Toyota parāda ūdeņraža auto Mirai otrās paaudzes konceptu (+ FOTO) - iAuto

Toyota parāda ūdeņraža auto Mirai otrās paaudzes konceptu (+ FOTO) 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Toyota | 23.oktobris 2019 20:21

Toyota turpina ceļu uz ūdeņraža mobilitātes nākotni ar otrās paaudzes Mirai konceptu Tokijas autoizstādē

2014. gadā Toyota kļuva par globālu pionieri, iepazīstinot pasauli ar ūdeņraža piedziņas Mirai sedanu. Uzņēmums gatavojas modernā nulles emisiju degvielas šūnu elektriskā automobiļa (FCEV) tehnoloģiju pacelt jaunā līmenī un piedāvā priekšskatīt otrās paaudzes Mirai speciālā ekspozīcijā 2019. gada Tokijas automobiļu izstādē.

Pašreizējais Mirai ir kalpojis kā katalizators, veicinot globālo apzināšanos par to, kā varētu tikt sasniegta tīra un ilgtspējīga nākotnes ūdeņraža sabiedrība. Tas ir tehniski izsmalcināts, tomēr nepārprotami praktisks automobilis ar nobraucamo attālumu apmēram 500 km, dažās minūtēs viegli uzpildāms, un tā emisija ir tīrs ūdens. Kopš izlaides ir pārdoti aptuveni 10 000 automobiļu, un vienlaikus Toyota ir aktīvi atbalstījuši ūdeņraža degvielas infrastruktūras izstrādi galvenajos tirgos visā pasaulē.

Tas ir bijis tikai sākums: Tokijas automobiļu izstādē Toyota piedāvāja agrīnu ieskatu uzlabojumos, kas tiek ieviesti jaunajā Mirai, – gan tehniskās izcilības, gan dinamiskas veiktspējas un iekārojama dizaina jomās.

Ar plānoto atklāšanu 2020. gadā sākotnēji Japānā, Ziemeļamerikā un Eiropā, jaunais Mirai būs daudz vairāk nekā tikai eko-automobilis, pierādot, ka FCEV tehnoloģija nav šķērslis radīt automobili, kas sniedz braukšanas gandarījumu un ir patīkams skatienam.

Efektivitāte joprojām ir izšķirošs nosacījums, un Toyota mērķis ir par 30% palielināt Mirai nobraucamo attālumu, ieviešot uzlabojumus degvielas šūnu sistēmā un izmantojot lielākas ūdeņraža degvielas tvertnes.

Jošikazu Tanaka (Yoshikazu Tanaka), jaunā Mirai galvenais inženieris, saka: “Mūsu mērķis bija radīt automobili, ar kuru klienti vēlētos braukt visu laiku, automobili, kam piemīt emocionāls un pievilcīgs dizains un tik dinamiska un atsaucīga veiktspēja, kas liek klienta lūpām smaidīt.

Es vēlos, lai klienti teiktu: “Es izvēlējos Mirai ne tikai tāpēc, ka tas ir FCEV, bet tāpēc, ka es vienkārši gribēju šo automobili, un sagadīšanās pēc tas ir arī FCEV.” Mēs turpināsim izstrādi, koncentrējoties uz šīm sajūtām, un ceram, ka ar jauno Mirai mēs kļūsim par līderiem, palīdzot īstenot ūdeņraža enerģijas sabiedrību.”

Jaunā Mirai acumirklīgais pirmais iespaids ir tā eksterjera dizains ar zemajām līnijām, elegantajām proporcijām, gludo, rūpīgi nostrādāto virsbūvi un lielajiem 20 collu diskiem, kas kopā rada jaudīgu un izteiksmīgu izskatu. Ekspozīcijas automobilis tiks prezentēts speciāli izstrādātā jaunā zilā krāsā, kas krāsota vairākos slāņos, sasniedzot izcilu mirdzumu un krāsas dziļumu.

Salons tiek piedāvāts kā vienkārša, moderna telpa ar siltu un ērtu gaisotni, kas papildina automobiļa sniegtās sajūtas – ka ar to pārvietoties ir patiess prieks. Svarīgākais aprīkojums ir 12,3 collu centrālais displejs un mērinstrumentu panelis, kas gluži vai ieskauj vadītāju. Platforma un atjautīgā komplektācija ļauj nodrošināt piecas sēdvietas pašreizējā Mirai četru sēdvietu vietā.

Viena no priekšrocībām, ko sniedza iespēja jauno Mirai konstruēt uz Toyota jaunākās aizmugures piedziņas modulārās platformas, bija brīvība radīt vēl emocionālāku un skatienus piesaistošu dizainu, kā arī iespēja izmantot dažādas spēka piedziņas – tostarp ūdeņraža degvielas šūnu piedziņu. Tas jaunajam Mirai nodrošināja vēl stingrāku virsbūvi, kas savukārt uzlabo manevrētspēju un atsaucīgumu, un zemāku smaguma centru, kas vadāmību padara izveicīgāku un vēl baudāmāku.

Neskaitot potenciālā nobraucamā attāluma palielinājumu, degvielas šūnu sistēmas veiktspējas uzlabojumi jaunajam Mirai dāvā vēl lineārāku un vienmērīgāku reakciju, uzsākot braukšanu, un elegantas sajūtas brauciena laikā, vadītāja darbībām ar droseli harmonizējot ar automobiļa paātrinājumu. Uz līkumotiem ceļiem vadāmība ir viegla un vienkārša, bet uz šosejas brauciens jebkurā ātrumā sniegs nepārspējamu jaudas izjūtu.

 
Visi komentāri
 
wons 23.oktobris 2019 21:14
0 0 Atbildēt

Iepriekšējais Mirai modelis maksāja no 80 000eur

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ford Focus ST noiet no skatuves

26. septembrī Ford rūpnīcā Vācijas Zārluī no konveijera noripoja pēdējais Focus ST eksemplārs, noslēdzot vairāk kā divu desmitgadu ilgo “karstā hečbeka” dzīves ciklu. Lasīt vairāk

 

Jāregulē arī LEDi. Meistara padoms par modernajām auto gaismām (+ VIDEO) 9

22. septembrī beidzās astronomiskā vasara, un oficiāli sākās rudens. Pagaidām rītos un vakaros vēl nav astronomiski tumšs, bet - cik tur vairs tālu. Tātad automašīnu lukturi kļūst arvien svarīgāki. Lasīt vairāk

 

Brauksim zaļāk, vairāk naudas ceļiem: Valdība atbalsta izmaiņas Autoceļu lietošanas nodevas likumā

Otrdien, 30. septembrī, valdība atbalstīja Satiksmes ministrijas (SM) rosinātās izmaiņas Autoceļu lietošanas nodevas (ALN) likumā, lai mazinātu negatīvo ietekmi uz vidi, autoceļiem un uzlabotu transporta sistēmas efektivitāti. Lasīt vairāk

 

32 000 eiro – Ķīnā uzsāk jaunā Volvo XC70 pārdošanu (+ FOTO) 12

Volvo īpašnieks, Ķīnas uzņēmums Geely, uzsācis jaunā Volvo XC70 PHEV pārdošanu vietējā tirgū, kā jau nereti, laižot to klajā par krietni lētāku cenu nekā ziņots iepriekš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti