Japānas autobūves uzņēmums Honda gatavo Civic sedana sportisko versiju, kas dīleru centros kļūs pieejams vēl līdz šī gada beigām.
Pagaidām publicēts vien aizmugures daļas fragments ar hromētu ovālas formas izplūdes cauruli, melnas krāsas dekoru zem bampera un „Si” versijas emblēmu virs daļēji tonētā aizmugures luktura. Automašīnu visā godībā redzēsim vēlāk dienas gaitā, jo Si modeļa pirmizrāde paredzēta šodien, 19.oktobrī.
Parastais Civic savā vienpadsmitajā paaudzē pieejams ar 2,0 litru 160 Zs atmosfērisko motoru, kā arī 1,5 litru turbo četrcilindru agregātu, kas attīsta 182 Zs. Vēlāk sagaidīsim arī jaudīgo TYpe R modeli, kam tiek gatavots dzinējs ar vairāk nekā 310 Zs, bet pa vidu nosauktajiem ierindosies jau pieminētais Si, kas desmitās paaudzes modelī attīsta 208 Zs.
Sagaidāms, ka arī jaunajā paaudzē tā jauda pārsniegs 200 zirgspēkus, reizē solot ekonomiskāku darbību. Ražotājs noteicis, ka Si modelī motors darbojas tikai kombinācijā ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, kamēr parastās versijas abu motoru sadarbības partneris ir variators.
Kur tas bus ? Usa vai japanā ?
Laikam usa, jo tur tās sūda hondas kāds arī pērk.
Ar ko ir pamatota šāda negatīva attieksme?
Neesmu ne Hondas izplatītājs, ne fans. Pašam ir bijusi lietošanā Honda Civic 9. Pilnīgi neko sliktu nevaru pateikt un uzskatu, ka daudzi risinājumi, kas tajā auto ir ieviesti, ir galvas tiesu pārāki, nekā citiem analoģiskiem auto.
Un, ja Kontam ir Audi, BMW, Mercedes vai cits biznesa klases auto, tad nevajag salīdzināt auto no stipri zemākām cenu klasēm