Mercedes-Benz pasludinājis atsaukumu vairāk nekā 19 000 EQC krosoveriem, kuriem nāksies novērst problēmas ar stūres mehānismu.
Vācu uzņēmums atsauks 19 253 automašīnu visā pasaulē, 3073 no tiem atrodas Vācijā. Saskaņā ar publicēto informāciju elektriskajam krosoveram nāksies atrast iemeslu, kādā veidā dažos gadījumos stūres pastiprinātāja vadības blokā iekļūst ūdens un jāveic nepieciešamie remontdarbi, lai to novērstu.
Pagaidām nav zināms, vai kāds no aptuveni 66 000 eiro vērtā krosovera īpašniekiem ar šādu problēmu saskāries, taču drošības nolūkos atsaukums izziņots un visas automašīnas tiks rūpīgi pārbaudītas.
Šī nav pirmā reize, kad Mercedes EQC tiek aicināts uz servisu – tas jau bija jādara pērnā gada novembrī , kad vajadzēja novērst vadu instalācijas bojājumus – šī defekta dēļ varēja ne tikai iziet no ierindas stūres pastiprinātājs, bet sliktākajā gadījumā pat izraisīties ugunsgrēks.
tas jau nu gan nav tieši tāpēc, ka automobilim ir elektriskā piedziņa, vai ne?
Tieši tādēl virsraksts, lai atkal kurinātu naida runas. Tūlīt modīsies īsti vīri ar eļļainām rokām un celsies cīņā pret elektromēsliem
Patiesībā sakars ar "eko" transportu ir vistiešākais. Ražotāji dzenoties pēc naudas mēģina tirgot arvien lielākus auto, bet tajā pašā laikā "ekoģija spiež" padarīt tos maksimāli efektīvus, attiecīgi hidrauliskās sistēmas tiek aizstātas ar elektroniskām utt. daudz visādu mēslu kas teiksim iekšdedzes dzinēju izmešus izliekas kontrolējam utt. Elektriskiem auto savukārt ir vēl kaudze visādu elektrisku komponenšu ar motoriem, kuri darbina visu to ko iekšdedzes dzinējs prasti piedzen ar siksnu vai ķēdi, līdz ar to kontrolieru vairāk, visādas greizas komunikācijas iespēju 'drive by wire' sistēmā par kārtu vairāk. Un tas viss ... tikai lai cilvēki brauktu vairāk, ražot varētu vairāk utt. kopsummā maz ticams ka ekoloģijai tiks kas labs izdarīts...
Papildus vēl visas drošības sistēmas utt.
Runājot par hidrauliku. Tieši tā man ir sagādājusi visvairāk eļļainās rokas mazajā dārza tehnikā. Arī tad, kad ražotājs ir pasludinājis, ka tam ir konkrētā modeļa elektriskā versija, tam ir tikai aizstāts ICE motors ar elektrisko, bet hidraulika ir tā pati. Tā laikam ir lētāk.
Ieekonomēja uz izstrādes izmaksām un tikai, taču ir vietas kur elektrisks dārza tehnikā smagi sūkā, tāpēc atkarīgs par ko tieši ir runa.
Piekrītu, pagaidām zāles pļāvēji, uz kuriem pats vari vizitāties, elektriskajā izpildījumā ir švaki. Toties trimmeri un zāģi ir jau lietojami pavisam labi, it sevišķi ja nav vēlams taisīt lielu troksni.