Visi komentāri - Katras 50 sekundes jauna Tesla – Berlīnes Gigafactory uzsāk darbu

Katras 50 sekundes jauna Tesla – Berlīnes Gigafactory uzsāk darbu 24

 

Foto: Ekrānbilde no twitter.com/Tesla

iAuto | 22.marts 2022 16:02

Eiropas lielākā autorūpnīca Berlīnes tuvumā uzsākusi darbu, strādājot ar pilnu jaudu, tā spējīga laist klajā pa jaunam automobilim katras piecdesmit sekundes.

Tesla jaunā, pēc skaita ceturtā Gigafactory, tika uzcelta rekordātrumā, neraugoties uz vides aktīvistu protestiem un citiem kavēkļiem. Šodien pa uzņēmuma vārtiem izbrauca pirmie aptuveni 64 000 eiro vērtie Model Y Performance automobiļi, iekustinot milzīgo mehānismu, kas ar amerikāņu elektroautomobiļiem sola apgādāt visu reģionu.

Vācijas rūpnīcas kopējā platība ir vairāk nekā 227 000 kvadrātmetru, un tā tika uzbūvēta divu gadu laikā. Strādājot ar pilnu jaudu līdz 12 000 darbinieku ražos automašīnas, akumulatoru elementus, akumulatorus, elektromotorus, plastmasas detaļas, sēdekļus, asis un daudz ko citu.

Ar plānoto ražošanas jaudu 500 000 automobiļu gadā un akumulatoru ražotni līdz 50 GWh, rūpnīca būs Eiropā lielākā elektromobiļu rūpnīca jaudas ziņā, norāda Tesla. Pašlaik tajā strādā vairāk nekā 3000 cilvēku.

 
Visi komentāri
 
DE 22.marts 2022 20:39
1 0 Atbildēt

Pats Elons un Šolcs bija ieradušies.

22.marts 2022 20:54
1 0 Atbildēt

Drīz visi brauksim ar Tesla Model Y

viencexperc 22.marts 2022 21:44
3 3 Atbildēt

Tie, kas uzskata, ka piramīdas necēla ēģiptieši, teiks - ka nevar pa 50 sekundēm uzbūvēt automašīnu.

Ainars 22.marts 2022 21:59
0 5 Atbildēt

Atceros padomju laikā auto vaz ražoja auto 22 sekundēs respektīvi minūtē 3 auto ! Tesla pienes ūdeni vazam !

Vaznis 22.marts 2022 22:42
5 1 Atbildēt

VAZ tā nav mašīna tā ir miskaste.

Ko itāļi notirgoja muļķiem PSRSņikā.

80% Brāķis kas tika pārlabots uz otra papildus konvejera.

Cilvēkiem nebija citas iespējas tapēc pirka to sūdu.

Kā postpadomu valstīs ienāca vācu prece tā tos sūdus sāka nodot uz metālu.

Tapec nav brīnums ka tos sūdus 22 sekundēs ražoja, sūdu uzcept ir krieni vieglāk nekā uzražot labu mantu.

Slinkais 23.marts 2022 11:42
3 0 Atbildēt

nav tiesa. pats fiats un pirmo gadu 2101 bija ļoti labas mašīnas priekš sava laika. sabojājās tas viss kad pilnība lokalizēja ražošanu un krievs saka optimizāciju

vietējais 23.marts 2022 12:43
0 1 Atbildēt

Itkā tagad neražotu brāķus! Kurš jaunais auto var nobraukt garantiju bez garantijas remontiem? Pie tam vēl garantijas detaļas jāgaida 1-2 mēnešus. Kamēr Žigulim joprojām detaļas var dabūt uzreiz un vairumā. Jā, VAZ varbūt nav komfortabls un pontīgs, bet viņš ir gandrīz mūžīgs, ja neielaiž rūsu. Bet rūsa mūsdienās jau ir arī "inomarku" pavadone.

Laaciz 23.marts 2022 13:48
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka ļoooti liela daļa nobrauc. Pats arī nobraucu garantijas laiku bez remontiem.

Nevajag dzīvot ilūzijās, ka visi jaunie ir miskastes, bet ar kuvaldu un mātes vārdiem salikts žigulis ir kaut kas wow.

vietējais 23.marts 2022 14:05
0 0 Atbildēt

Man ir jau trešais jaunais VAG grupas auto, ar kuru nevar nobraukt garantiju bez garantijas remontiem. Pēdējam garantijas gadījums bija jau pirms izbraukšanas no salona, otrs gadījums - kartera vāku pa garantiju gaidīju 6 nedēļas. Iepriekšējam 2x pa garantiju mainīja viena un tā paša riteņa gultni un ātrumkloķi.

Pļurkt 23.marts 2022 14:35
0 0 Atbildēt

VAZ pilna jauda ir 1 600 000 auto gadā.

Ja kaut ko aritmētikas zini, tad pats sarēķini!

Pirmos 2 gadus VAZ praktiski salika kopā auto no Itālijas atsūtītajām detaļām. Onkulim vija 2. gada ražojuma VAZ 2101, pirmo reizi motorā ielīda pie nobraukuma 340 t km!

Pļurkt 23.marts 2022 14:40
0 0 Atbildēt

VAZ pilna PROJEKTĒTĀ jauda ir 1 600 000 auto gadā (PSRS) laikā. Itāli projektēja tehnisko pusi, krievi celtniecības un komunikāciju pusi.

msh 23.marts 2022 17:28
0 0 Atbildēt

Paveicās. Mans vectētiņš, nopircis savu 1981. gada trijnieku, vispirms dabūja izcīnīt kauju ar eļļas ēšanu.

msh 22.marts 2022 22:44
0 0 Atbildēt

Padomju realitātē nevarēja atļauties uzbūvēt vēl vienu fabrīķi, tāpēc grieza konveijeru divreiz ātrāk tam pašam rezultātam

imzz 22.marts 2022 23:10
3 1 Atbildēt

Aha. tikai jādomā, tos konveijerus pa reizei apturēja. Jo diennaktī saražoja 2230, nevis 3927, kā būtu jābūt, ja visu diennakti tās 22 sek paliktu spēkā :-/

WALA 23.marts 2022 9:08
0 0 Atbildēt

Es domāju objektīvi ar tādu ātrumu fabrīķis konveijera elektromotorus mainīja "kā vaska sveces" , kopā ar gultņiem utml. Kaut gan ja pareizi pauzes sadalīja un viss bija viegli eļļojams, moš arī bija ciešami ....

Pļurkt 23.marts 2022 14:37
0 0 Atbildēt

Tur nav viens konveijers!!!!!!!!!!!

vietējais 23.marts 2022 12:31
2 1 Atbildēt

Patreizējā situācija mūsu kontinentā lieliski parāda, ka elektroauto nav nekādas nākotnes. Tieši otrādi, jo arhaiskāks auto tev ir, jo lielākas izredzes izdzīvot. Jo auto, kam var ieliet jeko, kam ir benzīna vai dīzeļa smaka, brauks vienmēr. Bet pietiek pazust elektrībai un elektroauto var tikai ierakt zemē un izmantot kā bunkuru.

imzz 23.marts 2022 15:17
2 1 Atbildēt

Nu, elektrību var uztaisīt dažādos veidos, vajadzības gadījumā pat savu tvaika turbīnu uzbūvēt. Un modernie iekšdedzes dzinēji diez vai labi pārdzīvos jebko, kam "benzīna vai dīzeļa smaka". Bez tam arhaisko auto nebūs daudz pāri palicis, nav mums gluži Arizonas klimats.

Hmm 23.marts 2022 12:38
1 0 Atbildēt

Vienam 50 sekundēs pa mašīnai, bet AvtoVAZ pēc nesenajām brīvdienām atkal brīvdienas, tad būšot vēl vienas brīvdienas, ko pārceļ no vasaras, bet tad mēģinās strādāt, ja būšot savākts pietiekoši daudz komplektējošo

ir 23.marts 2022 12:45
0 0 Atbildēt

Toties no Kamaz konveijera jau ripo pirmie K2 ar pilnībā vietējām detaļām.

tad izstāsti 23.marts 2022 13:04
2 0 Atbildēt

arī, ka K2 ir 70.gadu tehnoloģija - ar arhaisko kabīni un smirdošo, kūpošo, vienmēr eļļām notecējušo motoru.

Astrofire 23.marts 2022 15:15
1 0 Atbildēt

To teiks arī tie, kas tā neuzskata. Tas, ka katras 50 sekundes izripo jauna Tesla nenozīmē, ka to kāds izgatavo 50 sekundēs.

imzz 24.marts 2022 11:36
0 0 Atbildēt

Diezgan retoriska piezīme. Katrs tak saprot: ja, piemēram, viens strādnieks izrok bedri stundas laikā, tas vēl nenozīmē, ka 3600 strādnieku šo pašu bedri izraks vienā sekundē.

Mhm 25.marts 2022 18:24
0 0 Atbildēt

Pa 50 sekundēm neizgatavo auto. Katras 50 sekundas jauns noripos no konveijera. Tas nenozīmē, kad uz koveijera auto pavada tikai 50 sekundes.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vanšu tilta pārbūvi piedāvā veikt par aptuveni 70 miljoniem eiro 1

Pretendenti Vanšu tilta pārbūvi piedāvā veikt par aptuveni 70 miljoniem eiro, liecina Elektronisko iepirkumu sistēmā publicētā informācija. Lasīt vairāk

 

Vai betona kluči rotācijas apļu nomales pasargā vai padara bīstamas? (+ VIDEO) 17

4.studijas skatītājs pēc tam, kad gandrīz uzbrauca virsū rotācijas apļa nomales betona šķērslim, vērsās pie mums ar jautājumu: ko tieši šie betona kluči sargā? Lasīt vairāk

 

Soda par iebraukšanu Jūrmalā bez caurlaides, ja pat tā ir nopirkta 31

Vai nopērkot Jūrmalas caurlaidi var tikt pie soda par iebraukšanu pilsētā bez tās? Izrādās, ka var. Kas jāņem vērā, lai šādas situācijas nenotiktu? Lasīt vairāk

 

Degvielas auto vēl nav miris - Kia K4 no 2026. gada Eiropā (+ FOTO) 2

Nākamgad Kia automobiļu piedāvājumam Eiropas tirgū pievienosies ar benzīna motoriem darbināmais K4. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti