Green'up® kontaktdakša – 4 stundās, un ar 6,6 kilovatu 32 ampēru Wallbox lādētāju – mazāk nekā 2 stundās. Par uzlādēšanās līmeni ziņo krāsainās indikatora gaismas ap kontaktligzdu. Pati kontaktligzda atrodas nemanāmā vietā kreisajā aizmugurējā spārnā.

Peugeot PLUG-IN HYBRID dzinēji piedāvā dažādus braukšanas režīmus, piemēram, klusu un 100 % uz elektrības pamatotu Zero Emission, elpu aizraujošu un jaudīgu Sport, daudzpusīgu Hybrid, četru riteņu piedziņas 4WD (Peugeot 3008 HYBRID4) kā arī Hybrid režīmu un elektroniski piekari kontrolējamu Comfort (jauns Peugeot 508 HYBRID). Atkarībā no akumulatora uzlādēšanas pakāpes ar elektromotoru var braukt visos režīmos.

Jaunajiem hibrīddzinējiem ir pielāgots arī Peugeot i-Cockpit® skārienjutīgais ekrāns un numuru taustiņi, tā ka autovadītājam ir redzams braukšanas režīms, akumulatora uzlādes līmenis, attālums, ko iespējams paveikt ar elektromotoru un cita vajadzīga informācija. Protams, ka tiek parādīts arī degvielas līmenis un maksimāli nobraucamais attālums ar benzīna dzinēju. Uz skārienjutīgā ekrāna redzama hibrīddzinēja izvēlne, kurā redzama enerģijas plūsma, degvielas un enerģijas patēriņš, tuvākās degvielas uzpildes un uzlādēšanas stacijas utt.

HYBRID4 dzinējs ātrumu 100 km stundā attīsta 6,5 sekundēs. Četru riteņu piedziņas režīmā būs patīkamāk braukt pa laukiem un pa dubļainu, apsnigušu vai līkumotu lielceļu. 300 Zs dzinēja CO2 izmešu rādītāji ir vieni no labākajiem automobiļu tirgū, pēc WLTP testa rezultātiem nepārsniedzot 49 gramus uz kilometru. Tikpat zems izmešu līmenis ir arī HYBRID versijai.

 
9 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
x 28.septembris 2018 18:11
2 0 Atbildēt

Jebkurā gadījumā bmw zf kārbu nespēj pārsist neviens, ne ātruma/ilgmūžības ziņā!

kasinsh79 28.septembris 2018 3:25
1 0 Atbildēt

Ir acīmredzami galvu jāsaspiež, lai pirktu PEUGEOT hibrīdu Ar garantiju, ka tam ik pa laikam kaut kāda ķibele notiks, dīlerim apgalvojot ar smaidu, ka PEUGEOT tā vienkārši esot...

GTD2 28.septembris 2018 8:11
1 1 Atbildēt

līdzīgi man teica arī Toyotas servissā, uz jautājumu kāpēc slikti slēdzās ātrumkārba, bija atbilde,'' ko tad Tu gribi tā taču Toyota''

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mercs aicina ES atcelt plānoto iekšdedzes dzinēju spēkratu tirdzniecības aizliegumu 21

Vācijas kanclers Frīdrihs Mercs pirmdien paziņoja, ka viņš vēlas, lai Eiropas Savienība (ES) atteiktos no mērķa līdz 2035.gadam izbeigt jaunu ar iekšdedzes dzinējiem aprīkotu automobiļu tirdzniecību, jo viņa valsts meklē iespējas palīdzēt savai automašīnu rūpniecībai. Lasīt vairāk

 

Latvijā kavējas emisiju kvotu sistēmas prasību ieviešana; var nākties maksāt 300 miljonu eiro sodu (+ VIDEO) 1

Saeimai jau divas nedēļas pēc kārtas nav izdevies pieņemt grozījumus likumā “Par piesārņojumu”. Valdība balsojumam nespēj nodrošināt vairākumu, bet opozīcija “norauj kvorumu”. Klimata un enerģētikas ministrija brīdina, ka šāda vilcināšanās var valstij izmaksāt simtiem miljonu eiro soda naudās. Opozīcija šādam vērtējumam nepiekrīt. Lasīt vairāk

 

180 km seko tālbraucējam-dzērājšoferim, un panāk savu (+ VIDEO) 6

Polijā autovadītājs 180 kilometrus seko iereibušam tālbraucējam, kas šajā laikā vairākkārt pārbrauc viduslīnijai un pietuvojas ceļa nomalei, nerāda pagriezienus un veic bīstamus manevrus. Lasīt vairāk

 

Labāks par to pašu cenu (16 900 eiro): Dacia modernizē elektrisko Spring (+ FOTO) 7

Rumānijas autoražotājs uzlabojis savu populāro pilsētas elektroauto Spring, kas 2026. gadā dosies ar daudz lielāku pārliecību, taču – būs pieejams par to pašu cenu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti