Visi komentāri - Range Rover piektā paaudze (+ FOTO)

Range Rover piektā paaudze (+ FOTO) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 27.oktobris 2021 10:57

Britu Land Rover iepazīstinājis ar jaunās paaudzes Range Rover, kas būs pieejams četru, piecu un septiņu sēdvietu konfigurācijā, kā arī pagarinātajā versijā. Dzinēju piedāvājumā ne tikai iekšdedzes motori, bet arī hibrīda un pilnībā elektriskas modifikācijas.

Jaunais Range Rover ieguvis virsbūvi ar slīpu jumtu, horizontāli novietotiem priekšējiem lukturiem, salīdzinājumā ar priekšteci noslēgtāku priekšpusi, gludus sānu paneļus ar iegremdējamie durvju rokturiem, kā arī šaurus vertikālus aizmugures lukturus, kas kļūst redzami tikai tad, kad iedegas.

Virsbūves stingrība pret vērpi palielinājusies par 50%, aerodinamiskās pretestības koeficients samazināts līdz 0,30, trokšņu līmenis, pateicoties jaunajai grīdas konstrukcijai sarucis par 24% salīdzinājumā ar priekšteci.

Jaunais Range Rover izgatavos uz Modular Longitudinal Architecture (MLA-Flex), kas pieļauj ne tikai tradicionālo iekšdedzes dzinēju, bet arī vieglā hibrīda un uzlādējamā hibrīda spēka agregātu, kā arī pilnībā elektriskas modifikācijas montēšanu.

Nulles emisiju elektriskais modelis piedāvājumu papildinās 2024.gadā, taču arī uzlādējamais hibrīds (PHEV) nodrošina CO2 emisiju zem 30g/km. Šāds modelis ar elektrību varēs nobraukt līdz 100 km, saskaņā ar WLTP ciklu.

Sākumā britu luksuss SUV būs pieejams ar diviem trīslitru dīzeļdzinējiem un 4,4 litru benzīna V8 motoru. Abi dīzeļi attīsta attiecīgi 249 un 350 Zs, benzīna agregāts – 530 Zs. Ar benzīna motoru komplektēts automobilis 100 km/h sasniedz 4,6 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 250 km/h – elektroniski ierobežots.

Jaunais Range Rover ir apgādāts ar progresīvo šasijas vadības sistēmu Integrated Chassis Control, visu riteņu stūrēšanas sistēmu, kas nodrošina labāku stabilitāti pie lieliem ātrumiem un mazāko apgriešanās apli starp visiem Land Rover modeļiem, progresīvo pneimatisko balstiekārtu Electronic Air Suspension, kas izmantojot eHorizon navigācijas datus reaģē uz vismazākajām ceļa virsmas izmaiņām, nodrošinot pasažieriem augstāko komfortu, bet jaunā Dynamic Response Pro tehnoloģija nodrošina sānsveru kontroli, paaugstinot stabilitāti un veiklību jebkuros braukšanas apstākļos.

Jaunajam Range Rover ir uzlabota Pivi Pro multivides sistēma ar visu laiku lielāko skārienekrāna displeju (13,1 colla) Land Rover vēsturē, turklāt tai pirmoreiz ir taktilās uztveres iespēja, kas ļauj sajust apstiprinājumu par virtuālo taustiņu nospiešanu ar pirkstiem un tādejādi samazināt uzmanības novēršanu no ceļa. Šim nolūkam paredzēta arī balss vadība, izmantojot integrēto Amazon Alexa asistentu.

Piektās paaudzes SUV iebūvēts jauns 13,7 collu interaktīvais Driver Display digitālais instrumentu panelis ar dažādām displeja konfigurācijas iespējām, kas ļauj atainot arī parasto analogo instrumentu paneli. Pieejams arī projekcijas displejs, bezvadu uzlāde viedtālrunim, ekrāni aizmugures pasažieriem, gaisa attīrīšanas sistēma Cabin Air Purification Pro, salona apdare ar vilnas tekstilmateriālu (alternatīva ādas apdarei), aktīvā trokšņu slāpēšanas tehnoloģija u.c. ekstras.

Jaunās paaudzes Range Rover Rover Launch Edition izpildījumā var pasūtīt jau tagad, bet pirmos automobiļus ražotājs sola piegādāt 2022.gada pavasarī.

Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
LMT 27.oktobris 2021 17:00
2 1 Atbildēt

Kas tās pa suņu trepēm?

TML 27.oktobris 2021 18:04
5 1 Atbildēt

Papriekš tiec pie suņa, tad trepēm, skaties, ka arī par Range Rover drīz aizdomāsies

Plebam 28.oktobris 2021 8:55
1 0 Atbildēt

Pleb tev to nesaprast bomzi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Maza interese - Tesla atsakās no Cybertruck lētākās versijas

Tesla izņēmusi no modeļu piedāvājuma elektriskā pikapa Cybertruck RWD aizmugures riteņu piedziņas versiju, kas bija lētāka un vienkāršāka, taču pircēju interesi piesaistīt tik un tā nespēja. Lasīt vairāk

 

Luksofora sarkanās gaismas soda kamera Majoros! Uzskatu, ka ar labiem mērķiem piesedz pelnīšanu (+ VIDEO) 8

Majoros uzstādītā luksofora soda kamera, it kā, kalpo satiksmes drošībai, taču patiesībā tā rada pretēju efektu – tiek iekasēti masveidā sodi no vadītājiem, kuri apzināti nepārkāpj noteikumus, bet gan ar savu maku maksā par nepareizi izbūvētiem satiksmes organizēšanas risinājumiem. Lasīt vairāk

 

Šoferis saņem 18 “divniekus” un piecus “vieniniekus”; turpinās satiksmes drošības akcija (+ VIDEO) 25

Pēdējo divu dienu laikā Latvijā fiksēti vairāk nekā 470 gadījumi, kad šoferi pārsnieguši atļauto braukšanas ātrumu. LTV filmēšanas grupa devās līdzi Valsts policijas ekipāžai Valmieras pusē, kur ceļu satiksmē tika konstatēti ne tikai ātruma, bet arī citi pārkāpumi – kāds šoferis pēc pārbaudes CSDD saņēmis 18 “divniekus” un piecus “vieniniekus”. Lasīt vairāk

 

Škoda automašīnu ekspozīcija Rīgas Motormuzejā (+ VIDEO)

Mūsu priekšstats par Škoda automašīnu vēsturi reti sniedzas tālāk par pagājušā gada 90. gadiem, taču patiesībā čehu marka atzīmē jaun 130. gadskārtu. Tam par godu Rīgas Motormuzejā sarīkota īpaša izstāde. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti