Vācijas rūpnieciskās ražošanas nozare februārī saskārusies ar vēl lielāku izejmateriālu deficītu, jo sevišķi autoražošanas un mašīnbūves sektoros, un šīs problēmas Ukrainas kara dēļ varētu pasliktināties, paziņojusi Vācijas Rūpniecības un tirdzniecības kameru asociācija (DIHK).
DIHK prezidents Pēters Adrians norāda, ka jo sevišķi liels deficīts novērojams pēc pallādija, kas tiek izmantots automobiļu katalītiskajos neitralizatoros.
Adrians skaidro, ka Krievija ir otrā lielākā pallādija piegādātāja aiz Dienvidāfrikas.
"Ja šo izejmateriālu Krieviju vairs nespēs piegādāt, pastāv drauds par ievērojamiem traucējumiem atsevišķās ekonomikas nozarēs," sacīja Adrians, piebilstot, ka tas var radīt automobiļu piegāžu traucējumus.
Vācijas ekonomiskās izpētes institūts "Ifo" vēstī, ka gandrīz trīs ceturtdaļas aptaujāto uzņēmumu februārī sūdzījušies par starpproduktu un izjemateriālu piegāžu traucējumiem un iegādes problēmām.
Vienlaikus Adrians norāda, ka Krievija varētu mēģināt iegādāties rietumvalstu sankciju skartos produktus no Ķīnas, kas negatīvi ietekmētu arī Vācijas tirdzniecības attiecības ar Ķīnu.
Beigas ir eko normām.
Tas tiesa. Pēdējie notikumi ar Krievijas izņemšanu no apgrozības autobūvi pagriež uz citiem sāniem. Esošās eko normas visticamāk pagarinās. Vācieši jau runā par sintētiskās degvielas ražošanu. Tiesa ja tuvākajos 3-4 gados daudz labākas un lētākas auto baterijas, par ko mums regulāri piedzied ausis, tiešām parādīsies, un pašu elektrisko auto cena nokritīs līdz līdzvērtīgu degvielas auto cenai, var notikt ļoti ātra pāriešana uz elektriskajiem auto daudz kur. Tiem dažiem hardcore degvielas auto mīlētajiem - neraudiet, nevis jums mīļos rūcekļus neatņems. Viņu mūžs tiek pagarināts par godu botoksa rūķim, ups, dižajam Pu.