Visi komentāri - Piedāvājums rietumiem - UAZ „Buhanka” ceļojumu māja tiks likta uz konveijera

Piedāvājums rietumiem - UAZ „Buhanka” ceļojumu māja tiks likta uz konveijera 15

 

Foto: Ekrānbilde no Autonews.ru

iAuto | 25.maijs 2021 9:30

UAZ Baikal – Uļjanovskas autorūpnīcas apvidus auto modelis, kas paredzēts ceļojošiem tūristiem, piedzīvos sērijveida ražošanu.

Pirmoreiz par šo modeli mediji ziņoja pērn, taču gada laikā formalitātes ir nokārtotas un UAZ Baikal tiks likts uz konveijera. Zināms, ka automobili tūristiem ražos Uļjanovskas uzņēmums  Автодом (Automāja), saražoto eksemplārus skaits būs ierobežots un paredzēts tas ir galvenokārt pircējiem no rietumu valstīm.  

No pērn nodemonstrētā koncepta uz UAZ SGR (Buhanka) radītais sērijveida Baikal atšķiras ar vairākiem uzlabojumiem jeb, kā norāda ražotājs: "Uzlabotu funkcionalitāti un paaugstinātu komforta pakāpi".

 Automašīnā ir iebūvēts transformējams dīvāns, bet, ja nepieciešams, aizmugurējais sēdeklis tiek pārbīdīts, atbrīvojot plašu kravas nodalījumu.

Baikal var aprīkot ar ēdamgaldu un virtuves bloku, kurā būs iebūvēta izlietne, ūdens krāns, ledusskapis, pārvietojama plīts un divas 20 litru ūdens tvertnēs. Turklāt automašīnai ir niša pārnēsājamas tualetes pārvadāšanai, kā arī personīgo mantu un bagāžas skapis.

Visas mēbeles ir izgatavotas no viegla saplākšņa ar izturīgu, ūdensizturīgu HPL laminējumu. Visbeidzot, kemperis ir aprīkots ar bloku ārējā un iekšējā apgaismojuma ieslēgšanai, 220 V kontaktligzdu un USB savienotāju.

Baikal modifikācija būs aprīkota ar stikla šķiedras jumtu, kuram ir pacelšanas mehānisms, amortizatori un skavas noturēšanai slēgtā stāvoklī. Klienti var izvēlēties kādu no četrām paceļamā jumta versijām, kas ļauj palielināt pasažieru nodalījuma augstumu līdz 1650 vai 2000 mm. Automašīna komplektācijā arī plastmasas logi, moskītu tīkls un LED apgaismojums visapkārt salonam.

Kemperis ir aprīkots ar 112 zirgspēku benzīna dzinēju, kas darbojas kombinācijā ar piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu un pilnpiedziņas sistēmu.

Baikala cenas ražotājs sola atklāt vēlāk.

 
Visi komentāri
 
WALA 25.maijs 2021 9:47
2 1 Atbildēt

Doma nav slikta, ja vien transmisiju uztaisa tādu ka pa asfaltu var vismaz ar 110 km/h vilkt nespringstot ( ar domu ka uz 90km/h jau braukšanu varēs saukt par komfortablu, cik nu tas ir iespējams buhankai). Jo nu dubļos un sniegos buhanka bija labs aparāts.

anoagask 25.maijs 2021 10:59
2 0 Atbildēt

paliels šķērsgriezuma laukums, nekādas aerodinamikas+offroad riepas un visi transmisijas zudumi - 112zs benzīna dzinējs necik ātri to kasti nevar pavilkt, 80 būs komforta ātrums

reku 25.maijs 2021 20:16
1 0 Atbildēt

Bet pa lielam ļoti laba doma.Motors gan varēja būt jaudīgāks,par maz tādām 110zs.Ar viņu braucot nekad nedrīkst aizmirst ar ko brauc,bet ceļot,izbraukumos tāda virsbūve laba.Tikai kāds tehniskais izpildījums un cena.

anoagask 25.maijs 2021 10:10
8 2 Atbildēt

kārtējā viltus ziņa - kā viņi gatavojas sertificēt ES tirgū to brīnumu??? ja būtu 70. gados reģistrēts, varbūt varētu izlīst caur adatas aci kā vecais Defender.

un paceļamais jumts, kurā nav gultas arī ir dīvains risinājums

so funktioniert es 25.maijs 2021 10:14
0 0 Atbildēt
WALA 25.maijs 2021 10:28
2 0 Atbildēt

Eiropā var sertificēt visu ko ienāk prātā, jautāums ir tikai par to vai tas atmaksājas. Mazsērijas kastēm ir pavisam citas atgāzu normas utml. Tā kā tā nav pati lielākā problēma ar šo kasti. Un gulta noteikti ir zem paceļamā jumta- ieliec tur "grīdas gabalu" + matraci un gulta gatava - ši pieeja arī daudziem rietumu verķiem ir - pēc noklusējuma pacel, lai vairāk telpas iekša, kad ej gulēt - "aizbīdi" to grīdu ciet ...

WALA 25.maijs 2021 10:30
1 0 Atbildēt

to grīdu var labi priekspēdēja bildē pat redzēt ;)

Hmm 25.maijs 2021 10:15
6 2 Atbildēt

Putina slepenais ierocis?

D. 25.maijs 2021 10:27
0 0 Atbildēt

Labais gariņš var pateikt nav jau oriģināla vidusslāņa jauniem vāģiem biezie grib krutāku ,? plānie lietotu kas pirks

R(8) 25.maijs 2021 11:18
7 3 Atbildēt

Es ari vienmer iesmeju par Krievijas autobuves sedevriem , bet sis projekts aizies rietumeiropas tirgu , lai ka mums nepatiktu , ir jabut objektiviem , tur ir pietiekosi daudz gimenes kuram patik celot sada veida

imzz 25.maijs 2021 11:43
5 1 Atbildēt

Var noderēt arī kā lauku minibordelis, proti, suteners + viena izīrējama draudzene ;)

WALA 25.maijs 2021 12:15
2 2 Atbildēt

Ceļojuma laikā "piepelnos ar gadījuma darbiem" ...

anoagask 25.maijs 2021 13:32
4 1 Atbildēt

kemperu ceļotāju ir daaaaudz, bet rietumos neceļu ir maz+ne visur drīkst vizināties kā pie mums.

šis ir nišā, kam G-wagen un Defender par mazu, bet Unimog par lielu, vai nav kategorijas + gribas visu labot ar kuvaldu un tērēt 15l benzīna/100km - ļoti specifiska un mikroskopiska auditorija

Latvietis 25.maijs 2021 20:31
0 2 Atbildēt

Man lūdzu vienu. Noderēs medībās.

Onsis 26.maijs 2021 11:28
2 1 Atbildēt

112 zs, īsta raķete. 3 tonnas smagu vāģi pa bezceļiem, un kā ar eiro6 normām?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kāda ir pieredze ar Latvijas autovadītāja apliecību ārpus Eiropas Savienības? Vai zini, ka ir IDP (+ VIDEO) 1.DAĻA 2

Kāda ir pieredze ar Latvijas autovadītāja apliecību ārpus Eiropas Savienības un tās ekonomiskās zonas? Vai zini, ka iespējams pasūtīt CSDD starptautiskās vadītāja tiesības par 19,84 EUR? jāgaida 2-3 darba dienas Lasīt vairāk

 

Zviedrijā sarīko retro mežizstrādes tehnikas parādi (+ VIDEO) 4

Video sniedz atbildi par to, kādu tehniku izmantoja mežizstrādē pagājušā gadsimta 60. un 70. gados, vai pat vēl senāk. Lasīt vairāk

 

“Latvenergo” vēja parkā uzstādītas pirmās vēja turbīnas (+ VIDEO) 11

Kaigu purvā Jelgavas novadā uzstādīta pirmā no 16 vēja turbīnām, kas būs augstākās Baltijā. Turbīnas spārnu garums ir 87,5 metri, bet augstākais punkts darbības laikā sasniedz 266 metrus. Lasīt vairāk

 

Latvijas dzelzceļš sabojā ietvi, kas par to maksās? Ja nebūtu video, tad visticamāk tā arī paliktu (+ VIDEO) 9

Latvijas dzelzceļš sabojā ietvi, kas par to maksās? Ja nebūtu video, tas visticamāk paliktu nepamanīts līdz nākošai ietves seguma atjaunošanai. Jūrmalā, Dubultos fiksēts gadījums, kur ietve tika sabojāta pēc dzelzceļa darbiem. Vai kāds uzņemsies atbildību un saremontēs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti