Vācijā dots Volkswagen Golf 8 tirdzniecības starts. Sākumā pircējiem tiek piedāvāts Golf Life ar 1,5 litru 130 Zs motoru un cenu no 27 150 eiro, bet 20 000 eiro vērtā bāzes versija kļūs pieejama nākamgad.
Jaunā Golf pircējiem jāņem vērā, ka cenu ziņā izdevīgāko bāzes versiju šogad vēl nevarēs iegādāties, Tā kļūs pieejama vien nākamgad, bet pagaidām izvēlei nodots Golf aprīkojuma komplektācijā LIfe, kas savienojama ar četriem TSI un TDI motoriem.
Vācu medijos publicētā informācija liecina, ka lētākais šobrīd pieejamais variants ir 1.5 TSI ACT OPF ar 1,5 litru 130 Zs benzīna motoru un sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu (no 27 150 eiro). 28 530 eiro prasīs par Golf 1.5 TSI ar 150 Zs benzīna motoru un 6MK, bet divas dīzeļversijas ar 2,0 TDI motoru un 115 un 150 Zs motoru maksās attiecīgi 29 155 un 33 840 eiro. Pirmā no tām komplektēta ar 6MK, bet otra – ar 7DSG automātisko divsajūgu pārnesumkārbu. Abām dīzeļversijām ir ACR cilindru atslēgšanas tehnoloģija un divkāršā AdBlue iesmidzināšana, kas līdz pat 80% samazina slāpekļa oksīdu izmešus (NOx).

Life aprīkojuma komplektācija ietver, tostarp: 16 collu riteņu diskus, eksterjera un interjera komforta apgaismojumu, Discover-Pro multimediju-navigācijas sistēmu ar balss vadību, ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēmu, ādas apdari stūrei un ātrumpārslēgam, nišu viedtālruņa bezvadu uzlādei, elkoņa balstus priekšā un aizmugurē, ParkPilot parkošanās palīgu, automātiskās automaģistrāles un pilsētas gaismas.
Visas Golf 8 versijas (arī bāzes versija Golf (agrāk Trendline) un jau pieminētā Life ) tiek komplektētas ar Car2X, joslas uzturēšanas asistentu Lane Assist, virtuālo mērinstrumentu paneli, multifunkciju stūri, sistēmu, kas brīdina par sadursmi ar priekšā braucošo (ieskaitot City automātiskās bremzes, gājēju un riteņbraucēju atpazīšanu), klimatkontroli, pieeju mobilajiem Online dienestiem un servisiem, Bluetooth, LED lukturiem priekšā un aizmugurē.
Piebāž mašīnu ar nevajadzīgām spēļmantiņām, ar kurām īpašnieks reizi paspēlēsies un par tām aizmirsīs, un nezina vairs ko par to mašīnu dīrāt. Ir gribētāji golfu, kurš droši vien būs aprīkots ar trīscilindru litrīgo turbo nemotoru, pa 20 štukām pirkt?
Pieļauju, ka Emma ir atbildējusi 100%tīgi.
Es tikai atzīmēšu - ja tev to spēļmantiņu ir par daudz, tad labāk brauc ar sabiedrisko, jo kādā dienā arī pagriezienrādītājs visdrīzāk būs par daudz.
Nesaprotu, kā šādi cilvēki lieto šodien mobīlos. Noteikti wi-fi ieslēgt ir tik sarežģīti un vēl tā balss no klausules kaut ko vienmēr vēlas.
Man mašīna vajadzīga braukšanai, nevis lai bakstītos pa planšeti un braucu es labi.
Ak jā- pamatdarbarīks man ir dators, pat 2, ja būt precīzam. Ja kas.
Tu to savu salīdzinājumu esi sajaucis. Nevis šādiem cilvēkiem ir grūti ieslēgt kaut kādus tur režīmus, bet šādiem cilvēkiem ir grūti visu laiku uzmanīt telefonu, lai tas nedarītu visādas muļķības - tas pēc tava salīdzinājuma. Palīgierīcēm ir jāatvieglo mašīnas vadīšana, nevis jāaizvieto vadītājs, jo vairāk tāpēc ka visas tās vadītāja aizvietošanas ierīces mēdz būt ar nopietniem gļukiem, toties tas ka mašīna var nobremzēt pati, dažam labam noteikti būs pamudinājums pārāk nekoncentrēties uz vadīšanu...