Visi komentāri - Tagad arī elektrificēts - prezentēts jaunais Opel Astra (+ FOTO)

Tagad arī elektrificēts - prezentēts jaunais Opel Astra (+ FOTO) 21

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 13.jūlijs 2021 8:15

Vācijas autobūves uzņēmums Opel prezentējis kompaktklases modeļa Astra sesto paaudzi, kas tagad pieejama arī elektrificētā versijā.

Jaunais modelis veidots Opel Vizor stilā, kas pirmoreiz tika pielietots jaunajam Mokka. Tas nozīmē agresīvāka dizaina priekšpusi ar šaurākiem lukturiem, kas vizuāli saplūst ar radiatora resti un lielākus gaisa pievadus, kas piedod sportiskāku izskatu, liekot jaunajam modelim liek izskatīties platākam, zemākam un dinamiskākam.

Arī interjerā redzama Opel Vizor dizaina valoda. Pilnībā digitālais informācijas bloks ar liela izmēra ekrānu izslēdz analogos rādītājus, un to var vadīt intuitīvi. Tomēr dažus iestatījumus, piemēram, gaisa kondicionēšanu, var kontrolēt arī ierastajā manierē, izmantojot slēdža tastatūru zem ekrāna. Cilvēkiem priekšējos sēdekļos Opel speciālisti izstrādāja sēdekļus ar labu sānu atbalstu, kas atbilst stingrām Veselīgas muguras kampaņas (AGR) vadlīnijām.

Gaismu tehnikai konstruktori izmanto jaunos Intelli-Lux-LED lukturos ar 168 diožu elementiem, kas satiksmes situācijai pielāgojas milisekunžu laikā, izslēdzot iespēju, ka pretimbraucošais varētu tikt apžilbināts.

Arī elektronisko asistentu jomā Astra pieejamas tehnoloģijas no „augstākajiem plauktiem”, piemēram, automātiskā kruīzkontrole, kas pielāgojas priekšā braucošā transportlīdzekļa ātrumam un nobremzē līdz pilnīgai apstāšanās. Versijā ar 8AK, atsākoties kustībai, arī  Astra braukšanu atsāks pats.

Sērijveidā Astra tiek piegādāts ar 6MK. Pa piemaksu iespējams pasūtīt liela izmēra Head-up projekcijas displeju un uzlabotu ceļazīmju atpazīšanas sistēmu. Vadītājam palīdz piecas kameras un pieci radara sensori, kas apvienojumā ar Intellidrive 2.0 nodrošina daļēji autonomu braukšanu. Sistēma spēj pielāgot ātrumu asos pagriezienos un veikt daļēji automātisku joslu maiņu.

Jaunais Astra pirmoreiz pieejams Plug-in hibrīdversijā, turklāt divos variantos – ar 110 un 225 Zs jaudu. Pagaidām ražotājs neatklāj ne degvielas patēriņu, ne ar elektrībo veicamo attālumu, toties zināms, ka jaunais modelis ir 4,37 m garš un 1,86 m plats, bet riteņu bāze palielinājusies līdz 2,67 m. bagāžas nodalījuma tilpums – 422 litri.

Pieteikšanās jaunā Astra iegādei atklās rudenī, bet pirmie pasūtītie automobiļi pie klientiem nonāks jaunā gada sākumā.

 
Visi komentāri
 
Izskatās 13.jūlijs 2021 9:07
7 3 Atbildēt

kā eiropieši atkal sāk apsteigt dizainā Japānu un Koreju. It īpaši Koreju, kuriem pagājušajā desmitgadē bija lieks izrāviens dizainā, bet šobrīd atkal aiziet auzās...

felix65 14.jūlijs 2021 19:47
0 1 Atbildēt

Tu par to kantainumu?

Kantainums 14.jūlijs 2021 23:47
0 0 Atbildēt

jau tagad visiem, tikai Korejiešiem diemžēl sanācis tāds šķībs greizs, atšķirībā no eiropiešiem

Antons 13.jūlijs 2021 9:42
3 0 Atbildēt

Tad kad par Opeli stāstīja, ka visi auto kadreiz kļūs par Opeli, tad tas bija mega-populārs. Bet šodien?

didzisk 13.jūlijs 2021 10:17
6 8 Atbildēt

Atceros, kā kādreiz mēdza teikt. Vardes lec. Izpletņlēcēji lec. Opelis - nelec.

disks 13.jūlijs 2021 10:23
13 2 Atbildēt

tev slikta pieredze - 80.gadu beigās, kad no vācijas sāka vest lietotos, vieni no pirmajiem bija opel record - tas bija absolūts kosmoss salīdzinājumā ar padomjlaiku grabažām, ar kurām visi tolaik braukāja, bet galvenais - viss darbojās, vienmēr "lēca", vienmēr strādāja, un, kas dīvainākais, apstiprinājās vācu tirgotāja apgalvojums, ka vajadzīga tikai riteņu atslēga - mēs, padomjlaikos auguši, tam atsacījāmies ticēt - sākumā

:-) 13.jūlijs 2021 11:37
6 4 Atbildēt

Rekordam bija tālu līdz jaunam 8., 9., vai 10. žigulim kuri palika Latvijā kā reeksports!

felix65 14.jūlijs 2021 19:49
0 0 Atbildēt

10. reeksports? Tu par ko?

LMT 14.jūlijs 2021 9:26
1 4 Atbildēt

Rūsas ziņā nav analogu!

13.jūlijs 2021 10:17
2 6 Atbildēt

Kādreiz, kad iznāca Astra jaunā paaudze, vācieši to salīdzināja ar Golf, uzdodot jautājumu vai "Astra beidzot spēs konkurēt...", tagad tas lieki - Golf tuvākajos 100 gados nevienam nepārspēt

janka 13.jūlijs 2021 11:37
12 4 Atbildēt

pelēkumā un tupumā golfu tiešām grūti pārspēt...

ZZZZ 13.jūlijs 2021 11:53
3 1 Atbildēt

Opel auto par labu cenu Lieliskais trijnieks dabūs trūkties Būs pircēji, kas ar saviem maciņiem balsos par šo

Piem MB GLA jau principā ir Nissan/Infiniti Tik burgeriem zīmīte pielikta lai silda pašapziņu...

nomiks 13.jūlijs 2021 12:15
5 2 Atbildēt

Ir bijis īpašumā Opel Zafira (2013, 2.0 CDTI). Lielisks auto. Šobrīd nožēloju, ka pārdevu.

Šobrīd viens no maniem īpašumā esošajiem auto ir Opel Corsa (2016, 1.4 benz/LPG). Tikpat lielisks auto.

Līdz ar to no savas pieredzes neko sliktu par Opel nevaru teikt. Lietotu auto segmentā zema iegādes cena, lielas tehniskas problēmas nerada un ekspluatācijas izdevumi ir ievērojami mazāki kā citiem maniem auto. Jauniem gan cena ir diezgan augsta, lai izdarītu izvēli par labu jaunam Opel.

Raimis 13.jūlijs 2021 12:35
6 0 Atbildēt

Piekrītu.

Opelis ir šrotmobīļu barības ķedes augšā kopā ar škodu.

Ja jāizvēlas starp ford, mazda, reno, citroen, pežo, kia, hjundai, nissan, honda, tad tas viennozīmīgi būtu opel. Stulbi tikai tas, ka pats brends kā tāds vismaz Latvijā ir nedaudz "sadirsts".

Nav 13.jūlijs 2021 13:04
3 5 Atbildēt

ne vainas, ja netraucē nepārtrauktās eļļas noplūdes un elektribas problēmas (starteri, generatori, dažādi devēji. utt)

anoagask 13.jūlijs 2021 16:41
0 1 Atbildēt

tu runā par GM opeli, raksts ir par Opel 308, t.i. PSA "opeli".

Kaut kādas tehnoloģijas no opeļa varbūt ir ieliktas kopīgajā platformā, bet jāpēta/jāprasa zinātājiem.

650 13.jūlijs 2021 13:11
2 1 Atbildēt

Runāsim jaunajā visulohu elektroniskajā apvienotajā valodā.

Elektrificēts=Vakcinēts.

Jā.

Krotow 13.jūlijs 2021 13:17
2 0 Atbildēt

Vismaz 300km no vienas uzlādes būs?

eidis 13.jūlijs 2021 16:17
2 4 Atbildēt

Tā "jaunā Fabia", kurai uzsākta ražosšana saskaņā ar rakstu blakus, izskatās stipri nožēlojami salīdzinājumā ar Opeli.

Eksperts 13.jūlijs 2021 18:20
3 6 Atbildēt

Camaro no priekšas, golfs no pakaļas, rūsa pa vidu.

Vo 16.jūlijs 2021 0:13
0 0 Atbildēt

Idiots pa vidu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nepilni 100 000 juaņu, kas nepilni 12 000 eiro - GAC modernizējis elektrisko sedanu Aion RT 1

Ķīnas autobūves koncerna GAC ražotais vidējās klases sedans Aion RT piedzīvojis modernizāciju un jau pieejams tirgū par sākuma cenu 99 800 juaņu, kas ir aptuveni 11 900 eiro. Lasīt vairāk

 

Turpinās dzelzceļa atzaru būvniecība uz Rīgas lidostas staciju liek aprūsējušas metāla konstrukcijas (+ VIDEO) 14

Turpinās dzelzceļa pievadceļu būvniecība uz Rīgas lidostas staciju. Tiek liktas aprūsējušas metāla konstrukcijas! Jautājums ir par prioritātēm un lietderību - tā visa ir tām pašām 4 joslu šosejām nepiešķirtā nauda! A7, Spuņciems utt. Šoreiz filmēts no lidostas kreisajā pusē! Lasīt vairāk

 

Maza interese - Tesla atsakās no Cybertruck lētākās versijas 3

Tesla izņēmusi no modeļu piedāvājuma elektriskā pikapa Cybertruck RWD aizmugures riteņu piedziņas versiju, kas bija lētāka un vienkāršāka, taču pircēju interesi piesaistīt tik un tā nespēja. Lasīt vairāk

 

Luiss Hamiltons pārdevis savu aptuveni 15 miljonu eiro vērto automašīnu kolekciju 7

Autosportists vairs neaizraujas ar dārgiem spēkratiem, tā vietā dodot priekšroku vērtīgu mākslas darbu kolekcionēšanai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti