Visi komentāri - Audi e-Tron 100 kilometriem uzlādē 10 minūtēs

Audi e-Tron 100 kilometriem uzlādē 10 minūtēs 11

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 13.maijs 2019 14:03

Audi ir pirmais sērijveida elektroautomobilis, kura akumulatorus var uzlādēt ar 150 kW iekārtu, turklāt tik ātri, ka jau pēc 10 minūtēm ceļu var turpināt 100 kilometru garumā.

Audi rīcībā ir šobrīd progresīvākā elektroautomobiļu uzlādēšanas tehnoloģija, kas ļauj ne tikai ātri uzpildīt strāvu nākamajam ceļa posmam, bet arī maksimāli saudzē litija-jonu baterijas, rūpējoties par to ilgmūžību.

Audi izmantotā High-Power-Charging (HPC) 150 kW iekārta ideālos apstākļos strādā pie maksimālās jaudas sliekšņa uzlādes diapazonā no 5 līdz 70%, pirms viedā bateriju uzraudzības sistēma pazemina strāvas stiprumu, aizsargājot litija-jonu šūnas un nodrošiniet ilgāku to kalpošanas laiku. Tā ir lielākā atšķirība no citām koncepcijām, kas parasti sasniedz pilnu jaudu tikai īsu momentu un būtiski pazemina jau pirms 70% sliekšņa. E-Tron arī pie 80% sliekšņa joprojām lādē ar 100 KW, tādejādi 100 km distancei akumulatoru var uzlādēt nieka 10 minūšu laikā. 80% atzīmi e-Tron sasniedz 30 minūtēs un, lai gan tehnisko īpatnību dēļ atlikušo 20% litija jonu akumulatora piepildīšana aizņem ievērojami ilgāk, HPC iekārta savu darbu līdz pilnīgai uzlādēšanai pabeidz mazāk nekā 50 minūtēs.

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 13.maijs 2019 18:19
5 7 Atbildēt

Kā vienmēr ar VAG mēsliem - diršana lielāka par faktiem.

Apskatīsimies teslu model 3. Pa 10 minūtēm suerčērdžerī tā uzlādē 20 procentus ( no 0 ). Tas ir 65 jūdzes jeb 104 km.

Tad kur ir tās tehnoloģijas, kurām analogu nav?

Bet komunistiem - VW grupas mīļiem fakti nav vajadzīgi. Galvenais ir pateikt - analogov ņet, gluži kā pundura vadītajā Vates republikā.

msh 13.maijs 2019 21:13
4 1 Atbildēt

Protams ka analogov ņet - šis lādēsies uz tiem ātrumiem arī pēc tam, kad tas tiks saremontēts kreisajā servisā, nevis kā tesla...

qwerty 14.maijs 2019 8:56
4 2 Atbildēt

Kā vienmēr kārtējais dir$iens no tevis un arī bez faktiem. Tikai uz plikām emocijām balstīts.

Tavā rīcībā ir deatlizēti tehnoloģiju projektējuma apraksti, ka vari izdarīt secinājumsu kura ir progresīva un kura mazāk progresīva?

Tesla viennozīmīgi ir ļoti laba, bet beidzot ir parādījies kaut kas līdzvērtīgs, jo pārējais ir izsmiekls.

viencexperc 14.maijs 2019 10:59
3 2 Atbildēt

Standarta superčērdžer lādēšana, kura tika jau izveidota 2012 gadā. Jā, man nav informācijas, kura ir progresīvākā. Bet tādas informācijas nav arī tev, un nav arī žurnālistiem.

Tāpēc - audi pliki dirš to, ko nav iespējams pārbaudīt, bet tajā pašā laikā, - ne ar ko īpašu neatšķiras.

Damn 13.maijs 2019 22:26
1 0 Atbildēt

Cerams Latvenergo / CSDD attīstot lādēšanas punktu tīklu šo ņems vērā un jau laicīgi sagatavosies 150kW lādēšanas punktu izveidei. Nevis šobrīd 50kW un kad jāsāk ieviest 150kW, tad viss jāsāk no 0

650 13.maijs 2019 22:28
0 0 Atbildēt

divreiz "apgūts" Neplīst

msh 13.maijs 2019 23:07
0 0 Atbildēt

Ko tad ja tuvumā nav tādas jaudas? Gatavoties velkot līnijas, kabeļus un mainot transformatorus?

650 14.maijs 2019 3:25
0 0 Atbildēt

Labāk gatavojies Maksāt- Octa fonds ievilks, LVenergo ietransformēs- ja būs pa maz, gan jau Ceļu fonds ar kko piemetīs. Kā gan var nepalīdzēt tādu jauku auto mazturīgajiem īpašniekiem.

WONDERWHY 14.maijs 2019 23:34
1 0 Atbildēt

Latvijā nav paredzēts ieviest 150kw stacijas.

Bradypus 15.maijs 2019 9:24
1 0 Atbildēt

Mēs esam pietiekami nabadzīgi, lai elektromobiļu stumšanas izmaksas nevarētu pa kluso noslēpt no tautas. Rietumeiropā tehniskās izglītības trūkums kopā ar vēl nenotērētiem pirmssociālisma laika "taukiem" ļauj to izdarīt daudz brīvāk. Kad aptvers patiesību, būs jau par vēlu.

Kanibaals 14.maijs 2019 9:11
0 0 Atbildēt

Atnāks Visvaldis un sarēķinās, ka vienalga baigi dārgi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jau 1 000 000 saražotu automobiļu - Ķīnas Leapmotor pārsteidz ar tempu

Stellantis sabiedrotais pārsteidz ar tempu, kā tas virzās uz priekšu, kļūstot tikai par otro Ķīnas jaunuzņēmumu, kas spējis sasniegt 1 miljonu saražotu eksemplāru. Lasīt vairāk

 

Elektromobilitātes sekas – ZF likvidēs 7600 darbavietas 14

Vācijas uzņēmums ZF, kas specializējas automobiļu transmisiju un dažādu citu komponenšu ražošanā, līdz 2030. gadam likvidēs 7600 darbavietas, veicot restrukturizāciju un pielāgojoties tirgus prasībām. Lasīt vairāk

 

Ford Focus ST noiet no skatuves 1

26. septembrī Ford rūpnīcā Vācijas Zārluī no konveijera noripoja pēdējais Focus ST eksemplārs, noslēdzot vairāk kā divu desmitgadu ilgo “karstā hečbeka” dzīves ciklu. Lasīt vairāk

 

Iedzīvotāju ieskatā smago ceļa satiksmes negadījumu izpēte un pastiprināta kontrole uzlabos ceļu satiksmes drošību 18

2025. gadā Satiksmes ministrija (SM) festivālos LAMPA, ARTIŠOKS, KOPUMS, kā arī Eiropas Mobilitātes nedēļas pasākumā “Diena bez auto” aicināja apmeklētājus piedalīties aptaujā un paust viedokli par tuvākajā laikā veicamajiem pasākumiem ceļu satiksmes drošības uzlabošanai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti