Audi saskāries ar problēmām elektriskā e-tron ražošanā - iAuto

Audi saskāries ar problēmām elektriskā e-tron ražošanā 13

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 23.aprīlis 2019 5:27

Audi saskāries ar problēmām elektriskā krosovera e-tron ražošanas procesā. Rezultātā ražošanas apjomi samazināti, bet klientiem savs pasūtītais auto būs jāgaida ilgāk.

Izdevums The Brussels Times raksta, ka problēmas radušās trūkstošo komponenšu dēļ – Audi e-tron vienīgais akumulatoru piegādātājs, kompānija LG, atkal palielinājusi cenu. Šajā sakarībā Audi nācies veikt korekcijas un samazināt šogad plānoto e-tron eksemplāru skaitu par vairāk nekā 10 tūkstošiem – līdz 45 242 vienībām. Savu artavu negatīvo notikumu attīstībā deva arī streiks motoru rūpnīcā Ungārijas Ģērā.  

Audi Briseles rūpnīca, kas ražo elektrisko krosoveru e-tron, tagad strādā sešas stundas dienā, nevis astoņas, kā agrāk. Ražotājs informē, ka piegāžu kavēšanās var būt no diviem līdz pat 6-7 mēnešiem.

Audi tā nav pirmā reize, kad saskaras ar problēmām e-tron ražošanā. Pagājušā gada oktobrī uzņēmumam nācās atlikt ražošanas startu sakarā ar kļūmēm programmatūrā un negaidītu cenu pieaugumu akumulatoriem. Tad viņi teica, ka kavēšanās varētu būt vairāki mēneši.

Piebildīsim, ka pēc LG produkcijas ir liels pieprasījums, jo akumulatorus saviem elektriskās piedziņas modeļiem no korejiešiem pērk ne tikai Volkswagen koncerns ar Audi, bet arī Mercedes-Benz un BMW.

 
13 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
N 23.aprīlis 2019 7:17
10 0 Atbildēt

Ak vai- negaidīti palielinājusies cena akumulatoriem.

Domāju, ka šādu ziņu bez dzirdēsim arvien biežāk.

GTD2 23.aprīlis 2019 7:55
9 1 Atbildēt

akumulatoriem cena var tikai vēl pieaugt jo derīgie izrakteņi to ražošanai strauji samazinās, Rakstīja par problēmām ,ka pat telefonu baterijām litijs trūkst unstrauji iet uz izsīkumiem, nezinu kur viņi to taisās ņemt vēl priekš auto ražošanas

Bradypus 23.aprīlis 2019 13:40
7 4 Atbildēt

Nav un neizgudros. Tādi izgudrojumi nenotiek vienā dienā. Un akumulatoru tehnoloģijās nav par prototipu vai ideju nekam citam. Pat elektrībes ieguve bez fosilās degvielas ir tikai prototipu līmenī (neskaitot hidro - tā ir atsevišķs stāsts).

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jau 1 000 000 saražotu automobiļu - Ķīnas Leapmotor pārsteidz ar tempu

Stellantis sabiedrotais pārsteidz ar tempu, kā tas virzās uz priekšu, kļūstot tikai par otro Ķīnas jaunuzņēmumu, kas spējis sasniegt 1 miljonu saražotu eksemplāru. Lasīt vairāk

 

Elektromobilitātes sekas – ZF likvidēs 7600 darbavietas 14

Vācijas uzņēmums ZF, kas specializējas automobiļu transmisiju un dažādu citu komponenšu ražošanā, līdz 2030. gadam likvidēs 7600 darbavietas, veicot restrukturizāciju un pielāgojoties tirgus prasībām. Lasīt vairāk

 

Ford Focus ST noiet no skatuves 1

26. septembrī Ford rūpnīcā Vācijas Zārluī no konveijera noripoja pēdējais Focus ST eksemplārs, noslēdzot vairāk kā divu desmitgadu ilgo “karstā hečbeka” dzīves ciklu. Lasīt vairāk

 

Iedzīvotāju ieskatā smago ceļa satiksmes negadījumu izpēte un pastiprināta kontrole uzlabos ceļu satiksmes drošību 18

2025. gadā Satiksmes ministrija (SM) festivālos LAMPA, ARTIŠOKS, KOPUMS, kā arī Eiropas Mobilitātes nedēļas pasākumā “Diena bez auto” aicināja apmeklētājus piedalīties aptaujā un paust viedokli par tuvākajā laikā veicamajiem pasākumiem ceļu satiksmes drošības uzlabošanai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti