Visi komentāri - Subsīdijas videi draudzīgajiem auto Vācijā līdz 9000 eiro arī nākamgad

Subsīdijas videi draudzīgajiem auto Vācijā līdz 9000 eiro arī nākamgad 8

 
iAuto | 14.decembris 2021 5:34

Vācijas valdība turpinās atbalstīt videi draudzīgo automobiļu pircējus arī nākamgad, piešķirot viņiem kompensāciju līdz pat 9000 eiro apmērā.

Auto jaunumiem veltītais izdevums Auto-medienportal.net vēsta, ka videi draudzīgo jauno automobiļu pircēji Vācijā tiks subsidēti līdzšinējā līmenī arī nākamgad, par to vakar paziņojis jaunais federālais ekonomikas un klimata aizsardzības ministrs Roberts Habeks.

Tas nozīmē, ka līdz 2023.gada beigām tīri ar elektrību darbināma auto pircējs varēs iegūt atlaidi no kopējās cenas līdz 9000 eiro apmērā, bet Plug-in uzlādējamā hibrīda pircējs – līdz 6750 eiro apmērā.

Jaunā valdība nolēmusi, ka no 2023.gada subsīdiju programma mainīsies – tad būtu jāfinansē tikai tādi transportlīdzekļi, kas patiesi veicina klimata aizsardzību. Galvenokārt tas varētu nozīmēt augstākas prasības spraudņa hibrīdu modeļu klāsta tīri elektriskā režīmā veicamajam attālumam.

Latvijā jaunu elektromobiļu iegādei paredzēts piešķirt atbalstu 4500 eiro apmērā, lietotiem elektromobiļiem un “plug-in” hibrīdiem – 2250 eiro. Valsts atbalsts elektroauto vai hibrīda iegādei būs pieejams no nākamā gada līdz 2023. gada 31. decembrim, vai līdz brīdim, kamēr vēl būs pieejams tam paredzētais finansējums.

 
Visi komentāri
 
imzz 14.decembris 2021 9:14
0 0 Atbildēt

Redzēs , cik ilgi to spēs turpināt. Vācijā esot reģistrēti 48 miljoni vieglo pasažieru auto. Ja tā turpinātu, tad vajadzētu: 48 milj. x 9000 = 432 miljardi EUR

eidis 14.decembris 2021 10:13
0 0 Atbildēt

Iespējams, ka šī ir helikopteru naudas maetode. Vnk veids kā izdalīt līdzekļus sekmīgām (t.i. uz pircēju balsojuma pamata) ražošanām proporcionāli veiksmīgam sniegumam. Un vienlaicīgi tiek veicināts pieprasījums un secīgi eicināta ražošana.

LV šim varētu atbilst subsīdija jaunam mājoklim.

Aldis 14.decembris 2021 9:38
1 0 Atbildēt

Mēs to nezinām, cik ilgi Vācija spēs veikt šādu atbalstu. Jeb Latvija vēl nespēs. Tikai atceros no UK, ka žurnālisti bija tikuši klāt informācijas drumslai, ka tā ir aizņēmusies pirmajā Covid vilnī, ārējo parādu uz 50.gadiem. Tur bija minēts arī cipars. Vēlāk sekoja daži īsi raksti, par nākamajām aizņemšanās epopejām, un kur valsts kredīta atdošanas laiks nupat jau ir aptuveni 100.gadi. Tā lūk...

imzz 14.decembris 2021 10:12
0 0 Atbildēt

Monetārajai politikai ar konstantu inflāciju ir tā priekšrocība ( no valdību viedokļa ) , ka tā "noēd" arī valsts parādus. Piem. pie konstantas 4% inflācijas gadā naudas , tātad, arī parāda vērtība, ciparu izteiksmē, protams, samazināsies apm. 7 reizes.

eidis 14.decembris 2021 10:16
0 0 Atbildēt

Šī ir noinflēšana. Pamatā intervences tiek veiktas sektorā ar lielāko plecu - t.i. ar labāko grūdienu ekonomikai. Attiecīgi pareizi pagrūžot ekonomiku, IKP pieaugums ievērojami palielina noinflēšanas efektu.

imzz 14.decembris 2021 10:41
0 1 Atbildēt

"Pamatā intervences tiek veiktas sektorā ar lielāko plecu - t.i. ar labāko grūdienu ekonomikai."

Diez vai par tādām var uzskatīt patlaban modē esošās un sagaidāmās intervences ražošanas un patēriņa atzaļošanai klimata vārdā.

eidis 14.decembris 2021 12:45
0 0 Atbildēt

Ja tirgus pieprasīs (vai būs spiests pieprasīt) atzaļotas preces, tad viss pareizi. No tāda tirgus viedokļa tā atzaļošana izskatās kā Indijas sasniegšana ar kuģi - atklāts ir, tirgus potenciāls milzīgs. Paliek tikai jautājums vai matroži pa ceļam nenoēdīs visu efektu

imzz 14.decembris 2021 10:13
0 0 Atbildēt

t.i. 7X 50 gadu laikā

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Latvijas dzelzceļš sabojā ietvi, kas par to maksās? Ja nebūtu video, tad visticamāk tā arī paliktu (+ VIDEO) 1

Latvijas dzelzceļš sabojā ietvi, kas par to maksās? Ja nebūtu video, tas visticamāk paliktu nepamanīts līdz nākošai ietves seguma atjaunošanai. Jūrmalā, Dubultos fiksēts gadījums, kur ietve tika sabojāta pēc dzelzceļa darbiem. Vai kāds uzņemsies atbildību un saremontēs? Lasīt vairāk

 

Jauna rūpnīca, jauns modelis: BMW gatavojas Neue Klasse iX3 ar "ūsiņu" ražošanai (+ FOTO) 9

Vācijas autobūves uzņēmums BMW jau oktobrī uzsāks Neue Klasse saimes pirmā modeļa iX3 ražošanu, izmantojot jaunuzcelto automobiļu rūpnīcu Debrecenā, Ungārijā. Lasīt vairāk

 

22 nepilnības: ROADPOL akcijas laikā Jēkabpilī jaunieša “BMW” nonāk CSDD inspektoru pārbaudē (+ VIDEO) 4

Jēkabpilī kādam jaunietim brauciens beidzās tehniskās apskates stacijā – Valsts policijas darbinieki reida laikā konstatēja vairākas vizuālas nepilnības "BMW" automašīnā, tostarp lielu uzlīmi uz priekšējā stikla. Transportlīdzeklis tika nodots Ceļu satiksmes drošības direkcijas inspektoriem, kuri atklāja virkni problēmu. Lasīt vairāk

 

Elektriskais Mitsubishi Eclipse Cross jau šogad (+ FOTO) 2

Kompaktais SUV, kas ir tuvs radinieks Renault Scenic un Nissan Ariya, uz konveijera stāsies 2025. gada trešajā ceturksnī. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti