Visi komentāri - Latvijā katru ziemu maina zīmes no 100 uz 90 km/h, tikmēr Igaunijā šodien 110 (+ FOTO)

Latvijā katru ziemu maina zīmes no 100 uz 90 km/h, tikmēr Igaunijā šodien 110 (+ FOTO) 15

 

Aculiecinieka foto Foto: iAuto.lv

iAuto | 25.februāris 2021 15:05

Paradokss, taču kamēr mēs pie sevis dzirdam par tikai pērn salaboto ceļu bēdīgo kvalitāti, kuras dēļ kilometriem garus ceļu posmus pavasarī nāksies pārstrādāt, tepat blakus Igaunijā ziemeļu kaimiņi brauc pa lieliskiem ceļiem, turklāt ātrumā, kāds pie mums "pat sapņos nerādās".

Mums jāgaida līdz aprīļa beigām, lai atkal ieraudzītu 100 km/h: No šodienas atsevišķos ceļu posmos atļautais ātrums palielināts līdz 100 km/h 

Aculiecinieka foto Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
anoagask 25.februāris 2021 15:54
18 0 Atbildēt

tāpēc, ka igaunijā vadās pēc laika apstākļiem, bet lv pēc MK noteikumiem

Antons 25.februāris 2021 16:06
18 3 Atbildēt

Es nesaprotu, mums pilsētās kadreiz bija 60, bet daži ceļi ir projektēti uz 130. Un tas ir ar tā laika zapiņiem un moskvičiem bez ABS, ESP utt. Vācijā laukos visur ir 100, bet ne vienmēr tie ceļi vai laika apstākļi ir tie labākie. Kas traucē palielināt ātrumu vismaz atsevišķos posmos? Nedod Dievs kāds brauks ar +15+20 - viss, agresors, tautas ienaidnieks. Banānu valsts.

anoagask 25.februāris 2021 16:17
11 5 Atbildēt

atļautie-60-laikos uz tallinas šosejas varēja nolikt šaha dēlīti, izkārtot figūras un izspēlēt partiju starp braucošiem auto. Mums ir izaudzēta paaudze ar dolbajobiem, kas nesaprot atšķirību starp max atļautais ātrums un drošs ātrums, ar tādiem šoferiem der tikai elektroniskās zīmes, kas pielāgojas plūsmai un meteoapstākļiem. Citādi būs pils beztabu ar sižetiem, kur instašmaras sūdzēsies, ka miglā ar 110 iesipušas sastrēguma astē.

anonimikis 25.februāris 2021 16:52
0 1 Atbildēt

šitās izskatās pēc elektroniskajām zīmēm, kur var mainīt ātrumu limitus dinamiski. Pi mums tādas varētu uzlikt, ja vien ...

Pēc tam saradīsies kaudze pedziku, kas sāks smilkstēt, ja to apturēs par pārsniegumiem - man zīme rādīja tik ...

anoagask 25.februāris 2021 17:38
2 0 Atbildēt

ceļazīmēm ir žurnālfaili, par nepatiesas liecības sniegšanu pants

atrabotka 25.februāris 2021 19:41
2 0 Atbildēt

Ta sen jau piemēram Rīga - Sigulda posmā (kaut vai līdz Sēnītei) var mierīgi 120 zīmi likt. Mums vēl laikam kādi 50 gadi paies, kamēr kas tāds būs iespējmas. Tā zīmju mainīšana tur no 100 uz 90 un otrādi katru gadu vispār kaut kāds paradokss!

anoagask 25.februāris 2021 20:35
0 0 Atbildēt

Nevar, visādas apgriešanās, nogriešanās pa kreisi vietas. Tad tajās visās jāliek 90 un fotoradari

hmm 25.februāris 2021 20:53
1 2 Atbildēt

ja tur nav radaru tad vienmēr braucu 130 km/h, un neko bez stresa. Ļoti bieži braucu pa PL un D, vnk fiziski nespēju vilkties uz 90, tas nav iespējams.

Freijers 25.februāris 2021 23:00
2 0 Atbildēt

Smieklīgākais ir tas, ka pēc fakta jau arī uz tiem nedaudzajiem labajiem ceļiem ir plūsma 100-110 km/h (citi vēl ātŗāk, citi lēnāk), līdz ar to de fakto jau arī tas notiek, protams, ja ceļa apstākļi atļauj. Nu nav 2+2 ceļiem tas 90 limits defaultā normāls un viss...protams, ja ievēro prasību turēties labajā joslā, nevis a la tizleņa formātā uz 85 kreisajā kruizēt.

Par tām apgriešanās joslām...ja ir ir ieskrējiena/bremzēšanas joslas neredzu problēmu, tam jau arī tas ir domāts. Tas ka visādi stūres akmens krampji nespēj/negrib tās izmantot, kā paredzēts ir cits jautājums...

anoagask 26.februāris 2021 10:22
1 0 Atbildēt

pamēģini apgriezties ar fūri sastrēgumstundā, ja plūsma nāk ar 110-120 abās joslās. kreisais pagrieziens eiropā pie tāda ātruma nevar būt, un labi, ka tā.

UK visos ceļos ir 100km limits, t.sk. visos 1.5 joslu platajos un ar dzīvžogu apaugušajos līkumainajos lauku mazceliņos. Vnk tur vadītāji nav krāni, un prot izvēlēties drošu braukšanas ātrumu

ezis71 26.februāris 2021 6:01
0 2 Atbildēt

Nevar 120 jo tas ceļš vēl papildus velotreks piektdienas vakaros.

šoferīc 25.februāris 2021 22:56
4 0 Atbildēt

toties Igaunijā sods par ātruma pārkāpšanu sākas no +5km/h

nomiks 26.februāris 2021 6:51
1 1 Atbildēt

Igaunijā sods ir jau no +1 (7 vai 9 eur, precìzi neatceros). No pieredzes.

Līdz ar to viņu 110 fakriski ir 103 - 105 jo igauņi brauc ar atļauto , vadoties no spifometra rādītājiem.

Latvijā pie atļautajiem 100 tāpat ātrums ir lielāks, jo līdz +10 nesoda, vēl kļùda vismaz 3. Jau sanāk 113. Pēc GPS, kas nozīmē, ka pēc spidometra ir 118-120. Un tas jau ir ātrāk kā pie kaimiņiem.

kasinsh79 26.februāris 2021 8:23
0 0 Atbildēt

Pats esmu saņēmis "brīdinājuma sodu" 7 eur no Igaunijas par kruīzu 100 pēc spidometra (tātad ap 96 reāli). Tagad Igaunijā gar radariem mierīgi kruīzu turu uz 98 pēc spidometra un nekādu problēmu.

Tomēr arī Igaunijā pārkāpj CSN, īpaši - ātruma ierobežojumus. Vasarā šī pati šoseja pirms Tallinas nereti sastopas ar vairākiem 130 braucējiem, bieži vien sanāk apdzīt vairākas fūres veinā piegājienā, un tad ātrums spidometrā jau ap 140 vismaz. Starp citu, vairākkārt novērots, ka pretīmbraucošā CP mirkšķina - brīdina samazināt ātrumu, nevis soda. Tas strādā

Hans 6.marts 2021 14:32
0 0 Atbildēt

Vācījā arī brauc max līdz 10 gadus vecām mašīnām.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Beidzot būs lietus kanalizācija pie Mellužu estrādes, diemžēl sānu aizbūvē ar auto stāvvietām (+ VIDEO)

Labas ziņas no Jūrmalas - ja remonti būs veikti kvalitatīvi, Mūzikas ielā vairs nekrāsies lietus ūdeņi, bet Mellužu estrādes apkaime izskatīsies pievilcīgāk. Lasīt vairāk

 

Šonedēļ Salacgrīvā atklās jauno tiltu pār Salacu (+ VIDEO)

Trešdien, 12. novembrī, plkst. 11 Salacgrīvā svinīgi tiks atklāts Tallinas šosejas jaunais tilts pār Salacu, kas uzbūvēts vecā tilta vietā, aģentūru LETA informēja VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC). Lasīt vairāk

 

Škoda Elroq – pieprasītākais Vācijas elektroauto tirgū 5

Čehu autobūves produkts oktobrī kļuvis par populārāko izvēli Eiropas lielākā automobiļu tirgus elektroautomobiļu sektorā, turklāt arī ceturtajā vietā redzam Škoda. Lasīt vairāk

 

Latvijas Gada auto konkurss: “šogad piedzīvojam Ķīnas auto bumu.”(+ VIDEO) 1

Novembra pirmajā nedēļas nogalē risinājās Latvijas Gada auto konkursa lielais un noslēdzošais testa brauciens. Taču pirms tam konkursa organizators Māris Ozoliņš sarīkoja pretendentu fotosesiju ar Vecrīgas panorāmu. Iepriekšējo reizi Gada auto pretendenti uz AB dambja tika izkārtoti pirms desmit gadiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti