Visi komentāri - Krievijā ražotie motori Eiropas tirgum

Krievijā ražotie motori Eiropas tirgum 24

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 3.oktobris 2021 13:23

Stellantis koncerns vienojies par Krievijas pilsētā Kalugā ražoto 1,6 litru dīzeļdzinēju piegādi Rietumeiropas tirgum. Nākotnē motori tiks sūtīti uz Ziemeļāfriku un Dienvidameriku.

Internacionālais koncerns, kas pasaulē ir sestais lielākais autoražotājs, ziņo, ka Krievijā ražotie motori tiks uzstādīti Peugeot, Citroen, Opel un Fiat zīmolu automašīnām.

Tas ir Euro-5 standartiem atbilstošs četrcilindru dīzeļdzinējs ar 1,6 litru darba tilpumu, ko izmanto vesela virkne Stellantis komerctransporta modeļu, ieskaitot Peugeot Expert, Citroen Jumpy, Opel Vivaro, Peugeot Partner mikroautobusos, Citroen Berlingo un Opel Combo Cargo. To iebūvē arī Peugeot Partner Crossway kompaktajos mikroautobusos, Citroen Berlingo Multispace un Opel Combo Life, arī vieglajos automobiļos Peugeot 408 un Citroen C4.

Pirmie Kalugā ražotie motori jau nosūtīti uz Eiropu un turpmāk šādas piegādes notiks katru nedēļu. Vēlāk piegāžu ģeogrāfija tiks paplašināta uz Ziemeļāfrikas un Dienvidamerikas rēķina.

 
Visi komentāri
 
Pļurkt 3.oktobris 2021 15:38
17 2 Atbildēt

Nu a kur ta palikušas sankcijas pret Krievijas "klātbūtni" Krimā???

Pļakt 3.oktobris 2021 16:00
0 1 Atbildēt

vai tad tādas bija?, manuprāt, visi rietumu ražotāji kā bija tā palika Krievijā, izņēmums laikam Opel, kas tagad, ja nemaldos, atgriežas

insekc 3.oktobris 2021 16:11
16 10 Atbildēt

Tagad zinām, ko kādu auto iegādes jāaturas.

Pļurkt 3.oktobris 2021 17:54
3 1 Atbildēt

Tieši tā!!

anoagask 3.oktobris 2021 17:21
15 5 Atbildēt

euro5 un ES tirgus nelīmējas kopā. vai nu piegādes tikai trešās pasaules tirgiem, vai arī krievijā pēkšņi sākuši ražot euro6 motorus tikai eksportam, kas nav īpaši ticami no ekonomiskā aspekta.

vienalga, labāk neriskēt un stelantis izstrādājumus nepirkt, ja nu tomēr motors ar kuvaldu vākts kopā...

Šrots 4.oktobris 2021 9:23
3 0 Atbildēt

Varbūt tie ir maiņas motori veciem, nojātiem šrotiem?

msh 4.oktobris 2021 23:20
0 0 Atbildēt

Tādiem jauns motors neatmaksātos...

Jumu 3.oktobris 2021 18:27
4 4 Atbildēt

Cik atceros reālas sankcijas bija tikai mūsu šprotītēm un galvenokārt par dumju muldēšanu. Pārējie ar Krieviju kā tirgoja tā tirgo.

Zlats 3.oktobris 2021 19:39
7 3 Atbildēt

Tagad jau tā sūdīgie peugeot un citroen palika vel sūdīgāki..

Pļurkt 4.oktobris 2021 7:43
3 0 Atbildēt

Pagājušā gadsimta beigās tieši Francija ražoja vislabākos dīzeļus vieglajiem.

msh 4.oktobris 2021 23:27
0 0 Atbildēt

Pagājušā gadsimta beigās? Pilnīgi noteikti ka nē - tolaik vēl VAG ražoja divu vārstu dīzeļus ar siksnas piedzītu sūkni - tas bija šī gadsimta sākums kad VAG sāka ieviest ko draņķīgāku un francūžiem bija iespēja pārsist tos, saglabājot vecos dzelžus.

P.N. Nesen gadījās ielūrēt viena izjaukšanai paredzēta pirmās paaudzes scēnika motortelpā ["franču kvalitāte" nozīmē ka sliekšņi vairs nemaz tam mašīnas izstrādājumam nav] - ieraudzīju Bosch MSA15 vadības bloku, tādu pašu kādi vada tā perioda VAG dīzeļus - sūknis un sprauslas gan jau arī tādi paši; turbīnas jau arī ražo tikai uz pirkstiem saskaitāmi ražotāji, tā ka viss kur tie franču inženieri varēja izpausties bija pats motora klucis.

Pļurkt 5.oktobris 2021 10:20
0 0 Atbildēt

Beidz murgot!!

Tur nebija nedz sūkņu vadības bloku, nedz ar siksnu piedzītu sūkņu!!

Gadsimta beigas sākas kaut kur ar 75.gadu, nevis 98.!!

Pie reizes - kāds sakars sapuvušiem sliekšņiem ar dīzeļu kvalitāti??

msh 5.oktobris 2021 12:49
0 0 Atbildēt

Gadsimta beigas sākas septiņdesmit piektajā, muhahā...

Pļurkt 5.oktobris 2021 14:03
0 0 Atbildēt

Muhaha patiešām sākas 98. gadā!

Latvietis 4.oktobris 2021 6:32
4 4 Atbildēt

Tās taču nav mašīnas, bet gan miskastes.

latvietim 4.oktobris 2021 7:59
4 4 Atbildēt

Lielāka miskaste ir VAG un MB izstrādājumi. Tehniski sūds ietīts smukā papīrītī. Tā ka nemuldi.

Passat 4.oktobris 2021 9:28
8 1 Atbildēt

Jā, 1,4 litru benzīnnieks VW grupai ir izcils mēsls. Man trīsgadīgai mašīnai motors bija uz galda jau ar 70k nobraukumu.

Tagad braucu ar Toyota un mašīnai jau 170k nobraukums, mainu eļļu, leju benznīu un bēdu nezinu. Nekad vairs nepirkšu VW.

Gonka 4.oktobris 2021 19:21
0 0 Atbildēt

Atkal tu ar to savu sūda pasātu.

Mes jau 10x esam atklausījušies, nav brīnums ka tev auto plīst, jo kā tādam loham, kā tev, viņs var neplīst?

Gints 4.oktobris 2021 11:45
1 0 Atbildēt

Auto ražotāji rūpējas par ekoloģiju!

Pļurkt 4.oktobris 2021 15:46
0 0 Atbildēt

.... savā valstī!

Onsis 4.oktobris 2021 17:46
0 0 Atbildēt

EIRO 5 dzinējus jau vairs eiropā nevienā mašīnā neliek, ja nu vienīgi āfrikus tirgum.

Bab 4.oktobris 2021 18:02
1 0 Atbildēt

Whirlpool,Lg, Indesit un citas šaurās veļas mašīnas sen jau saliek Lipeckā un nekādas sankcijas neietekmē

Mārtiņš 4.oktobris 2021 22:31
0 0 Atbildēt

Stellantis grupā ietilpst arī Jeep, Chrysler, Maserati, Alfa Romeo, Dodge ,Ram u.c. Tas, ka koncerns cenšas nodrošināt auto pieejamību tirgū outsoursojot pieejamas rūpnīcas nav nekas slikts. Šeit vairāk jautājums par kvalitāti, vai to var nodrošināt Krievijas rūpnīcas. Kā zināms papīrs pacieš visu ...

Jānis 5.oktobris 2021 4:55
0 0 Atbildēt

Viss balto nēģeru stilā...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnas ražotāja BYD hiperauto sasniedz gandrīz 500 km/h; rekords tiek apšaubīts (+ VIDEO) 1

Ķīnas autoražotāja BYD apakšzīmola Yangwang modelis U9 Extreme Papenburgas testēšanas trasē Vācijā sasniedzis 496,22 km/h, kas būtu jauns pasaules ātruma rekords sērijveida automašīnām, tomēr pastāv bažas, vai visi nosacījumi ir ievēroti. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām MG 4 Electric (+ VIDEO)

Vai ķīniešu MG, kas nesen startējis Latvijā, nav neviena elektromobiļa? Protams, ir, un pat vairāki, bet mūsu tirgū zīmols startējis ar MG4. Autobrava Krasta tāds elektromobilis maksā sākot ar 30 000 eiro. Ar 7 gadu garantiju tā ir pievilcīga cena pat bez EKKI līdzmaksājuma. Tā ir patiesi kompakta automašīna, garumā zem 4,3 metriem. Tādējādi MG4 nav sevišķi liels bagāžnieks, zem 400 litriem. Lasīt vairāk

 

Ceļu satiksmes negadījumā pie Ķekavas gājusi bojā autovadītāja 12

Sestdien Latvijā reģistrēti 125 ceļu satiksmes negadījumi, kuros gāja bojā viens un cieta vēl 21 cilvēks, aģentūru LETA informēja Valsts policija. Lasīt vairāk

 

Igaunija pieprasa NATO konsultācijas pēc Krievijas iznīcinātāju ielidošanas tās gaisa telpā 4

Igaunija nolēmusi pieprasīt NATO 4.panta konsultācijas pēc tam, kad trīs Krievijas iznīcinātāji piektdien bez atļaujas ielidoja tās gaisa telpā, paziņojis Igaunijas premjerministrs Kristens Mihals. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti