Visi komentāri - Medija aptaujā Vācijā 60% respondentu atzīmē, ka pietiktu ar 130 km/h

Medija aptaujā Vācijā 60% respondentu atzīmē, ka pietiktu ar 130 km/h 38

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 5.novembris 2021 13:35

Vācija ir zīmīga ar to, ka automaģistrālēm nav maksimālā ātruma ierobežojumu, taču pēdējā laikā arvien skaļākas kļūst runas par to, ka šie nosacījumi būtu jāmaina.

Šoreiz vairākums nobalsoja par 130 km/h uz automaģistrālēm, liecina Deutsche Welle nesen veiktā aptauja. Par šādu ātruma limitu nobalsojuši 60 procenti Vācijas iedzīvotāju tikai 38 procentiem balsojot pret.

Ātruma ierobežotāju pusē nostājies arī Formula 1 čempions un Vācijas pilsonis Sebastjans Fetels, kurš vairakkārt paudis atbalstu zaļākai videi.  

Arī aptaujas dalībnieku lielākās bažas nav vis satiksmes drošība un negadījumu samazināšanās iespēja, bet gan rūpes par nodarījumu apkārtējai videi  - lielāks braukšanas ātrums nozīmē lielāku degvielas patēriņu un līdz ar to arī būtiskāku kaitīgo izmešu daudzumu.

Ziņojumā teikts, ka ātruma ierobežojumu noteikšana uz autobāņiem varētu samazināt Vācijas oglekļa emisijas par diviem miljoniem tonnu gadā. Tā kā valsts iestādes klimata problēmu risināšanai ievieš arvien jaunus pasākumus, kas sadārdzina tādas ikdienā nepieciešamas preces kā degviela, gaļa un piena produkti, vācieši ir gatavi šķirties no maģistrālēm bez ātruma ierobežojuma, ja tas palīdzēs izvairīties no ikdienas pārtikas preču cenu kāpuma.

Šis jautājums tiek aktīvi apspriests Vācijas valdībā, jo arī Glāzgovas klimata samitā pieņemtie lēmumi liks meklēt jaunus risinājumus.

iAuto piebilde: Vācijā politiķi jau vairākas reizes ir mēģinājuši noteikt fiksētu maksimālo ātrumu uz Vācijas maģistrālēm, taču līdz šim vēlētāji šādu iniciatīvu nav atbalstījuši.

 
Visi komentāri
 
Tūnberga 5.novembris 2021 13:58
11 12 Atbildēt

Ļoti pareizi, arī 120 km/h būtu gana

vārds 5.novembris 2021 14:24
4 8 Atbildēt

Ja cilvēkam vajag ātrāk, vienmēr var braukt ar lidmašīnu.

iAuto 5.novembris 2021 14:46
13 3 Atbildēt

Pseido zaļie daudzas lietas padarīs dārgākas, ar OIK palīdzību mēs jau gadiem maksājam katru mēnesi vairāk par elektroenerģiju Latvijā!

Hmm 5.novembris 2021 16:27
2 2 Atbildēt

nabadzīgai valstij nekas sliktāks nevar būt kā zaļā politika, taču - pasaule ir nonākusi pie galējās robežas, tas nu jāatzīst. Tie ir meli, ka Latvija ir zaļākā valsts pasaulē, kas var atļauties sūtīt savu koksni Skandināvijas apsildīšanai un tie ir māņi, ja domājam, ka aizliedzot masveidā izcirst mežus (no 2030), mēs tikpat veiksmīgi šo biznesu turpināsim ar krūmiem. Taisnība tiem, kas apgalvo, ka ļoti drīz viss maksās, ai, cik dārgi un taisnība tiem, kas saprot, ka slikti, vismaz šobrīd, ar putinu strīdēties

Ddd 5.novembris 2021 16:40
5 2 Atbildēt

Nav tavs Putins nekāds pasaules glābējs, viņš ar gāzes piegādēm smacēs ikvienu, kuru gribēs turēt atkarībā. Sen bija laiks kratīties vaļā no krievu gāzes. Kad esi draugs benzokolonkai, tad ienaidnieki vairs nav jāmeklē ))

Hmm 5.novembris 2021 16:48
2 1 Atbildēt

100% piekrītu - alternatīva?, degvielu par 2,50 EUR litrā es nepavilkšu

Krotow 5.novembris 2021 18:41
0 1 Atbildēt

Tad būs jāmācās braukt ar divriteni. Lai gan tam vārdam tagad tāda slikta skaņa.

650 5.novembris 2021 17:17
0 0 Atbildēt

Mēs arī smacēsim visus atkritējus un/vai nepiekritējus.Ja viņi daudz pljuutīs, mēs viņiem nepiegādāsim lietaskoku Stādus.Ne līdz,ne arī pēc 2030tā.Lai sēž viņi katrs savās kailcirtēs un birdina assaras savos izžuvušajos dubļos.Jā.

Janka777 5.novembris 2021 15:53
2 1 Atbildēt

EV lietotāji, kas Vācijā vairumā gadījumu dzīvojas 1. joslā starp fūrēm, noteikti parakstītos arī uz 100 km/h.

220 5.novembris 2021 16:16
3 1 Atbildēt

EV tāpat neie vairāk par 130 km/h, šeit, kā saka, diskusijas liekas

Lietotājs 5.novembris 2021 16:55
3 0 Atbildēt

Varēji jau nu ierakstīt meklētājā: "Tesla 3 max speed".

Pašai lētākajai ir 225km/h...

wons 5.novembris 2021 17:34
8 2 Atbildēt

Interesanti cik Tesla ar 225km/h tālu aizbrauks un kas notiks, ja uz bāņa izlādēsies.

Lietotājs 5.novembris 2021 17:57
1 2 Atbildēt

Pameklē webā testus, šķiet ka 200km/h ir.

Un kas notiks, ja uz bāņa izbeigsies benzīns? Tu domā ka Tev ļaus skriet ar kanniņu uz tuvāko uzpildes staciju?

Nākotne 5.novembris 2021 19:36
2 0 Atbildēt

Pēc 10 gadiem el. auto ātrums tikšot ierobežots ar 100km/st lai lieki nešķiežas ar enerģiju, kas jau tā būs superdārga. Uz 220 brauks daži simti cilvēku uz planētas, ar ANO vai tmldz. blēžu izsniegtiem papīriem.

msh 5.novembris 2021 21:42
1 1 Atbildēt

Jā, ir tikai viena maza problēma - tā tesla pie tā ātruma paliek par elektrības kapsētu. Viņi, iespējams, jaunākajos modeļos ir pamanījušies kaut ko uzlabot; man kādu laiku atpakaļ gadījās redzēt viena norvēģu teslas fanu zēna viģiku kur šis pa vācu bāni ar Model S pavilka, gala slēdziens - ļoti nožēlojami. Pirmkārt, virs 200 kmph ta mašīna paliek gurdena, otrkārt, pēc 10-20 km akumulatori sāk pārkarst un attiecīgi tiek samazināta jauda, treškārt, tā mašīna bez 400 kW jaudas savu 250 kmph Vmax nespēj nemaz noturēt, kā pieejamā jauda nokrītas uz 250 kW, tā ātrums krītas. Salīdzinājumam kāds vācu prēmiums ar trīslitrīgu dīzeli ar ~300 zs jaudu varētu zāģēt uz 250 kmph droši vien ka ne mazāk par pāris stundām no vietas...

Lietotājs 5.novembris 2021 22:10
2 2 Atbildēt

Šī te "mazā problēma" attiecas arī uz ICE, tādēļ jau tie dabas draugi Vācijā grib ātruma ierobežojumu. Tie 200km/h testi būtībā ir tāda "mērīšanās ar krāniņiem". Tajos video var redzēt ka paši vācieši nemaz tik ātri tur bariem nebrauc.

Motorolers 5.novembris 2021 23:55
2 0 Atbildēt

200 bariem nebrauc, bet 150-160 ir normāls ātrums, Polijā, starp citu, uz bāņiem ir 140km/h, bet bieži arī krietni vairāk. 130 tur brauc busi...un arī reizēm ātrāk.

msh 6.novembris 2021 1:23
0 0 Atbildēt

Nūū... Kura mazā problēma? Pirmā problēma - nespēja attīstīt ilgstoši pilnu jaudu - mašīnām ar iekšdedzes dzinējiem ir diezgan reti sastopama. Otrā - liels enerģijas patēriņš lielos ātrumos - mašīnai ar iekšdedzes dzinēju ir stipri mazāk izteikta, jo, redzi - mašīnai ar iekšdedzes dzinēju tas notiek tikai dēļ gaisa pretestības, kamēr elektromobīlim klāt vēl nāk zems lietderības koeficients pārāk augstu motora apgriezienu dēļ - tādēļ arī tai teslai lai noturētu 250 kmph vajag vismaz divreiz vairāk jaudas nekā rollera semaka trīslitrīgajai kuļmašīnai. Tad nu lūk - rollera semaka motoram ir vismaz divreiz augstāks lietderības koeficients [tajā ātrumā] + vēl vismaz divreiz lielāka bāka, gala rezultāts ir pizģec - uz bāņa diženais "lambo killeris" labākajā gadījumā ir kaut kāda A4 2.0 TDI konkurents, nekas vairāk...

Lietotājs 6.novembris 2021 10:01
0 2 Atbildēt

Tagad Tu nodarbojies ar viltus ziņu izplatīšanu. Kur Tu izrāvi ka el. motoram pie augstiem apgriezieniem ir zemāks lietderības koeficients? Aizfantazējies pat līdz tam, ka el. motoram tas ir pat zemāks kā ICE...

Vai esi kādreiz pievērsis uzmanību ICE vienkāršiem skaitļiem: patērē 5l/100km, emitē 100g/km CO2, kas ir 10kg/100km? Tātad tu izpūt gaisā divreiz vairāk kā ielej bākā tādēļ ka savāc no gaisa skābekli. Tavs ICE izmanto atmosfēras skābekli. Ja to nedarītu, vajadzētu vēl vismaz tik lielu bāku. Elektriskais stiepj sev līdzi visu enerģiju, nevis kaut ko paņem no ārpasaules. Protams ka "pie kājas" šādi salīdzinājumi, bet tas sarunā par kopējo lietderību no fizikas skatu punkta.

imzz 6.novembris 2021 13:43
1 0 Atbildēt

Nē, viņam ir taisnība par zemāku elektrodzinēja l.k. pie augstākiem apgriezieniem, tāpēc jau elektroauto ražotāji reizi no reizes atgriežas pie idejas par vismaz 2 pārnesumu kārbu. Tesla auto ir efektīvi līdz apm. 130 km/st. Tāpēc arī Tesla ir idejas par transmisiju: "It's very likely that Tesla has also begun to look into the production of a multi-gear transmission for its platforms, especially for its next-generation Roadster."

www.thedrive.com/article/16516...er-on-a-charge

Motorolers 6.novembris 2021 7:15
1 1 Atbildēt

Cik nu tagad sanācis braukāt eiropā, (dažas reizes šogad), Lambo killeres Teslas uz bāņiem vienīgais ko killo ir fūres, 2.0tdi uz bāņa priekš viņām ir kā iznīcinātājs pret pasažieru lidmašīnu! Vienu reizi Vācijā redzēju, ka Tesla kkur 160-170 brauca, visas pārējās, un viņu bija diezgan, ap 120 pārvietojas, reāli neturās plūsmā, (vai brauc kopā ar lēnajiem gliemežiem, arī tur tādi ir) pat kravas busi viņas dzen pārsvarā.

msh 6.novembris 2021 23:46
0 0 Atbildēt

Tas nemaz nepārsteidz, zinot kā Teslas pie mums brauc - vecu BMW braucēji ir asāki nekā teslu braucēji

Lietotājs 7.novembris 2021 9:06
0 0 Atbildēt

Tu gan paņēmi īsto piemēru: "vecu BMW braucēji"...

Man gan, neskatoties uz neatbilstošo vecumu, patīk pakaitināt šos jaunekļus ar veciem BMW, bet atļautā ātruma ietvaros.

Ieskrējienā ar ICE arī var sasniegt labus rezultātus, bet tad ir dramatiska aina, ar e-auto tas ir viegli un klusi.

p.s. ir arī citi el. auto bez Teslas.

msh 8.novembris 2021 21:03
0 0 Atbildēt

"Ieskrējienā ar ICE arī var sasniegt labus rezultātus, bet tad ir dramatiska aina, ar e-auto tas ir viegli un klusi." - tu gribēji teikt "garlaicīgi un neinteresanti".

Lietotājs 8.novembris 2021 21:31
0 0 Atbildēt

Jā, Tu trāpīji. Viens lielā sapringumā darbojas ar kloķiem un pedāļiem, otrs ar smaidu

Cita starpā tieši Liepājas censoņi ar el. kartingiem mani iedvesmoja uz pārsēšanos uz el. auto. Toreiz viņiem tur bija ar izoleni satīti prototipi.

Lietotājs 6.novembris 2021 10:21
1 1 Atbildēt

Tātad Tūnbergai taisnība: max. ātrums 120km/h un āmen. Gribi ātrāk: ICE (kas šoreiz domāts vilciens)

msh 6.novembris 2021 23:45
0 0 Atbildēt

"Tagad Tu nodarbojies ar viltus ziņu izplatīšanu. Kur Tu izrāvi ka el. motoram pie augstiem apgriezieniem ir zemāks lietderības koeficients?"

Kur ir viltus ziņa? Kur es izrāvu šo faktu? Ja neskaita to ka tas ir pilnīgi dabisks un loģisks [jeb tev liekas ka elektromotora maksimālie apgriezieni var būt bezgalīgi lieli?], tad no teslas fanuzēna, cilvēka kurš labprāt sagrozīs viskautko lai parādītu cik elektrokaste ir pārāka par normālu mašīnu, viģika, tas kas tur bija redzams, konkrētos ciparos teslas ekrānos - tesla brauc uz 250 kmph, un kā jaudas ierobežojums no 400 kW nokrītas uz 250 kW, tā uzreiz ātrums nokrītas - 400 zs ir par maz lai noturētu 250 kmph! Ja tu nesaproti ko tas nozīmē, tad tu laikam nezini kā teslas izskatās un tev liekas ka Tesla Model S ir apmēram kā septiņdesmito gadu Ford Econoline buss, liela, četrkantaina kaste ar ķieģeļa aerodinamiku, bet nē - tas ir sedans ar ļoti labu aerodinamiku, kur nepieciešamība pēc 400+ zs 250 kmph noturēšanai nozīmē tikai to ka no tās jaudas lielākā daļa aiziet siltumā... Salīdzinājumam - mk2 džeta, ķieģeļa formas sedans, ar 150 zs 2.0 16v motoru arī spēj atstiept uz tiem 250 kmph

Lietotājs 7.novembris 2021 14:36
0 0 Atbildēt

Vēl, vispārējai izglītībai par el.motora apgriezieniem, paskaties šo te, kuram ir 125000 rpm. Poulārs Dyson produkts. Bezgalība gluži nav, bet krietni vairāk kā pierasts:

www.dyson.co.uk/vacuum-cleane...erdymium-motor

Sers Daisons arī mēģināja uztaisīt elektroauto. Kad bija gatavs prototips, tad secināja ka pat viņam tas būšot par dārgu

WALA 8.novembris 2021 13:17
0 0 Atbildēt

Principā tā ir diezgan liela herņa, jo mazāks elektromotors, jo ātrāk to var pagriezt (ir 40 miljonu apgriezienu prototipi) taču jēgas no tā ir visai maz.

Izmērā kādā tie nonāk auto, manuprāt tas "powerband" tiem praktiski neatšķiras no ICE, un (tā no galvas) šķiet ir līdz kādiem 7 vai 8 K rpm, ja gribi lielāku griezes momentu, var palielināt apgriezienus samazinot motora izmērus, bet liekot samazinošu pārnesumu (kā Tesla).

Bet arī no citas puses kā grasies izmantot 125 K rpm motoru iekš auto, kā taisies pārnest to jaudu uz riteņiem ???

Lietotājs 8.novembris 2021 19:18
0 0 Atbildēt

Faktiski šī diskusija sākās ar apgalvojumu ka "elekroauto neiet ātrāk par 100km/h". Pēc laika apgalvojumā jau parādījās 130km/h. Tam jau "aizgāja jūriņā"...par tehniskajām detaļām.

Laikam jau Daisons taisījās likt savus motorus autiņā, droši vien caur reduktoriem. Arī gāzturbīnām, kuras griež propellerus, lieto reduktorus. Cik tas ir jēdzīgi, tas cits

jautājums.

Sausais atlikums: Teslas milzīgā momentānā jauda der labam paātrinājumam, ilglaicīgi to nevar lietot, bet ar 200km/h kaut cik jēdzīgi var pārvietoties. Taycanam sanāk drusku labāk, bet tas arī maksā 2x vairāk. Akumulatoru šādi iztukšo ātri, tāpat kā benzīna bāku. Dīzelis, kā jau traktors, ir vairāk piemērots pastāvīgam, smagam darbam.

Lietotājs 7.novembris 2021 13:42
0 0 Atbildēt

Sāksim ar to ka galīgi neesmu Teslas fanu zēns. Ja tāds būtu, sen jau būtu iegādājies. Teslu S esmu apčamdījis jau tad, kad pirmie eksemplāri ieradās Eiropā - izskatās glauni, bet galva durās jumtā - aerodinamka...

Tesla S nav nekāds etalons, tai ir problēmas ar motora rotora dzesēšanu, tādēl tiek ierobežota jauda. Tie 400Zs ir izmantojami īslaicīgi. Noskaties imzz ielikto video par Teslas motoriem. Tur ir skaidrojums par lielajiem motora apgriezieniem. Saņemies un noskaties video par M3@200km/h

www.youtube.com/watch?v=EiuIyHORZi8

Bet vienalga man šķiet ka braukt ar 200km/h ir kaut kāds nevajadzīgs ekstrēms, gan ar EV, gan ar ICE.

Lietotājs 6.novembris 2021 14:25
1 1 Atbildēt

Vienīgais apgalvojums par el. motora efetivitāti lielos apgriezienos:

"Additionally, range is improved at highway speeds by reducing parasitic losses due to aerodynamic drag, thanks to a more sustainable gear ratio"

Par kādu gaisa pretestību šeit ir stāsts? Rotora gaisa berze?

Divātruma pārnesums ir Taycanā. Tas nodrošina labu sākotnējo paātrinājumu un lielu max. ātrumu.

Tesla savos M3 lieto pastāvīgos magnētus, S un X tādu nebija. Savukārt BMW ir deklarējuši ka lietos tikai ārējās ierosmes motorus, jo ar ierosmes strāvas mainīšanu, var optimizēt darbību dažādos režīmos. ZOE tāds motors jau ir sen.

Vispār jau el. motoram "patīk" lieli apgriezieni, atšķirībā no ICE. Mazos apgriezienos griezes moments ir liels, bet strāva arī ir liela, kas veicina silšanu (tinumiem ir galīga pretestība). Lielo apgriezienu robeža ir virpuļstrāvu veidošanās magnētiskajos materiālos un rotora izjukšanas riski.

imzz 6.novembris 2021 17:36
1 0 Atbildēt

Tesla savos M3 lieto pastāvīgos magnētus, S un X tādu nebija.

Modelī S un citos arī, vismaz tagad, ir pastāvīgie magnēti rotorā un rotāciju rada 3 fāzu maiņstrāva ( ar mainīgu frekvenci ) statorā. Un zudumi rodas kā jebkurā maiņstrāvas motorā , pieaugot frekvencei, statora ( šajā gadījumā ) magnētiskā materiāla histerēzes dēļ. Tesla modelim 3 mainīja motora tipu ap 2017.gadu. Internetā ir diezgan pamatīgs juceklis ap Tesla motoriem, jo daudzi par tiem raksta bez pietiekamas sajēgas.

Šajā video 1:53 vietā ir motora attēls: Tesla Model 3's motor - The Brilliant Engineering behind it:

www.youtube.com/watch?v=esUb7Zy5Oio

Lietotājs 6.novembris 2021 18:21
1 0 Atbildēt

Neslinko, ieraksti kaut vai Wikipedia. Tur ir info.

Tesla 3 neko nemainīja, jo to ražo no 2017. gada.

S un X līdz šim nekas nav mainīts: 3f indukcijas motors. Tūlīt būs feislifts, gan jau nomainīs ar efektīvāku.

imzz 7.novembris 2021 11:59
0 0 Atbildēt

Ok. Jaunais motors parādījās ar 3 modeli. Bet nav taisnība, ka modelim S nekas nav mainīts. Kopš 2019.gada S modelim uz priekšējās ass pēc darbības principa tāds pats motors, kā 3."The 2019 version of model S cars have IPM-SynRM fitted at the front wheel." Un tas motors nav saucams par indukcijas, jo darbojas tīri uz magnētiskā lauka. Tajā video linkā, ko es jau ievietoju Tesla S pieminēta 11:26

IPM-SynRM motor (Internal Permanent Magnet - Synchronous Reluctance Motor), Bet tas, ka tur ir pastāvīgie magnēti, nepadara to par tīri pastāvīgo magnētu motoru, tas ir kombinēts motors, kur pastāvīgie magnēti vairāk darbojas pie zemākiem apgriezieniem.

Bet kopumā tas nemaina lietas būtību: ka l.k. samazinās pie augstiem apgriezieniem. Bez zudumiem magnētiskajā materiālā nāk klāt arī pieaugošā induktīvā pretestība statora tinumos, augot frekvencei, un nevajag aizmirst, ka tas pats attiecas uz invertoru, kurš ražo 3F maiņstrāvu no baterijas līdzstrāvas.

Un vēl "paša" Maska citāts: . As Elon Musk put it last year ( 2018.) , "one is optimized for power & one for range." Induction motors offer high torque at low speeds, but they're less energy-efficient overall.

Lietotājs 7.novembris 2021 13:25
0 0 Atbildēt

Esi pastudējis Wikipēdiju, tur tiešām ir kas rakstīts par S priekšējo motoru

Palasi vēl par to, ko Masks stāsta par augstajiem apriezieniem: rotors būšot aptīts ar oglekļa šķiedru, lai varētu tam ļaut griezties ātrāk.

Pilnīgi noteikti jebkuram motoram lietderība ir kaut kāda funkcija no apgriezieniem, bet šajā gadījumā msh apgalvoja kaut kādu ekstrēmu: "divreiz vairāk jaudas"...

Tavu ielikto video esmu skatījies pirms laba laika - ļoti labs skaidrojums.

Par lielo apgriezienu motoriem iesaku iemest acis Dyson pasaulē. Tie tur griežās ļoti ātri

650 6.novembris 2021 14:50
1 0 Atbildēt

...104 km/h Vidējais ātrums, ieskaitot pieturas, bija 2503 km, rezultātu, ko oktobra beigās sasniedza četri lietuvieši, braucot ar Tesla Model 3 elektromobili. Lielākais elektroauto Lietuvā 24 stundu laikā. rekordisti par mata tiesu atpalika no pirms diviem gadiem Vācijā uzstādītā pasaules rekorda...

Skaitykite daugiau: www.15min.lt/gazas/naujien...-221-1591104#_

...2021-10-15..."No šodienas jūs varat satikt nemarķēto Tesla Model 3 uz ceļa. Deals On Wheels LT nodrošināja iespēju šo auto pārbaudīt mēneša garumā, savukārt Ignitis Lietuva savās pieturvietās nodrošināja iespēju auto uzlādēt bez maksas. Paldies viņiem par to. Uzsveram, ka policijai tas neizmaksās ne santīma,” teikts policijas ziņojumā.

Skaityti daugiau: klaipeda.diena.lt/naujienos/lie...obilis-1047572

30 km/h 7.novembris 2021 20:52
0 0 Atbildēt

Aidā piketēt uz Vāciju!Poh',kas te notiek,iAuto labāk zina,kur bezdēt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Maza interese - Tesla atsakās no Cybertruck lētākās versijas

Tesla izņēmusi no modeļu piedāvājuma elektriskā pikapa Cybertruck RWD aizmugures riteņu piedziņas versiju, kas bija lētāka un vienkāršāka, taču pircēju interesi piesaistīt tik un tā nespēja. Lasīt vairāk

 

Luksofora sarkanās gaismas soda kamera Majoros! Uzskatu, ka ar labiem mērķiem piesedz pelnīšanu (+ VIDEO) 7

Majoros uzstādītā luksofora soda kamera, it kā, kalpo satiksmes drošībai, taču patiesībā tā rada pretēju efektu – tiek iekasēti masveidā sodi no vadītājiem, kuri apzināti nepārkāpj noteikumus, bet gan ar savu maku maksā par nepareizi izbūvētiem satiksmes organizēšanas risinājumiem. Lasīt vairāk

 

Šoferis saņem 18 “divniekus” un piecus “vieniniekus”; turpinās satiksmes drošības akcija (+ VIDEO) 25

Pēdējo divu dienu laikā Latvijā fiksēti vairāk nekā 470 gadījumi, kad šoferi pārsnieguši atļauto braukšanas ātrumu. LTV filmēšanas grupa devās līdzi Valsts policijas ekipāžai Valmieras pusē, kur ceļu satiksmē tika konstatēti ne tikai ātruma, bet arī citi pārkāpumi – kāds šoferis pēc pārbaudes CSDD saņēmis 18 “divniekus” un piecus “vieniniekus”. Lasīt vairāk

 

Škoda automašīnu ekspozīcija Rīgas Motormuzejā (+ VIDEO)

Mūsu priekšstats par Škoda automašīnu vēsturi reti sniedzas tālāk par pagājušā gada 90. gadiem, taču patiesībā čehu marka atzīmē jaun 130. gadskārtu. Tam par godu Rīgas Motormuzejā sarīkota īpaša izstāde. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti