Visi komentāri - Vācijas TÜV statistika – Tesla tehniski neuzticamākais elektroauto

Vācijas TÜV statistika – Tesla tehniski neuzticamākais elektroauto 28

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 30.janvāris 2022 8:29

Vācijas tehniskās inspekcijas asociācija (TÜV) apkopojusi datus trīs gadu garumā. Tas ir pietiekami garš laika posms, lai varētu izdarīt secinājumus arī attiecībā uz elektroautomobiļu segmentu.

Savā TÜV-Report 2022 atskaitē organizācija balstās uz datiem, kas iegūti pārbaudot 9,6 miljonus transportlīdzekļu, to skaitā četrus elektriskās piedziņas modeļus, proti 1142 BMW i3, 1939 Renault Zoe, 1645 Smart Fortwo Electric Drive un 812 Tesla Model S.

Saskaņā ar to, no augstāk minētajiem četriem elektriskajiem transportlīdzekļiem Hauptuntersuchung (HU) tehniskajā apskatē sevi vislabāk pierādījis Smart Fortwo Electric Drive, kas ar 3,5 procentu defektu līmeni ierindotos kopējā saraksta pirmajā trešdaļā starp 128 2–3 gadus veciem automobiļiem ar iekšdedzes dzinējiem.

Smart seko BMW i3, kas ar 4,7 procentiem ierindotos otrajā trešdaļā. Papildus defektiem, kas saistīti ar tuvajām gaismām, i3 bieži sastopami arī bremžu disku defekti. Pēc TÜV asociācijas domām, tas ir raksturīgi elektriskajiem automobiļiem, jo ​​bremzes tiek izmantotas daudz retāk rekuperācijas sistēmas dēļ. TÜV iesaka e-auto īpašniekiem bremzes tomēr izmantot un neaizmirst par to regulāru apkopi.

Populārais Renault Zoe nonāktu pēdējā trešdaļā ar defektu vidējo rādītāju 5,7 procenti. Papildus bojātiem vai nepareizi noregulētiem priekšējiem lukturiem, Zoe ir vairāk nekā vidēji defektu ar piekares komponentiem.

Pārliecinoši sliktāko rezultātu uzrāda aptuveni 100 000 eiro dārgaisTesla Model S. Ar 10,7 procentu defektu līmeni katrs desmitais Tesla Model S izkrīt pirmajā vispārējā pārbaudē un arī nonāktu pēdējā trešdaļā no visiem 128 ICE dzinēju automobiļiem, turklāt aiz sevis amerikāņu Premium elektriskais modelis atstāj vien Dacia Duster un Dacia Logan. Papildus defektiem ar miglas un tuvās gaismas lukturiem, Model S HU pārbaudēs galvenokārt atklājas problēmas ar piekares svirām.

 
Visi komentāri
 
WALA 30.janvāris 2022 8:38
3 6 Atbildēt

Nu īsti nav par ko brīnities, pievtās cenas klienti ir jau ļoti prasīgi, pat mazakais štrunc, kurs parstāj stradāt šiem krīt uz nerva. Nu un arī Tesla mēģina autobūvē iedzīvināt lētas komponentes, neņemot vērā MTBF radītājus. Tuesa tagad iespejams tie riski tiek labak rēķināti, bet sākums bija pašvakrs ...

ksp 30.janvāris 2022 9:32
0 0 Atbildēt

WALA, Tu tekstu vispār izlasīji? Runa ir par TA rezultātu datiem, nevis Tesla klientu aptauju.

WALA 30.janvāris 2022 9:50
0 2 Atbildēt

Kāda tam nozīme, kompānija kas bija IT kompānija vairāk kā autobūves, visās vietās kaut ko nezināja, un laboja "pa ceļam", ari dažādas ģeometrijas lietas ...

Shiirs 30.janvāris 2022 8:42
0 7 Atbildēt

Paši tesla īpašnieki vainīgi, savas nezināšanas pēc gramstās gar servisa sadaļu un izregulē priekšējos lukturus, pēc tam tos nenoregulē servisā un brauc uz skati.

msh 30.janvāris 2022 9:22
3 0 Atbildēt

Kas tie par tādiem sūda lukturiem kurus var tā nejauši izregulēt? Bet par "noregulēšanu servisā" sasmīdināji - vispār lai noregulēt lukturus pietiek ar jebkuru līdzenu virsmu, nekāds serviss un lukturu starta mērāmais nav vajadzīgs

Shiirs 30.janvāris 2022 9:35
1 0 Atbildēt

Paņem aizej uz service sadaļu. Tur ir poga. Reset vai kaut kas tads. Ta poga noliek lukturus līmenī. Pec tam pieregule no salona ar pogām uz stūres kā vajag. Pēc pieredzes saku - resets nenozime ka lukturu augstums bus tads kadam jābūt.

Ja esi tāds masķers kas māk pie sienas noregulēt tad pat nav jāizkāpj no auto lai noregulētu, viss darās no salona. Kur tu redzi sūda sistemu?

msh 30.janvāris 2022 19:49
1 0 Atbildēt

Tur arī redzu. Tā tava sistēma darbojas pēc līmeņa devējiem, papildus problemātiska sarežģījuma. Tikpat labi var gadīties ka izbrāķētajām teslām izbeidzies kāds devējs vai kaut kas tamlīdzīgs.

Un piedod, es pret sienu neregulēju - siena nav vajadzīga, ir vajadzīga tikai līdzena virsma un mērlente.

Shiirs 31.janvāris 2022 7:42
0 0 Atbildēt

Ja tehnoloģiju ziņā esi iestrēdzis 80tajos gados, tad nevarēšu tev palīdzēt. Turpini regulēt lukturus ar mērlenti un skrūvgriezni, lai veicās.

msh 31.janvāris 2022 12:08
0 0 Atbildēt

Jā, nevarēsi gan - skaties ka man nesanāk palīdzēt tev, jo tu esi tas kurš izvēlējies lieki sarežģītu un problemātisku sistēmu Pēc automātiskajiem līmeņotājiem kāri neesmu jutis jau kopš tiem laikiem kad braucot pa bedraino A11 pretī braucošās mašīnas ar zenonu pa gabalu varēja atpazīt pēc tā ka lukturu stari plivinājās. Uz automātiskajiem līmeņotājiem - 90-to gadu tehnoloģiju [ja kas] es būtu gatavs iziet tikai tad ja es ieliktu golfā lēcu lukturus ar zenonu un marķējumu, un būtu pārliecība ka bez līmeņotājiem apskati nedabūt

Shiirs 31.janvāris 2022 17:56
0 0 Atbildēt

Beidz sapņot. Tava vieta ir miskastē pie virpas, nevis teslas salonā regulēt lukturus. Man tavu palīdzību nekad nevajadzēs. Piedod par tiešumu.

planšete 30.janvāris 2022 8:54
9 1 Atbildēt

tā ir, kad vienā stulbā planšetē sabāž bērnu spēlītes un svarīgas funkcijas

Shiirs 30.janvāris 2022 9:03
0 2 Atbildēt

Tiesi tā, lohiem labak nebraukt ar teslu, bet ar audi a4 tdi vai nissan qaškai.

Slinkais 30.janvāris 2022 10:29
7 0 Atbildēt

pati teslas transmisija šķiet arī nav nekāda dievu dāvana. ik pa laikam palūru vienas ukraiņu darbnīcas kanālu. jamie labo EV. tekoši blīvslēgi, caur kuriem dzinējā noplūst dzeses sķidrums, enkura tinumi vnk sarūsē un uzpūšas nokīlējot visu. arī elektriskas problēmas ir gana daudz. teslas motors tiek lietots arī mersī un toyotā, darba un peļņas vīriem netrūkst

drīzāk 30.janvāris 2022 10:40
0 0 Atbildēt

drīzāk smalkie mehānismi nav piemēroti postpadomju telpas brutālajiem ekspluatācijas apstākļiem ar traģiskajiem ceļiem, sāls kaisīšanu utt

ek 30.janvāris 2022 11:23
0 0 Atbildēt

Ceļš ir ceļš Ukrainā vai Amerikas ziemeļos. Drīzāk Tesla ir pārāk smalka, prototips kas ir uztverts kā sērijveida auto.

bobcat 30.janvāris 2022 20:20
2 0 Atbildēt

Aha, tas ir par ļoti veciem auto, kad Tesla dalījās ar savu tehnoloģiju. Paskaties, kad Tesla sāka ražot masveida auto un kur tā ir šodien. Es piesekoju šiem elektro auto remonta video ziņkārības pēc. Nekas īpašs, salīdzinot ar parastiem iekšdedzes dzinējiem aprīkotiem auto tur nav, vienkārši tos nerāda jotubē.

WALA 1.februāris 2022 8:31
0 0 Atbildēt

Y-tubs pilns ar visu ko vien ienāk prātā, un nekur jau tik ļoti tālu Tesla nav tikusi, ir tikai uz šo brīdi labākais elektromotors, kurš varbūt ekonomē par 1 vai 2 % vairāk kā citi, un spmeram 5% vairāk kā pusgadsimtu vecs krievu laiku trīsfāzu motors ...

Tesla ir pati pret sevi 10 gadus atpakaļ gan ir spērusi platus soļus uz priekšu, un kļuvusi par uz šo brīdi kvalitatīvāko USA autoražotāju, bet līdz gana daudziem citiem vel ir kur augt ... Pret Eiropu salīdzinot tas ir kaut kur Škodas vai Volkswagen līmenī ...

Bet nu "prikola pēc" jamie ik pa laikam atkal ko sviestainu izlaiž ...

Lietotājs 30.janvāris 2022 11:42
2 1 Atbildēt

Kad šo rakstiņu ieraudzīju Autobild, nodomāju: tas taču saldais ēdiens iAuto! Un re, klāt ir.

Lukturu sakarā gan ir pieminēta ZOE, nevis Tesla. Iepriekšējās paaudzes ZOE lukturi bija izcili slikti...

Teslai sadaļā Service, ir poga Calibrate. To nospiežot, kad auto stāv līdzenā vietā, notiek pieminētā kalibrācija. Pēc tam lukturus var pats nobīdīt uz augšu vai leju un saglabāt šo pozīciju. Ja to dara nesaprātīgi, tad tuvās gaismas var uzregulēt nepareizas, nekāpjot ārā no auto.

arī lietotājs 30.janvāris 2022 11:50
3 0 Atbildēt

TÜV-Report 2022, un Autobild nav vienīgais vācu medijs, kas par to raksta, un, jā, šo, iespējams autobild būs izlaidis: Besonders häufig habe es beim Model S Probleme mit Nebel- und Abblendlicht

Lukturis 1.februāris 2022 8:24
0 0 Atbildēt

Ja ražotājs ir pielicis sistēmu, kas ļauj nejauši izregulēt lukturus, tad tas nozīmē, ka izstrādātājs ir uztaisījis brāķi. Ja tiešām ir paredzēta opcija regulēt lukturus, tad nebūtu problēmas uztaisīt aizsardzību, ka šo sistēmu nevar plaist nepareizi, pim nav taču problēmu ielikt devēju, kas pārbauda ka mašīna stāv līdzenā vietā.

Ja katrs lietotājs var 5 min pēc izbraukšanas no TA sēzot mašīnā saregulēt lukturus, lai žilbinātu pārējos, tad vispār nevar dot TA tādam auto...

Tas būtu apm. tā ka iekšdedzes auto ražotājs būtu paredzējis ar vienu pogu no salona pārslēgt izplūdes sistēmu, kas apiet katalizatorus un kvēpu filtrus...

Lietotājs 1.februāris 2022 8:38
0 0 Atbildēt

Es arī biju drusku izbrīnīts par iespēju uzregulēt lukturus augstāk par normu... Nav jau tā ka to var darīt braucot, ir jābūt ieslēgtai stāvbremzei. Galu galā par visu ir atbildīgs vadītājs. Ar Teslām parasti brauc tehnokrāti, kuri māk pareizi izmantot daudzās iespējas. Datoriķim tas ir īstais auto.

atrabotka 30.janvāris 2022 15:36
2 0 Atbildēt

Vai piekares defektu apjoms nav saistāms ar to, ka Tesla model S sver 2-2.5 tonnas?

msh 30.janvāris 2022 19:52
2 1 Atbildēt

Drīzāk ar to ka ASV ir valsts ar gludiem ceļiem. Svars pats par sevi neko neizsaka - galvenais ir vai piekare ir atbilstoša tam svaram.

bobcat 30.janvāris 2022 20:26
2 0 Atbildēt

domājams, ka ir saistīts ar fantastisko uzrāvienu 3 vai 4 sekundes līdz 100-tam un palielo pašmasu. X modelim tā ir izteiktāka problēma. Ukraiņu Tesla kanālā ir vairāki video.

Tādēļ pārējie ražotāji ierobežo paātrinājumu, lai pasargātu piekari un piedziņas elementus. Bija tas prieks trīs dienas paspīdzināt ID.4, 8,6 sekundes līdz simtam. Maksimālais 162km.

msh 31.janvāris 2022 22:39
0 0 Atbildēt

Muļķības. Citi ražotāji nevis kaut ko ierobežo, bet cenšas ražot kaut cik lietojamas mašīnas, kamēr teslas specialitāte ir pagarinātāji. Ja fofāgens to ID4 būtu tādu uztaisījis nevis tāpēc ka tie dinamikas rādītāji ir normāls kompromiss, bet gan lai pasargātu piekari un transmisiju, tad tas ID4 simtu sasniegtu 5-6 sekundēs, vienīgi būtu ar nelielu aizturi reakcijā uz pedāli.

Zinātājs 30.janvāris 2022 15:50
1 2 Atbildēt

Dīvāna eksperti atradušies.

murx 30.janvāris 2022 16:50
1 0 Atbildēt

Pirmie teļi ātri pļūtī

Krotow 31.janvāris 2022 10:00
2 0 Atbildēt

Interesanti cik maksā to lukturu nomaiņa? Nieres nebūs jāpārdod?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Luksofora sarkanās gaismas soda kamera Majoros! Uzskatu, ka ar labiem mērķiem piesedz pelnīšanu (+ VIDEO) 4

Majoros uzstādītā luksofora soda kamera, it kā, kalpo satiksmes drošībai, taču patiesībā tā rada pretēju efektu – tiek iekasēti masveidā sodi no vadītājiem, kuri apzināti nepārkāpj noteikumus, bet gan ar savu maku maksā par nepareizi izbūvētiem satiksmes organizēšanas risinājumiem. Lasīt vairāk

 

Igaunija pieprasa NATO konsultācijas pēc Krievijas iznīcinātāju ielidošanas tās gaisa telpā 4

Igaunija nolēmusi pieprasīt NATO 4.panta konsultācijas pēc tam, kad trīs Krievijas iznīcinātāji piektdien bez atļaujas ielidoja tās gaisa telpā, paziņojis Igaunijas premjerministrs Kristens Mihals. Lasīt vairāk

 

Audi bez riņķiem – vairāk kā 10 000 pasūtījumu 30 minūšu laikā; zināmas cenas 6

Ķīnas tirgum Audi izveidotā zīmola AUDI pirmo modeli E5 Sportback pircēji uzņēmuši ar sajūsmu – kopš tirdzniecības sākuma, tikai pirmās pusstundas laikā vien, saņemti 10 153 pasūtījumu. Lasīt vairāk

 

Ceļu satiksmes negadījumu skaita ziņā Latvija Eiropā joprojām antirekordiste (+ VIDEO) 30

Latvija joprojām ierindojas starp valstīm ar augstāko ceļu satiksmes negadījumu skaitu Eiropā, “Rīta Panorāmā” norādīja Valsts policijas Reaģēšanas pārvaldes priekšnieks Juris Jančevskis. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti