Visi komentāri - Tūkstošiem jauno Ford Bronco gaida pusvadītājus

Tūkstošiem jauno Ford Bronco gaida pusvadītājus 10

 
iAuto | 22.februāris 2022 5:41

Tūkstošiem jauno Ford Bronco apvidus auto krājas laukumos pie rūpnīcas Mičiganā, ASV. Automašīnas nevar piegādāt pircējiem, jo tām trūkst detaļu.

Vairāki auto jaunumu portāli publicējuši attēlus, kuros redzamas apsnigušas automašīnas laukumā pie Ford rūpnīcas netālu no Detroitas. Tie ir dažādu versiju pilnīgi jauni Ford Bronco, kas gaida nosūtīšanu markas dīlercentriem. Laiku pa laikam pie tām pieiet rūpnīcas darbinieki, kas kaut ko dara zem motora pārsega, kamēr citi automobiļi iebrauc pa rūpnīcas vārtiem, acīmredzot, nopietnākam remontam.

Dīleri, un vēlāk arī Ford apstiprinājis, ka automašīnām trūkst dažu elektronisko komponenšu, kas netiek piegādātas laikā.

Lielākā daļa pircēju ar sapratni izturas pret situāciju, ko ražotājs nevar ietekmēt, taču viņi brīnās, kāpēc pastāv tik lielas atšķirības piegādes nosacījumos – tā daži saņem savus Bronco jau pēc dažiem mēnešiem, kamēr citiem ir jāgaida gadi.

Oficiālā paziņojumā Ford pārstāvji norādīja, ka uzņēmums dara visu iespējamo, lai palielinātu ražošanas apjomus un "ievērotu kvalitātes standartus". Kas attiecas uz simtiem nepabeigto Bronco, tad Ford plāno ar tiem tikt galā nākamo 90 dienu laikā – ja vien situācija ar mikročipiem nepasliktināsies.

Šajā ziņā gan labu ziņu nav, jo pēc ekspertu domām, krīze turpināsies vismaz līdz 2022. gada otrajai pusei.

 
Visi komentāri
 
WALA 22.februāris 2022 8:07
5 2 Atbildēt

Ja auto pats ir izbraucis pa rūpnīcas vārtiem, un arī var iebraukt atpakaļ, tad tas kas trūkst ir vai nu "eko loriņi", vai kas cits absolūti nevajadzīgs tajos auto ...

Tātad svarigi tas varbūt ir tiem kas grib pilnībā nopakotus, bet tiem kas taisas braukt bezceļos, liela daļa tāpat visu pa savam pārtaisīs ...

imzz 22.februāris 2022 11:26
0 1 Atbildēt

Lasīju viena ASV autoinženiera intervijā, ka čipu lētuma dēļ tos sākuši bāzt visur, piem. auto logu mehānismos. Šāda tipa čipus to lētuma dēļ ražotājiem neesot īpaši izdevīgi ražot. Kovid sakarā čipu ražotāji vairāk pievērsušies dārgajiem čipiem, kādus izmanto telefoniem, planšetēm, datoriem, spēlu konsolēm un neesot ieinteresēti atkal pārorientēties.

msh 22.februāris 2022 12:16
0 0 Atbildēt

Pff, logu mehānismos... Logu motoriņi dublē funkcijas kā attiecīgās durves vadības bloks jau ceturtajā golfā...

WALA 23.februāris 2022 6:30
3 1 Atbildēt

Tie sūda čipi nu jau ir visur, un attiecīgi pa CAN bus muld gan durvju rokturis, gan logu pacelājs, gan lukturi, un pat "inteliģentā" drošekļu kaste ... Jautājums tikai kuram tas stulbums vajadzīgs. Tip nu baigi vajag, ka katra durve spēj sarunāties ar tavu auto atslēgas čipu, tāpat kontrole iet caur citu bloku ...

Slinkais 22.februāris 2022 13:35
0 0 Atbildēt

bez instrumentu paneļa ņemsi mašīnu? a bez klimata? ko vel būsi gatavs upurēt?

WALA 22.februāris 2022 14:33
0 0 Atbildēt

Liela daļa gadījumu, kad auto liek piemēram turbo vai kompresoru, vai maina motoru uz jaudigaku, jamaina vadibas bloks, un tad visi šo orģinalo paneli un visus citus elektroniskos štruntus ir jamet ārā vai jāpārprogrammē, un uz šo brīdi vel neviens orģinalos elektronikas štruntus nemak savienot ar "svešiem" vadibas blokiem. Ta ka faktiski 10% šo verķu mierigi visus tos loriņus var nemaz nelikt.

Vel būs daļa kas brauc ar stock elektroniku, taču visas durvis bus pastavīgi nost utt. Tā ka pofig. Un man vēl vairāk pofig, jo šādu verķi ja ņemtu tad maksimāli pliku ar manuālo kārbu ...

WALA 22.februāris 2022 16:59
0 0 Atbildēt

Eiropa pie tā jau strādā.

raimondsm 22.februāris 2022 14:42
1 0 Atbildēt

Nu tak būtu vienreiz laiks pasaules ražošanai kaut kā sadalīt elektronikas ražošanu un vismaz pusi ražot Eiropā un ASV.

imzz 22.februāris 2022 17:13
2 0 Atbildēt

Varbūt leiši ražos. Kā nekā Taivāna pateicībā par labo attieksmi investēs Lietuvā, un lielākais čipu ražotājs pasaulē ir tieši Taivānas uzņēmums TSMC, Taiwan Semiconductor Manufacturing Company. Liela iespēja, ka Taivānas investīcija Lietuvā attieksies tieši uz pusvadītāju ražošanu.

WALA 22.februāris 2022 17:37
1 0 Atbildēt

tfu safisos, šeit bija jabut tam komentam - Eiropa pie tā jau strādā !

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jauna rūpnīca, jauns modelis: BMW gatavojas Neue Klasse iX3 ar "ūsiņu" ražošanai (+ FOTO) 4

Vācijas autobūves uzņēmums BMW jau oktobrī uzsāks Neue Klasse saimes pirmā modeļa iX3 ražošanu, izmantojot jaunuzcelto automobiļu rūpnīcu Debrecenā, Ungārijā. Lasīt vairāk

 

22 nepilnības: ROADPOL akcijas laikā Jēkabpilī jaunieša “BMW” nonāk CSDD inspektoru pārbaudē (+ VIDEO) 2

Jēkabpilī kādam jaunietim brauciens beidzās tehniskās apskates stacijā – Valsts policijas darbinieki reida laikā konstatēja vairākas vizuālas nepilnības "BMW" automašīnā, tostarp lielu uzlīmi uz priekšējā stikla. Transportlīdzeklis tika nodots Ceļu satiksmes drošības direkcijas inspektoriem, kuri atklāja virkni problēmu. Lasīt vairāk

 

Elektriskais Mitsubishi Eclipse Cross jau šogad (+ FOTO) 2

Kompaktais SUV, kas ir tuvs radinieks Renault Scenic un Nissan Ariya, uz konveijera stāsies 2025. gada trešajā ceturksnī. Lasīt vairāk

 

Vai tā būs Fiat lielā atgriešanās? Uzlabojam omu ar jauno Grande Panda (+ VIDEO) 1

Pagājušā gadsimta 80. un 90. gados Fiat Panda bija kantaina un lēta budžeta automašīna ar neticami plašu pielietojumu un neskaitāmām modifikācijām. Pēc gadsimtu mijas Panda tika pie jaunas virsbūves, četrām durvīm un Polijas pieraksta, līdz 2011. gada “feislifts” to repatriēja atpakaļ Fiat dzimtenē. Kāds gan varētu būt šī stāsta turpinājums? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti