Visi komentāri - Volkswagen elektriskā nākotne: no ID.1 līdz ID.9, starts 2020. vai 2021.gadā

Volkswagen elektriskā nākotne: no ID.1 līdz ID.9, starts 2020. vai 2021.gadā 2

 

Foto: Ekrānšāviņš no Youtube.com

iAuto | 4.marts 2019 6:20

Volkswagen pastāstījis par savu elektriskās piedziņas modeļu programmu, ko kompānija plāno realizēt tuvāko gadu laikā.

Vācu izdevumam Wirtschaftswoche Volkswagen pārstāvji atklājuši, ka pirmais modelis iegūs nosaukumu ID.3 (agrāk to pazina kā I.D.3 un Neo) un startēs 2020. vai 2021.gadā. Mazākie elektriskā hečbeka brāļi būs pazīstami ar nosaukumu ID.2 un ID.1, bet lielākos apzīmēs ar indeksiem ID.4 un tā tālāk līdz pat ID.9, savukārt elektrisko krosoveru nosaukumam pievienosies “X”, tātad ID.3X, ID.4X utt.

Saskaņā ar Auto-news.de apkopoto informāciju, ID.3 izmēri ir līdzīgi kompaktajam modelim Golf, taču iekšpusē tam ir tikpat daudz vietas, cik klasi augstākajam Passat, uz ko norāda arī 2,83 m garā riteņu bāze (Passat tā ir pat īsāka). Tehnisko pamatu veidos jaunā MEB platforma, ko Volkswagen izstrādājis speciāli elektriskās piedziņas modeļiem. Bāzes versijai būs aizmugures riteņu piedziņa, dārgākajām versijām – pilnpiedziņa. Atkarībā no versijas ID.3 komplektēs ar dažādas kapacitātes akumulatoriem, kas nodrošinās 330 – 550 km tāldarbību pēc WLTP cikla. Neoficiāla informācija liecina, ka MEB platform var nodrošināt 80 kW-150 kW (110-200 Zs) jaudu attiecīgi priekšā un aizmugurē. Ja Volkswagen orientēsies uz konkurentiem, bāzes versija varētu iegūt 150 Zs jaudīgu elektromotoru (kā Nissan Leaf), bet topversija – 200 Zs (kā jaudīgākais Hyundai Kona).  

ID.3 būs aprīkots ar 7,2 vai 11 kilovatu uzlādes sistēmu, kā arī pieslēgvietu, kas ļaus izmantot 125 kW ātrās uzlādes iekārtu.  

Salonā būs jauns priekšējais un mērinstrumentu panelis ar pašām svarīgākajām pogām, vadība notiks ar skārienjutīgā ekrāna palīdzību vai balss komandām. Būs arī Head-up projekcijas displejs un vēl viens ekrāns aiz stūres.

ID.3 solās būt lētāks nekā konkurentu Kia e-Kona (Vācijā 35 000 eiro) un e-Niro. Volkswagen ID.3 bāzes versija ar 330 km tāldarbību varētu maksāt “tikai” 24 000 eiro, kas gan kļūs pieejama tikai pēc tam, kad tirgū būs nonākusi ID.3 550 km versija. Pēdējā startēs jau 2020.gada martā un maksās aptuveni 30 000 eiro. Salīdzinājumam: Tesla Model 3 380 km variants maksā 35 000 dolāru (31 000 eiro).

ID. modeļu ražošana sāksies 2019.gada beigās Vācijas pilsētā Cvikavā, bet piegādes klientiem sāksies 2020.gadā. 2020.gadā jāsākas arī krosovera ID.Crozz ražošana, bet divus gadus vēlāk tiem pievienosies ID.Buzz un ID.Vizzion. Jau pirmajā ražošanas gadā Volkswagen cer pārdot vismaz 100 000 ID. saimes  automobiļu.

 
Visi komentāri
 
Astro 4.marts 2019 10:44
2 0 Atbildēt

Nu nemaksā Tesla Eiropā 35000 USD. Oficiālās Model 3 cenas Eiropā, 2019 gadā, ir sākot no 58000 EUR par Long range modeli, līdz 70 000 EUR par performance modeli. Salīdzinājumā VW 30000 EUR ir vienkārši fantastiska cena. Nezinu, ko Tesla varēs tam likt pretī - iespējams, varbūt tiešām nolaidīs cenas Eiropā līdz ASV līmenim?

edmundszalite 4.marts 2019 20:52
0 0 Atbildēt

it kaa jau sobriid teslu var pasutit majas lapaa par 36t ar piegadi ww

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Labāks, ērtāks, klientiem draudzīgāks - Hyundai uzlabo kompakto SUV Tucson

2026. gadā Tucson dosies ar vairākiem uzlabojumiem, kas padarīs to ērtāku lietošanā un līdz ar to arī pievilcīgāku klientu acīs. Lasīt vairāk

 

Nedaudz vairāk par 34 000 eiro - Peugeot 308 un tā universāļa modelis kļūst pieejams pasūtīšanai (+ FOTO) 5

Eiropā pasūtīšanai kļuvis pieejams jaunākais Peugeot 308 un tā universāļa versija 308 SW. Vācijā šis kompaktās klases modelis būs pieejams par cenu, kas sākas no atzīmes 34 110 eiro. Lasīt vairāk

 

Rīgas mērs prasa PTAC izvērtēt iespēju izņemt "Ride Mobility" braucamrīkus no aprites 33

Rīgas mērs Viesturs Kleinbergs (P) vērsies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā ar lūgumu izvērtēt iespēju izņemt "Ride Mobility" braucamrīkus no aprites. Lasīt vairāk

 

Elektriskais Mercedes EQB izņemts no piedāvājuma

Vācijas autobūves uzņēmums Mercedes-Benz izņēmis no modeļu piedāvājuma elektrisko SUV EQB. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti