Pusvadītāju deficīts, kas smagi skāris autoražošanas nozari, turpināsies līdz nākamā gada beigām, otrdien prognozēja Lielbritānijā bāzētais pusvadītāju izstrādes uzņēmuma "Arm Holdings" vadītājs Saimons Segars.
Biznesa līderu un tehnoloģiju uzņēmumu pārstāvju konferencē "Web Summit" Lisabonā Segars sacīja, kapusvadītāju nozare šobrīd investē aptuveni divus miljardus dolāru nedēļā, kas galu galā palielinās ražošanu par 50%, bet tuvākajā termiņā piegādes saglabāsies ierobežotas.
"Kāda būs situācija nākamajos Ziemassvētkos? Es sagaidu, ka šīs piegāžu problēmas būs mazinājušās, taču tās nebūs pilnībā novērstas," norādīja Segars. "Šī nav īstermiņa problēma ar īstermiņa risinājumu."
Viņš arī pavēstīja, ka pusvadītāju nozare šādu situāciju iepriekš vēl nav pieredzējusi.
Pusvadītāju deficītu izraisījis ievērojamais pieprasījuma kāpums pēc sadzīves elektronikas precēm koronavīrusa pandēmijas laikā, radot grūtības pusvadītāju ražotājiem saražot nepieciešamo apjomu.
Tāpat šo deficītu veicina autoražošanas nozares aizvien plašāka pievēršanās elektrisko automobiļu ražošanai.
jau datoriem un sadzīves tehnikai būtu jābūt lielākam deficītam, nekā auto, kur pusvadītāji sastāda daudz mazāku cenas daļu. Respektīvi autoražotāji var atļauties samaksāt daudz vairāk par tiem nekā piem. veļas mašīnu ražotāji.
Dīvaini kaut kā....
Jaunajos vidējā līmeņa un augstākos auto zem zem paneļiem noslēpts vairāk elektronikas kā dažā labā datorā. Elektriskajos un hibrīdos - vēl vairāk.
Es tā skatos ka tu klasificē mašīnas tāpat kā es - tev "jauns" ir "pēc gadsimtu mijas"
Nav tik vienkārši: tie pusvadītāji, kurus lieto auto industrijā, ir "automotive grade". Tie ir dārgāki un tādēļ tādus parasti nelieto plaša patēriņa iekārtās. Ja to nav pietiekamā daudzumā, vari maksāt cik gribi, no tā vairāk nerodās.