Labākais ADAC ekotestā VW e-Golf, sliktākais – Chevrolet Camaro - iAuto

Labākais ADAC ekotestā VW e-Golf, sliktākais – Chevrolet Camaro 7

 

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 23.janvāris 2019 7:54

Ietekmīgais vācu automobiļu klubs ADAC veicis pētījumu, pārbaudot 109 automobiļu degvielas patēriņu un kaitīgo izmešu daudzumu.

ADAC pārbaudījis 109 automobiļus un secinājis, ka videi visdraudzīgākie transportlīdzekļi ir automobiļi ar elektrisko piedziņu. ADAC sastādītajā sarakstā tie ieņem pirmās piecas vietas. Pašā augšgalā – Volkswagen e-Golf, kam tikai nedaudz zaudē izmēros mazākais Volkswagen e-Up. Trešajā vietā ADAC ierindojis BMW i3 S, ceturto atdevis Smart ForTwo EQ, bet piektajā licis Hyundai Kona Elektro.

Visi pirmie pieci elektroautomobiļi ieguvuši piecas zvaigznes no piecām iespējamām. Videi draudzīgākais automobilis ar iekšdedzes motoru ir Fiat ražotais krosovers Panda 0.9 8V Twinair Natural Power ar dabasgāzes motoru (arī 5 zvaigznes), bet sliktākais - Chevrolet Camaro 6.2 V8 Automatik, kas ieguvis tikai vienu zvaigzni. Videi kaitīgāko transportlīdzekļu sarakstā iekļuvuši arī Jeep Compass 1.4 Multiair 140, Fiat 500X 1.4 Mult iAir Start&Stopp 4x2 DCT, Kia Sorento 2.2 CRDi AWD Automatik unr Ssangyong Rexton 2.2 Diesel 4WD Automatik.

2018.gadā ADAC pārbaudīja vairākus automobiļus, kas bija sagatavoti Euro-6 (spēkā no 2019.gada septembra) normatīviem. Eksperti secināja, ka, lai gan arī šeit sastopami izņēmumi, lielais vairums dīzeļu uzrāda “priekšzīmīgus rezultātus”, tāpat kā hibrīdautomobiļi un dabasgāzes auto, kas Euro-6 normas izpilda bez mazākajiem aizrādījumiem.

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
s 23.janvāris 2019 12:59
7 5 Atbildēt

Uz meliem šeit “turies” tikai Tu!

Kāda jēga no patenta, ja gala produkts tāpat nav baudāms?

Tev protams, kā neapdāvinātam teorētikim patīk braukt ar patentu- iedomu, ka tas ir kas īpašs, viti cilvēki brauc ar automašīnu...

viencexperc 23.janvāris 2019 11:23
6 9 Atbildēt

Nu protams, ka vācu auto klubā uzvarēs vācu auto.

Dažam liksies dīvaini, vienā auto testā testēt elektroauto, un benzīna auto ar V8, turklāt, netestējot tā e golfa konkurentus - citus e auto, bet tā ir vācija. Lai kaut kādā apšaubāmā testā uzvarētu vācu kompānija ( VW ), viņi gatavi pat pamainīt pogrammatūru, vai uzņemties citu kompāniju ražojumus par savām inovācijām ( Siemens, Bosh).

reitingi.lv/lv/news/komer...to-zimolu.html

lai gan, patentu skaita ziņā VW ir aiz Toyotas, Hyndai, KIA, Ford...un pat Mazdas.

viencexperc 23.janvāris 2019 11:25
6 10 Atbildēt

Vācu auto tāpat kā Krievija - turās uz apmāna, meliem un propogandas.

Ja VW aizliegtu melot, viņus beigtu pirkt.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Labas cenas degvielai, bet - ne Latvijā 04.10.2025. (+ FOTO) 9

Tepat kaimiņos, kur viss esot dārgs un ekonomikas izaugsme šogad plānota vēl vājāka nekā Latvijai, degviela maksā ievērojami lētāk, tas ir - par litru benzīnu igauņi maksā aptuveni 15 centus mazāk, par dīzeļdegvielu - gandrīz 25 centus mazāk. Lasīt vairāk

 

Nākamnedēļ Rīgā uz Jorģa Zemitāna tilta atvērs satiksmi pa divām braukšanas joslām abos virzienos (+ VIDEO)

Paredzēts, ka jau no nākamās nedēļas Rīgā uz Jorģa Zemitāna tilta atvērs satiksmi pa divām braukšanas joslām abos virzienos. Tas nozīmē, ka aptuveni divas trešdaļas tilta būs jau pabeigtas. Papildu tilta pārbūvei, blakus esošajā dzelzceļa stacijā top arī mobilitātes punkts. Lasīt vairāk

 

Elektromobilitātes sekas – ZF likvidēs 7600 darbavietas 15

Vācijas uzņēmums ZF, kas specializējas automobiļu transmisiju un dažādu citu komponenšu ražošanā, līdz 2030. gadam likvidēs 7600 darbavietas, veicot restrukturizāciju un pielāgojoties tirgus prasībām. Lasīt vairāk

 

Ford Focus ST noiet no skatuves 1

26. septembrī Ford rūpnīcā Vācijas Zārluī no konveijera noripoja pēdējais Focus ST eksemplārs, noslēdzot vairāk kā divu desmitgadu ilgo “karstā hečbeka” dzīves ciklu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti