Rivian elektriskie krosoveri varēs uzlādēt viens otru - iAuto

Rivian elektriskie krosoveri varēs uzlādēt viens otru 8

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 10.jūnijs 2019 12:15

Rivian elektrisko krosoveru un pikapu īpašnieki varēs savstarpēji dalīties ar strāvas krājumiem.

Amerikāņu markas elektrisko krosoveru un pikapu īpašnieki varēs izpalīdzēt viens otram ar strāvas krājumiem, kas var noderēt nokļūstot nestandarta situācijās, piemēram, aizceļojot pārāk tālu no elektrouzpildes stacijas. Rivian savus modeļus pozicionē kā transportu piedzīvojumu cienītājiem, tādēļ šāds risinājums ir gluži saprotams, tāpat kā vēl viena patentēta tehnoloģija, kas palīdzēs palielināt nobraucamo kilometru skaitu. Runa ir par moduļu tipa noņemamiem un apmaināmiem papildu akumulatoriem. Tos var novietot pikapa kravas kastē un pieslēgt tur izvadītiem kontaktiem un dzesēšanas sistēmas kontūrai. Patenta pieteikumā aprakstīta sistēma gan vertikālo, gan horizontālo bateriju komplekta uzstādīšanai.

Par uzņēmumu Rivian kļuva zināms 2018. gada beigās, kad amerikāņi parādīja savu pirmo modeli - pikapu RT1. Tas bija aprīkots ar neatkarīgu dubulto sviru piekari priekšā un daudzsviru piekari aizmugurē, kā arī pneimatiskajiem adaptīvajiem amortizatoriem, kas automašīnas klīrensu ļauj regulēt 200 līdz 340 mm robežās.

Katrā no pikapa riteņiem iebūvēts elektromotors, kas attīsta 200 zirgspēku. Dārgākajā versijā ar 180 kWh akumulatoru, tas attīsta 765 Zs jaudu un 1120 Nm griezes momentu. Paātrinājums līdz simtam aizņem trīs sekundes, bet maksimālais ātrums ir 201 km/h. Ar pilnībā uzlādētu akumulatoru elektriskais pikaps var nobraukt līdz 650 kilometriem. Otrs Rivian modelis ir liels septiņvietīgs SUV RS1, kas apveltīts ar līdzīgām īpašībām.

2019. gada aprīlī tika paziņots par sadarbību ar Ford, kas apsolījis ieguldīt 500 miljonus ASV dolāru. Sadarbības līgums paredz kopīgi izstrādāt nākamās paaudzes baterijas, kā arī izveidot „pilnīgi jaunus” elektriskos modeļus, par kuriem tuvāku informāciju vēl nesniedz.

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
litijs 10.jūnijs 2019 15:09
3 0 Atbildēt

nevis uzlādēt, bet izlādēt

viencexperc 11.jūnijs 2019 7:37
1 1 Atbildēt

Labāk, tomēr, ir vilkt trosē. Viens auto velk, otrs, kuru velk, ieslēdz rekuperāciju un lādējas. Tad mainās.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lādējamie SUV modeļu hibrīdi ir modē, bet rūk interese par dīzeļiem (+ VIDEO) 4

Izmaiņas jaunu automašīnu pieprasījumā atspoguļo ne tikai reģistrēto transportlīdzekļu skaits, bet arī klientu izvēle pilna servisa nomā. Lasīt vairāk

 

Nepilni 35 000 eiro - Mazda CX-5 nonāk pārdošanā Eiropas tirgū (+ FOTO)

Jaunais Mazda CX-5 kļuvis pieejams pasūtīšanai Eiropas tirgū. Vācijā trešās paaudzes SUV cena sākas no atzīmes 34 990 eiro. Lasīt vairāk

 

Vilciens aizķer skrejriteni - sadursmē bojā gājušas divas meitenes 38

Pie Imantas dzelzceļa stacijas zem vilciena pakļuvušas un gājušas bojā divas meitenes Lasīt vairāk

 

Jāregulē arī LEDi. Meistara padoms par modernajām auto gaismām (+ VIDEO) 9

22. septembrī beidzās astronomiskā vasara, un oficiāli sākās rudens. Pagaidām rītos un vakaros vēl nav astronomiski tumšs, bet - cik tur vairs tālu. Tātad automašīnu lukturi kļūst arvien svarīgāki. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti