Visi komentāri - Krievijas aviācija var zaudēt vairāk nekā pusi savas flotes

Krievijas aviācija var zaudēt vairāk nekā pusi savas flotes 21

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 27.februāris 2022 11:30

Eiropas Savienības sankciju dēļ Krievijas aviokompānijas var zaudēt lielāko daļu no savas flotes, raksta Krievijas medijs Kommersantu.ru.

ES ir pieņēmusi bezprecedenta sankcijas pret Krievijas aviācijas nozari, kas praksē liedz Krievijas aviokompānijām iespēju izmantot Eiropas lidmašīnas. Jaunas piegādes, kā arī visu lidmašīnu apkope un apdrošināšana ir aizliegta, un jau pēc vecajiem līgumiem nomātās lidmašīnas mēneša laikā ir jāatdod iznomātājam.

Remontdarbu un apdrošināšanas aizliegums bloķēs pat tās lidmašīnas, kas tieši pieder aviokompānijām, norāda eksperti. Ņemot vērā iespējamos līdzīgus ASV pasākumus, Krievijas tirgus var zaudēt vairāk nekā pusi no visiem civilajiem gaisa kuģiem. Iespējams, Krievijas varas iestādes aizliegs aviokompānijām atdot lidmašīnas iznomātājiem, taču šāda konfiskācija pieliks punktu jebkādām turpmākajām attiecībām.

ES varas iestādes nolēmušas pilnībā aizliegt lidmašīnu, helikopteru un citu lidmašīnu piegādi un iznomāšanu Krievijas Federācijā, kā arī to apdrošināšanu un apkopi. Kā vēsta Kommersant, sankciju pakete tika apstiprināta pēc tikšanās ar Īrijas premjerministru Mikolu Mārtinu (lielākā daļa Eiropas lidmašīnu flotes ir reģistrēta šīs valsts jurisdikcijā), piedaloties lielākajiem starptautiskajiem iznomātājiem.

Sanāksmē tika apstiprināta bargākā ierobežojumu pakete: pilnīgs aizliegums attiecas ne tikai uz jauniem, bet arī veciem līgumiem (ar pārejas periodu līdz 28. martam), kas nozīmē aiziešanu no Krievijas tirgus vai tikpat kā neiespējamu Airbus lidmašīnu ekspluatāciju. Kommersant sarunu biedri sagaida, ka ASV veiks līdzīgus pasākumus, kas skars Boeing lidmašīnas.

Saskaņā ar jaunākajiem aģentūras Cirium datiem vairāk nekā puse (55%) no visas Krievijas aviācijas flotes ir nomāta no starptautiskām kompānijām. Krievijas aviokompānijas apkalpo 980 pasažieru lidmašīnas, no kurām 777 ir nomātas. Pārvadātāji no ārvalstu īpašniekiem iznomā 515 lidmašīnas ar tirgus vērtību 10 miljardu dolāru apmērā. Kopumā saskaņā ar Krievijas Federācijas transporta stratēģiju 2020.gadā Krievijas aviokompānijas apkalpoja 1,29 tūkstošus visa veida lidmašīnu un 2,26 tūkstošus helikopteru. Tobrīd bija 824 ārvalstīs ražotas lidmašīnas (64%), helikopteri - 1,459 tūkstoši (36%).

To, ka ES plāno pārtraukt lidmašīnu un to rezerves daļu piegādi Krievijas Federācijai, priekšvakarā paziņoja Eiropas Komisijas vadītāja Urzula fon der Leiena. Viņa norādīja, ka 75% no Krievijas Federācijas komerciālās flotes tiek ražoti ES, ASV un Kanādā, un pasākums novedīs pie svarīgas Krievijas ekonomikas nozares degradācijas.

 
Visi komentāri
 
Vernons 27.februāris 2022 12:30
0 0 Atbildēt

Jau ir čau!

Vernons 27.februāris 2022 12:36
17 1 Atbildēt

Apsveicu visus ar vienotību, kāda nekad agrāk nav notikusi!

Vācija piegādās 1000 prettanku sistēmas!

500 Stinger sistēmas!

Nīderlande piegādās 400 pretraķešu sistēma!

Vācijā pieņemts lēmums Bundesvēram piešķirt 100 miljardus bruņojuma! Šolca runa tikko!

Krotow 27.februāris 2022 18:00
1 0 Atbildēt

Nu tad beidzot.

Vernons 27.februāris 2022 12:39
1 0 Atbildēt

Francijai būtu jāpiegādā savas zemūdenes Ukrainai! Kā savulaik Lat ijai bija "Ronis" un "Spīdola"!

Gatis 27.februāris 2022 12:53
2 1 Atbildēt

Interesanti

Vernons 27.februāris 2022 14:09
10 1 Atbildēt

Ilons Māsks nodrošina Ukrainas sakariem piekļuvi Stār Link! Iekārtas jau ceļā!

atrabotka 27.februāris 2022 14:29
4 0 Atbildēt

Putina sapnis bija PSRS atgriešana! Nu dabūs pabaudīt.

Pļurkt 27.februāris 2022 14:45
5 2 Atbildēt

Putlera sapnis bija kļūt par carjoku un tā lai Eirpopa un it sevišķi ASV tam PRISLUZHIVALA.

Pļakt 27.februāris 2022 15:48
16 2 Atbildēt

es saprotu, ka tu simpatizē mazajam vīriņam, tomēr noklausies vēlreiz viņa runu - NATO dolžen otstupitj za preģelami 97.goda, tas ir, ja tu vēl nesaproti vērojot notikumus Ukrainā, mazais vīriņš sapņo arī tevi, mani un visus citus šeit citu himnu klausīties

Pļurkt 27.februāris 2022 19:12
1 3 Atbildēt

Aizveries dalbajob!!!!!

Vernons 27.februāris 2022 20:27
0 0 Atbildēt

Tu vairāk krievu TV kastē lūkojies!

Es Pats 28.februāris 2022 1:06
2 1 Atbildēt

Vispār jau ja paskatās kartē kur rusnja robežojas ar nato tās ir baltijas valstis un ziemeļos somija, kā reiz tas valstis kura krievija ex psrs sava laika ir tiranizējusi tieši tapat ka tagad to dara rusņa ar gruziju, ukrainu un gan jau kas rur vel padomā

Pļurkt 28.februāris 2022 8:08
1 1 Atbildēt

Somija nav NATO valsts!

imzz 27.februāris 2022 16:32
4 0 Atbildēt

Lidojumi uz ES valstīm no Šeremetjevas jau atcelti, to var redzēt lidostas mājas lapā. Jāsaka, ka sankciju dēļ cieš arī šoferi: tābraucēji no/uz Krieviju, kas ir Polijā tagad, nevar nopirkt degvielu, jo viņu banku kartes bloķētas. Rīt stāsies spēkā arī SWIFT atcelšana lielākajām Krievijas bankām.

zz-top 27.februāris 2022 16:42
4 0 Atbildēt

sankcijas būs sāpīgas visiem, taču - vai ir cita izvēle? Pēc jaunākajām ziņām Putins atkal glāsta kodolpogu

eidis 27.februāris 2022 17:17
6 0 Atbildēt

Nu IMO krieviem visiem ir jāatbild par šo. Paši vien vainīgi, ka to punduri turēja pie varas. Nav tāda dalījuma krevi un Viņi. Viņi visi ir krievi un tas bija viņu atbildība savlaicīgi aizvākt aizsēdējušos caru

Krotow 27.februāris 2022 18:05
5 0 Atbildēt

Izvēle: atbalstīt orkus, kuri nāk pie mums ar tankiem kas ražoti par mūsu pašu naudu. Vai arī nogriezt orkiem iespēju parazitēt uz citu rēķina. Atmodas laika pie mums arī par privātajiem zaudējumiem pārāk neuztraucās. Te nav atšķirības, taču uz kārts ir visa civilizācija.

Gints 27.februāris 2022 17:22
5 0 Atbildēt

Vēl vērtīgāk būtu panākt, ka Krievijas aviācija nevarētu bombardēt un piegādāt desantniekus Ukrainas teritorijā! NATO tehniskās iespējas ir!

Pļurkt 27.februāris 2022 19:14
4 0 Atbildēt

Vismaz Ukrainas tauta atmaksās krievfašistiem par 1940. un 41. gadu Latvijā!!!

Kanibaals 1.marts 2022 0:41
1 0 Atbildēt

Agresoram var un vajag pretoties. Redz kur krimieši un dnr/lnrieši arī izbauda sekas, tiek dzīti tagad karā pret Ukrainu, te nu bija miers Krievijas siltajā azotē.

Pļurkt 1.marts 2022 7:47
1 0 Atbildēt

Lai tos vatņikus no LDirām un Krimnašas sēduna par šoferiem uz benzīna vedējiem!!!!!

Tieši to tehniku ukraiņi izcepina vispirmāmkārtām!!

Šie jau ir ielāgojuši, ka nav liela jēga cīnīties ar vairāku desmitu tanku un buku kolonnām. Viņi tās palaiž neskarot garām, bet labi zina ka drīz pakaļ ies benzīnvedēji ar dažiem BTRiem vai BMPeškām. Tas jau ir viegls mērķis...... gala rezultātā lielā kolonna stāv nekustīga!!

No kuras pēc tam vietējie čigāni nopizdij pa kādai kara tehnikai aizvelkot ar traktoru!!!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jauna rūpnīca, jauns modelis: BMW gatavojas Neue Klasse iX3 ar "ūsiņu" ražošanai (+ FOTO) 3

Vācijas autobūves uzņēmums BMW jau oktobrī uzsāks Neue Klasse saimes pirmā modeļa iX3 ražošanu, izmantojot jaunuzcelto automobiļu rūpnīcu Debrecenā, Ungārijā. Lasīt vairāk

 

22 nepilnības: ROADPOL akcijas laikā Jēkabpilī jaunieša “BMW” nonāk CSDD inspektoru pārbaudē (+ VIDEO) 2

Jēkabpilī kādam jaunietim brauciens beidzās tehniskās apskates stacijā – Valsts policijas darbinieki reida laikā konstatēja vairākas vizuālas nepilnības "BMW" automašīnā, tostarp lielu uzlīmi uz priekšējā stikla. Transportlīdzeklis tika nodots Ceļu satiksmes drošības direkcijas inspektoriem, kuri atklāja virkni problēmu. Lasīt vairāk

 

Elektriskais Mitsubishi Eclipse Cross jau šogad (+ FOTO) 2

Kompaktais SUV, kas ir tuvs radinieks Renault Scenic un Nissan Ariya, uz konveijera stāsies 2025. gada trešajā ceturksnī. Lasīt vairāk

 

Vai tā būs Fiat lielā atgriešanās? Uzlabojam omu ar jauno Grande Panda (+ VIDEO) 1

Pagājušā gadsimta 80. un 90. gados Fiat Panda bija kantaina un lēta budžeta automašīna ar neticami plašu pielietojumu un neskaitāmām modifikācijām. Pēc gadsimtu mijas Panda tika pie jaunas virsbūves, četrām durvīm un Polijas pieraksta, līdz 2011. gada “feislifts” to repatriēja atpakaļ Fiat dzimtenē. Kāds gan varētu būt šī stāsta turpinājums? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti