Visi komentāri - Autoražotāji atsakās no jauno automobiļu piegādēm Krievijai

Autoražotāji atsakās no jauno automobiļu piegādēm Krievijai 16

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

iAuto | 25.februāris 2022 10:57

Vairāki lieli pasaules autobūves uzņēmumi atsakās piegādāt automašīnas Krievijas tirgum. Šo uzņēmumu skaitā ir Audi, General Motors, Volkswagen, Škoda un Jaguar Land Rover.

Izdevums Motor.ru vēsta, ka vairāki lieli pasaules autobūves uzņēmumi nosūtījuši saviem izplatītājiem vēstules, kurās paskaidro, ka sakarā ar rubļa vērtības kritumu un sarežģīto politisko situāciju nekavējoties aptur savu automašīnu nosūtīšanu Krievijas dīleriem.

Šādu informāciju saviem dīleriem nosūtījis Audi, General Motors, Volkswagen, Škoda un Jaguar Land Rover. Vairumā gadījumu automašīnas, kas izgājušas muitu un ir paredzētas nosūtīšanai, nonāks automašīnu tirdzniecības vietās.

Zināms, ka Audi pārtrauc piegādes Krievijas dīleriem no 24. februāra un līdzīgas vēstules saņēmuši arī GM dīleri, kas Krievijā piedāvā Chevrolet automašīnas, Volkswagen pārstāvji, kas piegādā Škoda un Porsche, kā arī Jaguar Land Rover, kas strādā ar abām minētajā britu markām.

Pēc ekspertu domām, Krievijas tirgus var zaudēt aptuveni 40 tūkstošus automašīnu, kas saasinās ilgtermiņa deficītu. Jādomā, ka pēc piegāžu atsākšanas, ja tādas notiks, jauno automobiļu cenas tiks pielāgotas jaunajam valūtas kursam.

 
Visi komentāri
 
MikserisStraume 25.februāris 2022 13:37
28 3 Atbildēt

Lai utes sapūst savās ladās

GTD2 25.februāris 2022 14:01
6 1 Atbildēt

tāsjau vairs nav viņu, tās ir renault ladas

topinamburs 25.februāris 2022 16:17
18 1 Atbildēt

pasaulē auto deficīts, mašīnas izpirks citur, as stabilāku valūtu un mazāk šmuces. win win, tie autocepēji jau neko nezaudēs

es 25.februāris 2022 18:24
1 6 Atbildēt

Jau labu laiku Krievijā pats ejošākais dzinējs ir ķīniešu Cummins. Tas liek iekšā Eiropas piedāvātajiem vienos vārtos. To visās iespējamās modifikācijās liek iekšā visās auto klasēs, īpaši, komerctransportam. Kamēr Ķīnas robeža būs vaļā, tikmēr Rietumu blokāde neko īpaši neietekmēs. Arī tiem pašiem Kamaziem pēdējos gados komponentes (arī dzinēji) tiek ražoti uz vietas, no pašu metāla.

Slinkais 25.februāris 2022 18:54
3 0 Atbildēt

Kkādi murgi. Kādās visās klasēs?? Pāris modeļos. Viss.

es 25.februāris 2022 19:07
0 1 Atbildēt

Gandrīz visu vietējā ražojuma komerctransportu var dabūt ar cummins. Bobikiem viņu arī liek. Jā, varbūt žiguļiem vēl sērijveidā nav, bet tas ir tikai laika jautājums.

Tu 25.februāris 2022 20:51
5 0 Atbildēt

Tu taču saprotti ka tas ir "zemais slānis", kuram savukārt nav noteikšanas pār pašu dzīvi!

Ko darīs tavi Volodjas kuri vēlās pārvietoties ar normāliem, lasi vācu auto, nevis kaut kadiem bomžu traktoriem, vai japāņu mēsliem?

es 25.februāris 2022 21:13
0 2 Atbildēt

Komerctransports ir peļņu nesošais slānis! Boss pārsēdīsies atpakaļ uz W140, nekas nenotiks, bet fūres ar cummins turpinās nest peļņu. Tur tas suns aprakts. Robeža ar Ķīnu ir gandrīz brīvi caurstaigājama. Es tur nodzīvoju vairākus gadus, abās pusēs. Turienes neuzskaitītās grāmatvedības kļūda ir lielāka kā oficiālā tranzīta uz ES peļņa.

msh 25.februāris 2022 22:12
1 1 Atbildēt

Šodien dzirdēju ka nu ir arī pretēja virziena problēma - belarusiem vairs no Baltkrievijas gabalus nevar dabūt...

Krotow 26.februāris 2022 5:32
4 0 Atbildēt

Baltkrievija kopš treādienas de facto ir Krievijas guberņa. Un par cūcībām Ukrainā atbildēs kopā ar Kremli.

mmm 25.februāris 2022 22:51
13 0 Atbildēt

Brauks ar žiguļiem un ķūnēs vecās "inamarkas". Būs kā Kubā, laika kapsulā iekapsulēti. Lai pasaka paldies savam vadonim par to!

rolis 26.februāris 2022 10:30
2 0 Atbildēt

Pareizs solis , jo PSRS laikos strādāju autoindustrijā autoelektronikas pirmsākumos un pat tad Krievijā valdīja liela augstpratība, kas izpaudās piemēram kā ZIL vieglo auto( valdības) nodaļai pat tuvoties nedrīkstēja.Mēs ar saviem RAF gan dažos jautājumos kā EU1 pietuvojāmies vistuvāk no visiem tā laika CCCP "autoražotājiem"

Lai Putinam atved tas divas baltās Čaikas no Kubas

Čau 26.februāris 2022 13:27
2 0 Atbildēt

Nu ko, jāsāk vatēm ražot Zaporožec

... 26.februāris 2022 13:37
2 1 Atbildēt

Vispār jau Zaporožje (kur ražoja ZAZ) ir pilsēta Ukrainā...

pacels cenas secondhand 26.februāris 2022 19:22
0 0 Atbildēt

varbut tie brauks tagad pie mums uzpirkt ap/zem 10teur cenas masinas. Austrumu puse jau ar japoshku kreisas puses sturem visi brauka.. btw nav raksta minetas azijas markas

Iva 27.februāris 2022 0:30
0 0 Atbildēt

Kad šis te viss sākās, tieši iedomājos, ka vai tik nebūs tā, ka drīz uz turieni vismaz daļa mašīnu vairs nedosies. Ilgi nebija jāgaida.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jauna rūpnīca, jauns modelis: BMW gatavojas Neue Klasse iX3 ar "ūsiņu" ražošanai (+ FOTO) 3

Vācijas autobūves uzņēmums BMW jau oktobrī uzsāks Neue Klasse saimes pirmā modeļa iX3 ražošanu, izmantojot jaunuzcelto automobiļu rūpnīcu Debrecenā, Ungārijā. Lasīt vairāk

 

22 nepilnības: ROADPOL akcijas laikā Jēkabpilī jaunieša “BMW” nonāk CSDD inspektoru pārbaudē (+ VIDEO) 2

Jēkabpilī kādam jaunietim brauciens beidzās tehniskās apskates stacijā – Valsts policijas darbinieki reida laikā konstatēja vairākas vizuālas nepilnības "BMW" automašīnā, tostarp lielu uzlīmi uz priekšējā stikla. Transportlīdzeklis tika nodots Ceļu satiksmes drošības direkcijas inspektoriem, kuri atklāja virkni problēmu. Lasīt vairāk

 

Elektriskais Mitsubishi Eclipse Cross jau šogad (+ FOTO) 2

Kompaktais SUV, kas ir tuvs radinieks Renault Scenic un Nissan Ariya, uz konveijera stāsies 2025. gada trešajā ceturksnī. Lasīt vairāk

 

Vai tā būs Fiat lielā atgriešanās? Uzlabojam omu ar jauno Grande Panda (+ VIDEO) 1

Pagājušā gadsimta 80. un 90. gados Fiat Panda bija kantaina un lēta budžeta automašīna ar neticami plašu pielietojumu un neskaitāmām modifikācijām. Pēc gadsimtu mijas Panda tika pie jaunas virsbūves, četrām durvīm un Polijas pieraksta, līdz 2011. gada “feislifts” to repatriēja atpakaļ Fiat dzimtenē. Kāds gan varētu būt šī stāsta turpinājums? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti